Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Demo


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
77 odpowiedzi w tym temacie

#21 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1413 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 18 marzec 2015 - 14:28

Tez się wpisałem na strone testujkawasaki i ... w Warszawie muszą ściągnąć GTR 1400 na jazde testową bo od ręki nie ma..., jeżeli jazda testowa będzie do godziny to GRATIS a jeżeli dłużej to policza jak za dobę - to ok 300 zł no i najlepsze proszę o przygotowanie 20% wartości motocykla jako kaucja - czyli 13 000 PLN.

 

Podziękowałem.

Ja będę miał testówkę w Poznaniu ale to bliżej wakacji.



#22 rawRoar

rawRoar

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Jestem zdobrego domu
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 marzec 2015 - 01:13

Ej niedługo będzie trzeba wpłacić 50% wartości i dopłacać powyżej 10minut jazdy z tego co widzę :D

#23 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1413 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 19 marzec 2015 - 07:22

Ja rozumiem że w tym kraju jest bardzo liczna ilośc osób, które chcą dla zabawy pojeździć sobie za darmochę, ale nie można tak podchodzić do wszystkich. Zauważyłem, że podejście dojazdy testowej zmienia sie wraz z rozmową. Mi podczas rozmowy telefonicznej bardzo często wręcz sami dilerzy proponowali jazdy testowe bez idiotycznych opłat bo słusznie widzieli we mnie potencjalnego klienta. Tak miałem z KTM (RC8), BMW S1000rr, Suzuki. Wiec milusie ze inna bajka jest jak pojawimy sie w salonie osobiście i sprzedawca na podstawie rozmowy z nami wie co sobą reprezentujemy. Obsługa zaprzyjaźnionego salony Kawasaki, który jako jedyny miał ZZRa opowiadała mi o sytuacjach kiedy na jazdy zgłaszali sie kolesie w sandałach i prosili o pożyczenie kasku.

#24 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2574 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 marzec 2015 - 11:08

Eno-jak masz "telefoniczny" głos to wez zabukuj mi po starej znajomości na lipiec demo na H2 ;-)



#25 ManiekGSX

ManiekGSX

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 14 postów
  • Jestem zCzestochowy
  • Model:inny

Napisano 19 marzec 2015 - 18:43

W takim razie jakie spostrzeżenia?

 

Moim zdaniem te dwa wspaniale motocykle są zupełnie nie do porównania albowiem z innej polki cenowej, ale zawsze można. Osobiście podchodziłem do K1600GT już ze cztery razy, po każdej jeździe kwikałem, podziwiałem cały czas to samo. Chodzi o silnik, sześć garów to jest magiczny dźwięk, reakcja natychmiastowa na każdy ruch nadgarstkiem ale powala go kiepski boczny prześwit w przechyle i ten stukający most na wyjściu skrzyni biegów, klong, klong przy manewrach w mieście. Jeżeli już bym wydawał tyle kasy tzn. prawie tyle samo co na bardzo dobry samochód, dla mnie musi już wtedy być perfekcja pod każdym kontem widzenia. Co zadziwiające, od kilku miesięcy jest bardzo sporo świeżych używek, jak to mówią w dobrym lub b. dobrym stanie, ale ceny idą w dół, a to nie jest dobrym znakiem. 8 tys euro przeciętnie tańszy po 2 latach eksploatacji i z przebiegiem około 24-40 tys. km. w zasadzie podobna R1200RT jest droższa a cena nówki przecież sporo mniejsza.

Ale już są informacje z USA z urzędu patentowego, że Kawasaki pokarze i wypuści niedługo następny model w stylu ER6-N (R2) ale z kompresorem jak w H2. To co przypuszczałem, nadchodzi nowa era/generacja silników Kawasaki, normy spalin tego wymagają i jako konstruktor najmniej konserwatywny z japońskich, dzięki Kawasaki ujrzymy wiele ciekawych rozwiązań. Marzy mi się taki gieteerek "z suszarką", maksa z 280 kg, jeszcze bardziej zwinny i sportowy, nadal z dobrym wyczuciem przedniej opony, trochę lepsza integracja tylnych kuferków aby był węższy, plus kilka bajerów aby nie świecił "wybitymi zębami" i to wszystko. Reszta to już design a nie podstawowa koncepcja. Kawasaki udowadnia wszystkim, że jest być może jednym z nielicznych konstruktorów, którzy mają wpływ i kontrolują wszystko we własnych czterech ścianach i to z perfekcją, H2 to znakomity przykład.

Spostrzeżenia....?

Nie dokońca tego się spodziewałem. Nie mam za dużego porównania wcześniej latałem ścigiem teraz naked. Jak dla mnie jednak chyba za duży, mało zwinny, to prawdziwy katamaran.

Ciężko bylo mi sie odpręzyć bardzo musiałem skupiać się na prowadzeniu. Wielkość do tego pasażer i jazda w mieście staje się męcząca trzeba uważać żeby lusterka w jakiejś puszce nie utrącić, żeby sie zbytnio nie pochylić, koleiny, mimo że nie jestem ulomkiem jak sie stoi czuć mase po ruszeniu spoko.

Trasa spoko, mega osłona przed wiatrem, wrecz gorąco za owiewką, na szczęście ma z boku takie skrzydełka które po dochyleniu kierują czesć strumienia na kierowcę. Przy podniesionej szybie do 140 nie musiałem przyłbicy w kasku zamykać Odnosi sie wrażenie że podczas deszczu jadąc nie mokniesz dopuki sie nie zatrzymasz. Do tego mega wyposazenie, w kompie tyle opcji że nie zdążyłem ich poprzeglądać nie mówiąc o testowaniu, kufry z centr. zamkiem, tylny kufer z gazowymi amortyzatorami i do tego podświetlany, dodatkowe halogeny, ledy do jazdy dziennej, asystent ruszania pod górę, grzane manety i kanapa z osobnym ster. dla pasarzera, reg zawieszenia, ABS kontr trakcji, tryby pracy silnika i pewnie jeszcze wiele innych rzeczy których nie zauważyłem

Silnik jak na 1.6l to porównywalnie ciągnie do mojego 1.4 nawet jakby słabiej, może to wina masy, dzwięk raczej ....jak odkurzacz. Może wersja z akrapem byłaby lepsza. Gaz bez linki wymaga przyzwyczajenia, odkręcasz włączając sie do ruchu chcesz to zrobić dynamicznie, ciało z przyzwyczajenia pochylasz do przodu, odrywasz noge od asfaltu, a tu chwila konsternacji moto myśli, chwila zachwiania :-o  ....i rusza. Trzeba wyrobić odruch wcześniej gaz - później sprzęgło

Podsumowując extra moto ale nie dla mnie, wszędzie wzbydza zachwyt i zainteresowanie, na skrzyżowaniu mimo że nie miałem pierwszeństwa to mnie przepuszczano, jak stałem na swiatłach to każdy zwracał uwagę.

Swietny na dalekie trasy, na co dzień musiałbym mieć drugi, i ta kasa w wersji którą dostałem ok 130 tyś :shock:

Po przesiadce z powrotem na GSX-a miałem wrażenie że skuterem jade :-)



#26 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2897 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 marzec 2015 - 19:18

Czyli bardzo podobne wrażenia jak  i moje. Gdy testowałem był właśnie w wersji z akrapami, co do wielu bajerów, to specjalnie również nie robi to na mnie wrażenia, koncentruje się na jeździe. Jeżeli on jest duży to co powiedzieć o goldasie! :mrgreen: :mrgreen:



#27 ManiekGSX

ManiekGSX

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 14 postów
  • Jestem zCzestochowy
  • Model:inny

Napisano 19 marzec 2015 - 19:38

Nie jeździłem i nigdy mnie nie pociągał :-/

Pytałem dziś o GTR-a do jazdy testowej i  faktycznie kaucja 10 tys

Wspomniałem o akcji testowej w BMW i gość mówi że wie ale japończycy nie są tak chojni

Dodał też że ubolewa nad tym bo wie że dzięki tej akcji BMW znacznie poprawiło sprzedaż w zaszłym roku



#28 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2897 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 marzec 2015 - 21:51

No właśnie i o to chodzi. Klient przyjeżdża na akcje serwisowa a wyjeżdża nowym. Ale to nie tylko dla tego prawili i maja wzrost prawie powyżej 10% (w skali światowej, i to od kilku lat) gdy wszyscy inni to samo ale na minus.



#29 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2574 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 marzec 2015 - 21:57

Pojechalem do dealerka-oprocz innych spraw opowiedzialem mu jak wyglada i ile kosztuje demo Kawasaki w PL.

Chłop sie uśmiał i......na dzień dzisiejszy ma u siebie w salonie 18...... może słownie i dużymi literam OSIEMNAŚCIE różnych modeli do testowania.

Zygzaki,GTRy,Versysy,Zety,ZXy,ERki,VNy no generalnie wszystkie modele......oprócz H2 ;-) Bez zadnych kaucji,płacenia,rezerwowania z wyprzedzeniem na kilka tygodni-nawet dzis jak gadalem z dealerkiem to ktoś tam miał demo  Zygzakiem,GTRem,Versysem i jakims VNem.



#30 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1413 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 20 marzec 2015 - 07:51

Ty się zastanawiasz nad GTR a ja nad Z10R :) ze skrajności w skrajność. Na bank warto poczekać do 2017 roku. Na 2017 rok zostanie zaprezentowana gama nowych modeli co wymusi wprowadzenie od stycznia 2018 w Europie nowej normy Euro 5 dla motocykli. Należy się chyba spodziewać kopiowania rozwiązań z samochodów, czyli podnoszenie mocy poprzez dodawanie kompresorów.



#31 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2574 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 marzec 2015 - 08:23

Ja sie juz nie zastanawiam-ja juz właściwie podjąłem decyzje (1/2 też ma w tym temacie swój głos)

Tak jak wspominałem-raczej nastąpi to po sezonie.

Powiem tak-jeżeli teraz byłby GTR w kolorze piękny Blue to brałbym z miejsca ;-) 

Poza tym przesiadka na GTRa to niestety wiąże sie ze zmianą ciuchów (zaś "pare" groszy do wydania)

Mam juz plany motocyklowe na ten sezon-mam tam jakis budżet i raczej zrealizuje to na Zygzaku.

 

IMHO-Mariusz-troche sie juz znamy i z tego co tu było pisane (jak,gdzie,ile i z kim latasz) to niestety albo stety bardziej pasuje Ci "Dyszka" niż Zygzak



#32 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2897 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 marzec 2015 - 17:33

Nie Zygzak tylko ZZR. Zygzak to jest seria "Z" (Z750, Z800)
Co do wyboru Mariusza. To tak ale jeżeli wyłącznie częste wypady na tor. Tak prawdę mówiąc, ZX-10R budzi się ze snu powyżej 7000 obr/min. Sam się ostatnio nad tym zastanawiałem, ale wyłącznie jako drugi motocykl i nie koniecznie nówka z wyłącznością 80%  ganianiem po torze. GSX1000R jest dużo lepsza do brykania na co dzień, silnik ma lepszy dół i pozycja bardziej drogowa, co do zdolności tego motocykla to temat rzeka, oczywiście na plus. Ale Mariusz lubi bajery i gejzery! Czekac zawsze mozna, ale to wcale nie będzie tańsze i gdy "oficjalnie" kryzys się skończy, ceny bardzo pójdą w górę pod pretekstem właśnie tych przeróżnych zmian. Pojemności spadną aby utrzymać cenę, to tak i na pewno.



Co do norm Euro.

 

To jak na razie obowiązuje Norma 3, Norma 4 ma wejść w 2016 dla motocykli i w 2017 dla skuterów i 50cm3

Następnie Norma 5 stosowna do wszystkich motocykli i trzykołowców ale dopiero w 2020, Rzyrzu nie wytrzyma!

 

Dopiero po 2020 się zacznie (zapewne wcześniej) downsizing ze zrozumiałych powodów. Konstruktorom to na rękę z tego powodu, że pierwszym rynkiem jest Azja gdzie królem są 125 i 250, (np. posiadanie motocykla o pojemności większej niż 400 cm3 jest objęte niesamowitymi podatkami i taksami) z czasem tam pojemności skocza ciut do góry, ale w Europie i USA na pewno spadną. Będzie jeszcze bardziej częste wypuszczanie podobieństw do H2, bez homologacji i wyłącznie do użytku "prywatnego" za sporą piramidę kasy aby zaspokoić pragnienia bogatych i coraz bardziej starzejących się motocyklistów.



#33 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1413 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 20 marzec 2015 - 18:29

Z10R to raczej tylko alternatywa. ZZR łączy moc, osiągi z komfortem. Imponuje mi ten piec, użyteczne dane na wyświetlaczu które widzę w drodze a których nie ma 10R. A jak wygram w lotto to kupie sobie H2 i będę miał i ZZRa i H2 ...........



#34 adam

adam

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 83 postów
  • Jestem zzamosc
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 marzec 2015 - 22:01

nie wygrasz. to jest ustawione.



#35 MariuszZZR

MariuszZZR

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 184 postów
  • Jestem zZSD
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2006
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 marzec 2015 - 23:00

jakubtro13 niestety mylisz się... zygzakiem był i jest nazywany każdy model ZZR-a od 250 po 1400 :)



#36 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2897 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 21 marzec 2015 - 01:03

A ja myślałem że "ZET" to jest tylko "Z" a nie "zetzeter"! :-P



#37 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2574 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 21 marzec 2015 - 08:51

Kiedyś pisałem ale dla przypomnienia-Pepiki mówią na Zygzaka.....ZETOR  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:



My mówimy na Hayabuse Haja,Hajka a angole np Bussa



#38 dziuk

dziuk

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Jestem zKatowice
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 czerwiec 2015 - 11:07

W sprawie jazd testowych Kawasaki PL, to miałem do czynienia z dwoma salonami. Pierwszy test dotyczył nowego Versysa i musiałem położyć na stół 5.ooo PLN w gotówce!!! Drugi to był już test Zygzak'a i obyło się prawie gratis. Dla porównania, w Ducati jazdy testowe Multistradą i Monsterem były free, ale jechało się w grupie pod opieką kolesia z serwisu. Pod tym względem chyba najlepiej wygląda w PL Suzuki, wszystko gratis i na godzinę bez problemu.

 

No i ledwo napisałem tego post'a, przyszedł poniższy @ z Suzuki:

 

"Witam Pana; Z przykrością stwierdzam ,że w bieżącym roku nie będziemy posiadali motocykli testowych z grupy GSX-R . Jedyne motocykle to DL 1000 , DL 650 i VZR 1800 W terminie ,który Pan wskazał w mailu posiadamy jedynie VZR 180 ,ale nie obiecuję,że jeżeli nie podejmie Pan decyzji szybko w/w pojazd będzie „wolny” Z wyrazami szacunku"

 

A nadmienię, że moto miałem zarezerwowane od 7 kwietnia i miałem teraz tylko się przypomnieć. Muszę zatem z przykrością stwierdzić, że obsługa w Suzuki PL spadła do poziomu Kawasaki PL :cry:


Użytkownik dziuk edytował ten post 19 czerwiec 2015 - 11:58


#39 Toledo

Toledo

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 61 postów
  • Jestem zDublin
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2015

Napisano 19 czerwiec 2015 - 23:50

W sprawie jazd testowych Kawasaki PL, to miałem do czynienia z dwoma salonami. Pierwszy test dotyczył nowego Versysa i musiałem położyć na stół 5.ooo PLN w gotówce!!! Drugi to był już test Zygzak'a i obyło się prawie gratis. Dla porównania, w Ducati jazdy testowe Multistradą i Monsterem były free, ale jechało się w grupie pod opieką kolesia z serwisu. Pod tym względem chyba najlepiej wygląda w PL Suzuki, wszystko gratis i na godzinę bez problemu.

 

No i ledwo napisałem tego post'a, przyszedł poniższy @ z Suzuki:

 

"Witam Pana; Z przykrością stwierdzam ,że w bieżącym roku nie będziemy posiadali motocykli testowych z grupy GSX-R . Jedyne motocykle to DL 1000 , DL 650 i VZR 1800 W terminie ,który Pan wskazał w mailu posiadamy jedynie VZR 180 ,ale nie obiecuję,że jeżeli nie podejmie Pan decyzji szybko w/w pojazd będzie „wolny” Z wyrazami szacunku"

 

A nadmienię, że moto miałem zarezerwowane od 7 kwietnia i miałem teraz tylko się przypomnieć. Muszę zatem z przykrością stwierdzić, że obsługa w Suzuki PL spadła do poziomu Kawasaki PL :cry:

Jeb..y trzeci swiat. Sorry ale nie moglem sie powstrzymac.



#40 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1413 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 21 lipiec 2015 - 17:25

Właśnie kilka minut temu dostałem zaproszenie na jazdę testową H2.

:)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych