Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Klocki Hamulcowe Do Gtr-A 1400


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2897 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 21 kwiecień 2015 - 22:09

Następna wymiana klocków hamulcowych na EBC Double H. Tył przeskoczył 40 000 km., przód druga wymiana, czyli średnio co dwadzieścia-parę tysięcy. Uważam, że w miarę ekonomicznie, skorzystałem ze zniżki 25% przy zakupie,  wyszły taniej niż oryginalne tylko na sam przód. Trzeba się przygotować do Alp, ale i tak sport mi po głowie chodzi. 750 GSX-R mi się tak spodobał swoim rykiem z AirBoxa i zwinnością, ze ciężko na doopie usiedzieć.

 

Załączony plik  EBC_21 avril 2015_44-6-Modifier.jpg   112,16 KB   28 Ilość pobrań



#2 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 461 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 25 kwiecień 2016 - 15:50

Przed urlopowym wyjazdem czeka mnie wymiana opony i klocków hamulcowych. Jakub jak sprawdziły sie te EBC? Ciekaw jestem Twojej oceny. Czy wymagają rozgrzania, jeśli tak czy różnca zimne-ciepłe jest duża? Jeśli się nie sprawdziły to czy polecisz mi jakieś inne? Ufam Twojej opinii.

Użytkownik t_racer_ edytował ten post 25 kwiecień 2016 - 15:51


#3 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2897 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 kwiecień 2016 - 22:01

Każde klocki trochę się muszą dogrzać, ale tak prawdę mówiąc, zapominam że są tam takie czy siakie. Na EBC nigdy się nie zawiodłem, nie piszczą, tarcze po 50 000 są dobre na jakieś następne 25 000 czyli wszystko jest OK. Z drugiej strony po ostatnich wypadach zauważyłem, że ja dużo mniej od innych hamuje, jadę płynniej a wcale nie wolniej.



#4 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 461 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 26 kwiecień 2016 - 17:27

Staram się ten temat trochę "rozgryźć". Na początku myślałem, że powiniennem szukać klocków z okładzinami miękkimi, tak by oszczędzać tarcze, kosztem częstszych wymian klocków. Teraz widzę, że byłem w "błędzie swego myślenia".Trzeba pogodzić się z postępem technologicznem i zgodnie z duchem czasu kupić klocki z okładzinami sinterowymi. Rozmawiałem dziś o tym też z "kierownikiem technicznym mojego motocyklizmu". On również poleca EBC lub SBS. W jego opini kluczowe jest by przy każdej wymianie klocków przprowadzić skrupulatnie serwis zacisków i wymianę płynu hamulcowego. Co do techniki jazdy to faktycznie ma ona znaczenie. Mój styl musi być emerycki, bo w FZ6S kiedy go sprzedawałem przy przebiegu 63000 kilometrów wciąż były fabryczne klocki... ;)
Dobrze mieć kogo poprosić o radę, dzięki Jakub.

Użytkownik t_racer_ edytował ten post 26 kwiecień 2016 - 17:33


#5 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2897 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 27 kwiecień 2016 - 21:48

To jest nas dwóch emerytowanych w takim razie. Takie same klocki mam w ZX6R i chyba dodatkowo w Polsce gdzieś tam leżą co by nie szukać za bardzo gdy są potrzebne.

l






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych