Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Gtr Wrażenia, Porównanie Do Fjr


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
72 odpowiedzi w tym temacie

#61 rawRoar

rawRoar

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Jestem zdobrego domu
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 03 czerwiec 2015 - 09:15

fajny opis i porównanie.

nie jeździłem wcześniej sport-turystą więc do innego sport turysty nie mam porównania, ale... do sporta (600 i 900), nakeda, cruiserów a nawet kanapowców (stara Yama royal star venture - w sumie nowszą chopperowatą też jeździłem) MAM.

i... moto najbardziej przypomina kanapowca ze wszystkiego czym jeździłem... mowa o postoju i zawracaniu- mam podobny wzrost a do tego ćwiczę na siłce i kopyta mam rozbudowane co w ogóle już utrudnia objęcie moto stojąc nogami. ale manewrowanie idzie mi całkiem sprawnie - kilku kolegów po 183+ się przysiadało i gorzej wywijali na zawrotce niż ja;)

jest na to moto JEDNA RADA- nie możesz wyjechać? ZEJDŹ stań sztywno z lewej strony, złap byka za rogi a moto oprzyj na nodze i manewruj - to jest najlepsza metoda. potem postaw na stopce i zasiądź i nie ma lewara - musi wyjść;)

jeden typek polecił mi jakieś obniżki do GTRa za 46ojro z niemieckiego (y)ebaya;) i cięcie kanapy ale na moje niewiele to da.

przejeżdżałem nawet leśną ścieżką GTRkiem i powiem tyle - wyważony ten motocykl jest BAJECZNIE, w sumie dla mnie to jest przewaga Kawy nad innymi moto (SILNIK+WYWAŻENIE+POZYCJA) za każdym razem gdy jadę czyimś sprzętem to brak mi tego je*nięcia nagłego koło 6krpm, nigdy nie było mi wygodniej na sporcie jak na mojej Ninji no i to jak moto się prowadzi to dla mnie jest baja - wiem czego się spodziewać. 

moc na dole jest ładna (u mnie góra jest zbloczona co wk*rwia mnie do tego stopnia iż mimo dobrej pogody chyba jednak oddam moto do dłubania) i silnik jest najbardziej (na dole) wg mnie posluszny i elastyczny ze wszystkiego czym jeździłem...

wg mnie kołyski po dwóch stronach powinny być w standardzie w razie jak się moto kulnie na którąś stronę bo zdarzyć się może choć nikomu nie życzę.

przelatałem coś koło 1kkm ze względu na brak czasu ale podsumowując wszystko - jedyne do czego można się przyczepić to ta szeroka kanapa ze zbiornikiem co powoduje iż jest mniej wygodny i ta masa.

reszta jest tylko na + (no może poza tym co wg mnie w kawach jest najgorsze - mocowania plastików i schowków i innych rzeczy są zrobione najlipniej ze wszystkich moto jakie rozbierałem a trochę tego robiłem).

houk!

 

p.s.: spalanie 5.9l/100km przy oszczędzaniu manety trochę mnie przeraża (wiem wiem duży piec=duże spalanie) ale dla przykładu moja 9ka na trasie brała 5,4 w maxie a zszedłem i nawet na 4,9 przy oszczędnej jeździe - a dość często podlatywałem pod 10krpm bo wyprzedzało się nią cudnie - dodam że to były tak często krytykowane i osądzane o wielkie spalania, nieprecyzyjne i staromodne gaziole mimo ostatniego roku wypustu 9ki nie  dziwię się że zostawili gaźniki).


Użytkownik rawRoar edytował ten post 03 czerwiec 2015 - 09:19


#62 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 296 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 03 czerwiec 2015 - 13:51

Dzięki za radę. Manewrowanie w ruchu nie stwarza mi problemów. Jedynie wypychanie i przetaczanie tego kloca na czymś innym niż asfalt czy beton i to jest mój jedyny ból. Co do plastików, to masz całkowitą rację. Zapomnialem o tym napisać ale faktycznie ich jakość jest beznadziejna. Po lewej stronie, w miejscu w którym u Was jest schowek, osłona unosi się pod wpływem temperatury. Zauważyłem to dzisiaj jak stał na słońcu, a wczoraj przylegał w miarę przyzwoicie. Postaram się zrobić zdjęcie i jutro prześlę na forum.

#63 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2711 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 04 czerwiec 2015 - 12:26

Pomimo panującego u mnie śródziemnomorskiego klimatu nigdy nie zanotowałem podobnych efektów. Co do jakości plastiki moim zdaniem wcale nie są takie kiepskie, przekonałem się na ich temat po "dwóch stłuczkach", solidność a aspekt to dwie inne strony monety. ZZR wcale nie jest lepiej wykonany. Co do jakości konstrukcji owiewek to dla mnie jest wręcz przeciwnie, uważam je za jedne z lepszych i np. w porównaniu do PanEuro jest w 99% identycznie. Gdy rozbierałem beemki RT lub K było dużo bardziej kiepsko. Senator, masz problem z ciężarem, ten problem mamy wszyscy i jest to standard przy przedziale powyżej 300 kg. i nie ma na to rady. Jeżeli bym miał w planach leśne drogi i śmiganie po mazurskich piachach podejrzewam, że wybrał bym Afrykę lub co najmniej XLV 650. Gdy brykałem po bezdrożach na Ukrainie jadąc z rajdem katyńskim, nie ukrywałem, że nie będę pierwszy i najszybszy, chodziło mi tylko aby normalnie dojechać i czas się nie liczył. Jazda w grupie to nie bardzo moja pasja, zloty i wymioty również.

Mój metr 83, nie pozwala mi na jakieś sztuczki w przepychaniu, ale moje 95 kilo to ułatwią.

Jeszcze co do stania na słońcu. W ciągu dnia i przez cały rok moje motocykle zawsze stały częściowo na słońcu, czasami cień budynku tylko chronił z rana i nigdy nic się nie rozpuściło, pogięło, wybrzuszyło lub podobne. Niemniej wszystko może się przydarzyć, trzeba mieć pecha.



#64 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 296 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 06 czerwiec 2015 - 15:39

Ano to dla tego ja jestem prowadzącym ! Moim zdanie nawet przy niższej kanapie nie nastąpi rewolucja przy przepychaniu ciężar będzie ten sam. Na szutrach ZZR jest całkiem niezły, kilkakrotnie endurowałem GTR-em ale zawsze również w strachu i dla tego dziś założyłem sobie rurki.

 

Garage_02-juin-2015_18-22.gif

Jakub, co to za rurki? Czy mają spełnić zadania crash padów, takich jak moje?

Załączone pliki



#65 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2711 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 06 czerwiec 2015 - 19:26

Tak funkcja ta sama, ale 3 punkty mocowania, moim zdaniem solidnej.

Envoyé de mon SM-N910F en utilisant Tapatalk



#66 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 296 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 07 czerwiec 2015 - 06:42

Zrób zdjęcia, jak obecnie wygląda. Czy wystają poza obrys kufrów?



#67 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2711 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 08 czerwiec 2015 - 10:45

Nie wystaja, na kufry trzeba dodatkowe, chyba ja sobie podaruje i nie kupie. Co do zdjęć, to cyknę jak wrzucę ORWO do body.



#68 rawRoar

rawRoar

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Jestem zdobrego domu
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 08 czerwiec 2015 - 19:41

Pomimo panującego u mnie śródziemnomorskiego klimatu nigdy nie zanotowałem podobnych efektów. Co do jakości plastiki moim zdaniem wcale nie są takie kiepskie, przekonałem się na ich temat po "dwóch stłuczkach", solidność a aspekt to dwie inne strony monety. ZZR wcale nie jest lepiej wykonany. Co do jakości konstrukcji owiewek to dla mnie jest wręcz przeciwnie, uważam je za jedne z lepszych i np. w porównaniu do PanEuro jest w 99% identycznie. Gdy rozbierałem beemki RT lub K było dużo bardziej kiepsko. Senator, masz problem z ciężarem, ten problem mamy wszyscy i jest to standard przy przedziale powyżej 300 kg. i nie ma na to rady. Jeżeli bym miał w planach leśne drogi i śmiganie po mazurskich piachach podejrzewam, że wybrał bym Afrykę lub co najmniej XLV 650. Gdy brykałem po bezdrożach na Ukrainie jadąc z rajdem katyńskim, nie ukrywałem, że nie będę pierwszy i najszybszy, chodziło mi tylko aby normalnie dojechać i czas się nie liczył. Jazda w grupie to nie bardzo moja pasja, zloty i wymioty również.

Mój metr 83, nie pozwala mi na jakieś sztuczki w przepychaniu, ale moje 95 kilo to ułatwią.

Jeszcze co do stania na słońcu. W ciągu dnia i przez cały rok moje motocykle zawsze stały częściowo na słońcu, czasami cień budynku tylko chronił z rana i nigdy nic się nie rozpuściło, pogięło, wybrzuszyło lub podobne. Niemniej wszystko może się przydarzyć, trzeba mieć pecha.

 

ja nie mówiłem o JAKOŚCI plastiku żeby było jasne;) jakość w kawach jest b.dobra mimo najniższych cen w większości segmentów... ale rozwiązania mocowań i upychania zestawów w ramie i pod plastikami są dość pokręcone (suzy wg mnie najlepiej tu wypadają)... fakt że kawa robi wsio żeby zachować miejsce, ale rozbieranie suzy z plastików a kawy to 2 razy mniej roboty, ale być może i bety są gorsze (w co łatwo mi uwierzyć kiedy porównywałem konstrukcję amerykańskich aut, niemieckich i japońskich - do niektórych rzeczy nie da się chyba celowo dojść).

co do masy przy przepychaniu to się zgodzę to dużo pomaga do tego silne nogi są niezbędne już wzrost wg mnie mniej istotny niż siła tutaj a to dlatego że dopiero kumpel z długimi nogami o wzroście 187 i silnych nogach manewrował odważnie tym moto na postoju bez zsiadania - reszta do 185, jak pisałem wcześniej, robiła to mało udolnie. Masa + siła + wzrost to najlepszy zestaw aby to moto na postoju zachowywało się jak rowerek;)



#69 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 296 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 07 październik 2015 - 14:45

Ten motocykl zaskakuje mnie coraz bardziej. Pozytywnie oczywiście.

Jadąc z Łodzi do Giżycka wyznaczyłem sobie trasę, której wycinek publikuję poniżej. Ponieważ nie lubię jeździć głównymi drogami, trasę wyznaczyłem drugo, albo trzeciorzędnymi. Na mapie z punktu B do A. Dojechałam do miejsca, od którego zaczyna się czerwona kreska, i oczom moim ukazał się lubiany przez każdego znak droga zamknięta, objazd z powodu remontu mostu. Pojechałem objazdem, który prowadził czerwoną kreską. I się wpakowałem. Najpierw był szuter, potem ubity piach, jakieś pola, leśna dróżka wąska na jeden niecały samochód, mostek z jakiś deseczek, i najgorszy luźny piach. Nie ukrywam, że się bałem, bo jechałem sam i w razie położenia motocykla nie miał by mi kto pomóc. Ale ku mojemu zaskoczeniu, pomimo nawierzchni dla których ten motocykl nie został stworzony, nie tylko dał radę, ale prowadził się lekko i pewnie. W ubiegłym roku FJRką po takiej nawierzchni nie mogłem utrzymać prostego kierunku i była to walka o przetrwanie, a GTR nawet się nie zająknął. Pokonał trudności pomimo swojej masy. 

 

https://www.google.c...5k.ktqw8Krp8yf4

 

Po za tym, spalenie tego silnika również mnie zaskakuje. Jak na razie utrzymuje się na poziomie 5,7 litra, przy różnych prędkościach, łącznie z autostradowymi czyli 160 +, oraz po zakorkowanej Łodzi.

 



#70 jodrobin

jodrobin

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 83 postów
  • Jestem zPolska, woj. śląskie, powiat będziński
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 07 październik 2015 - 22:21

Ja też średnie zużycie na poziomie 5,6 l/100km rejestruję

#71 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2711 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 październik 2015 - 12:40

Mój rekord 4,36 L/100 km. Średnio dokładnie 5,38 w ostatnie 6 miesięcy i 5,29 w przeciągu ostatnich trzech. Wszystko według aplikacji na androidzie i skrupulatnemu notowaniu.



#72 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2446 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 październik 2015 - 15:45

Eco "drajwery" :-)

#73 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 296 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 16 październik 2015 - 12:41

Zmieniłem obszycie kanapy. Wydaje mi się, że teraz jest ładniejsze, cała czarna, ale to subiektywne odczucie. Nie chciałem modyfikować jej kroju, gdyż nie podobają mi się (znowu subiektywne odczucie) przerobione na jakieś przeszywane siedziska. Teraz materiał jest zdecydowanie lepszy. Podobno specjalny motocyklowy. Dzisiaj jadąc w deszczu na pewno wiem, że nie jest śliski i nie wchłania wody. 

 

Taka była

Załączony plik  2015-03-19 16.24.39_cr.jpg   78,08 KB   26 Ilość pobrań

 

Taka jest:

Załączony plik  2015-10-14 11.55.44.jpg   181,63 KB   36 Ilość pobrań

 

Załączony plik  2015-10-14 11.55.52.jpg   123,28 KB   28 Ilość pobrań

 

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych