Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Gtr Wrażenia, Porównanie Do Fjr


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#41 Paolo

Paolo

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 219 postów
  • Jestem zPiastów
  • Model:GTR1400
  • Rok:2012
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 24 marzec 2015 - 15:03

Senator dzieki za info :-)



#42 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 24 marzec 2015 - 20:59

Te zdjęcia, telefonem komórkowym zrobił gość, który wymieniał baterie. Brakuje pierwszego jak jeszcze stara bateria jest razem z nową.Sposób w jaki to robił: 1. Przylutował kabelki, 2. Do nich dolutował nową baterię, 3. Odlutował starą baterię, 4. Na miejsce starej wlutował nową, 5. Odłączył kabelki.

Mówił mi, ale nie wiem o co chodzi, że stosował jakieś lutowanie, które nie nagrzewa baterii. To podobno jest bardzo ważne.

Czy działa? Nie wiem. W poniedziałek jestem umówiony w serwisie na wymianę opon, czujników i ich parowanie. Tak, czy inaczej poinformuję o efektach.

 

p.s.

Zaczynam się przyzwyczajać do migającego komunikatu w czasie jazdy.

Załączone pliki


Użytkownik Senator edytował ten post 24 marzec 2015 - 21:00


#43 jodrobin

jodrobin

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 93 postów
  • Jestem zPolska, woj. śląskie, powiat będziński
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 24 marzec 2015 - 23:09

Ja to bym proponował zastosowanie baterii z wąsami. varta-microbattery-cr-2016-slf.jpg

Baterie są wrażliwe na wysoką temperaturę i łatwo przy lutowaniu je uszkodzić.

A tutaj lutujemy spokojnie do wąsów.

Oczywiście pod warunkiem, że się taka wersja z wąsami zmieści w obudowie czujnika (przyznaję, nie widziałem).



#44 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 24 marzec 2015 - 23:32

Takie baterie? Jodrobin, może mały wykład! Senator, podaj nam dokładne namiary tej nowo-przylutowanej bateryjki.



#45 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 25 marzec 2015 - 07:37

Jakub, nie bardzo rozumiem. Jakie namiary? To jest zwykła CR 2032. Czy o to chodzi? Może faktycznie ta z wąsami będzie lepsza. Mam nadzieję że w poniedziałek moje będą działać.
Panowie w nowych czujnikach bayeria jest wymienialna ake nie wiem od którego rocznika.

#46 jodrobin

jodrobin

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 93 postów
  • Jestem zPolska, woj. śląskie, powiat będziński
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 25 marzec 2015 - 08:22

Jakub, baterie typu CR2032 z wąsami do lutowania w płyty urządzeń. Np https://www.elfaelek...018&pageSize=10

Do wąsów łatwiej i bezpieczniej coś przylutować.



#47 rawRoar

rawRoar

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Jestem zdobrego domu
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 marzec 2015 - 08:50

Na zagramanicznych forach też polecają wasate bakterie

#48 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 marzec 2015 - 14:07

@Senator

Tak o tą informację mi chodziło. Dobrze jest jak zwykle podawanie szczegółowych detali, to umożliwia konkretną pomoc, robi z naszego forum coś w rodzaju Biblii ZZR/GTR i przyciąga następnych chętnych. Wiem to zajmuje sporo czasu, kto wie więcej na ten temat niż ja. Daniel ma ostatnio inne obowiązki i wie o czym mowie. Ostatnio forum się w pewnym sensie ruszyło, wiem pogoda, słońce, doopa na motocykl ciągnie.Tym lepiej.
Dzięki Wam za szczegółowe odpowiedzi! Czasami każdy z Nas ma okazję na wylewną fantazję, ale jest dobrze gdy między innymi i wątki szczególnie precyzyjne tu się znajdą.

 



#49 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 26 marzec 2015 - 07:25

Jakub rozumiem to. Nie miałem pewność o co chodzi, bo symbol podałem kilka postów wcześniej.

#50 Paolo

Paolo

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 219 postów
  • Jestem zPiastów
  • Model:GTR1400
  • Rok:2012
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 marzec 2015 - 07:31

Wczoraj wkońcu zarejestrowałem i chwilę polatałem i już mi się to bydle podoba :-)



#51 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 marzec 2015 - 09:13

@Senator

Jóź zapomniałem o tym, że podałeś! :idea: :idea: :idea:

Najlepiej by było abyśmy zrobili za każdym razem pewne "make-up" w jednym miejscu aby ułatwić odszukanie konkretnych spraw. Co Wy na to?



#52 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 26 marzec 2015 - 10:20

Dobry pomysł.

#53 jodrobin

jodrobin

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 93 postów
  • Jestem zPolska, woj. śląskie, powiat będziński
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 26 marzec 2015 - 10:30

Może zrobić coś pod hasłem "Garaż - naprawy, modernizacje".
Taką Biblię serwisową.

#54 Paolo

Paolo

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 219 postów
  • Jestem zPiastów
  • Model:GTR1400
  • Rok:2012
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 marzec 2015 - 20:51

Popieram, popieram :mrgreen:



#55 rawRoar

rawRoar

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Jestem zdobrego domu
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 28 marzec 2015 - 19:12

świetny pomysł! ciężko jest czasem coś znaleźć. można podzielić garaż na naprawy dla gtr i zzr 



#56 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 31 marzec 2015 - 19:47

Dzisiaj (30.03.2015) odstawiłem moto na wymianę opon (będą MPR4) i czujników. Nie mogłem jeszcze odebrać, bo coś tam z oprogramowaniem w serwisie nie bangla. Jak zrobią, to zadzwonią. Ale piszę tego posta, bo w zastępstwie za GTRka dostałem skuter. Za jeden dzień użytkowania płacę 50 zł, ale ponieważ moto zostaje w serwisie dłużej nie z mojej winy, skuterek zostaje u mnie do momentu odbioru GTRa bez dalszych opłat. Dzisiaj pierwszy raz w życiu jeździłem takim wynalazkiem (nie licząc komarka, jawki i chyba rometa) i powiem, że na miasto niesamowita maszynka. Szybki, zwinny, wszędzie się przeciśnie. Gdybym miał duży garaż i gotówkę, to sprawiłbym sobie coś takiego do miasta.



Motocykl odebrany (31.03.2015). Jazda skuterkiem podczas śnieżycy i powrót GTRem podczas nawałnicy deszczu i gradu oraz w niesamowitych dzisiaj korkach - bezcenne. 

Ad rem. Panowie czujniki działają. Wszystko hula jak trzeba. 

Koszta: 2 x 4 zł bateryjki, 100 przelutowanie, 2 x 50 demontaż, montaż i wyważenie kół, 150 zł programowanie czujników. 

Razem - 358 zł. 

Nowe czujniki 820 zł sztuka, do tego dodać pozostałe konieczne koszty (demontaż, wyważanie i programowanie), czyli 250 zł, to w sumie 1890 zł! Wydaje mi się, że jest ogromna różnica.

 

Zmieniłem również opony na  MPR4 GT - 1100 zł komplet.

Jeżeli już mowa o oponach. Może to jest moje subiektywne odczucie, ale uważam, że fabrycznie założone Batlaxy, to wielkie nieporozumienie. Zapewne niewiele kilometrów na nich przejechałem, ale już kilka razy miałem uślizg przedniego koła z jakim dotychczas się nie spotkałem. Uważam, że jest to wina opon. Może z racji KTRC tego nie odczuwacie, ale u mnie przy każdym ostrzejszym zakręcie przednie koło uciekało na bok, jakby ktoś je podcinał.

Załączone pliki


Użytkownik Senator edytował ten post 31 marzec 2015 - 19:50


#57 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 01 kwiecień 2015 - 11:22

Nic innego tylko podzielasz nasze uprzednie spostrzeżenia, czyli mieliśmy racje. PR4GT to znakomite opony, już drugi komplet u mnie dochodzi do końca.

 

Co do czujników, to dzięki Tobie i Adachorowi, mamy większe zrozumienie w temacie, to jest bezcenne.

 

Hejka

Wielu następnych szczęśliwych kilosów na gieterku.



#58 Paolo

Paolo

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 219 postów
  • Jestem zPiastów
  • Model:GTR1400
  • Rok:2012
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 01 kwiecień 2015 - 17:14

Ja do swojej zarzuciłem MPR2 zobaczymy jak będa się spisywać, obecne warunki pogodowe przewracją moto ze stopki  :mrgreen: 



Patrzyłem właśnie na prognozę pogody do połowy kwietnia nie zapowiadają poprawy ...... fuck wiosna przyszła  :roll: 



#59 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 02 czerwiec 2015 - 20:01

No to jestem po dwóch wyjazdach, na których w sumie przejechałem 3000 km w słońcu, deszczu, gradzie, silnym wietrze i na różnych nawierzchniach. Jakie wrażenia? Motocykl zdecydowanie prowadzi się lepiej niż FJR. W zakrętach sama przyjemność. Wyważenie powoduje, że sprawia wrażenie niesamowicie lekkiego i poddającego się poleceniom. Boczne podmuchy silnego wiatru są dla niego nieodczuwalne - wiadomo masa. Osłona przed wiatrem od przodu jest w porządku, ale zdecydowanie brakuje grzanych manetek. Przy długiej jeździe w deszczu jest to odczuwalne. Na pewno dla tego sprzętu najwłaściwszym miejscem jest autostrada i szybkie drogi, ale cóż z nich za przyjemność. Żadna.

Ok. 1000 km przejechałem na Mazurach, po wąskich niezbyt dobrej jakości drogach. Wybieranie nierówności przy dobrze wyregulowanym zawieszeniu nie jest jakoś szczególnie uciążliwe i lepiej się po nich prowadzi niż FJRkę .

No ale dość pieśni zachwytu, czas na trochę dziegciu w tej beczce miodu.

Motocykl jak dla mnie jest zdecydowanie za ciężki ;(. Kurwancka, zaparkowanie w niewłaściwym miejscu, wiąże się prawie z wezwaniem pomocy drogowej. Właśnie na leśnych duktach (wiem, sprzęt nie do tego jest stworzony ale zwiedzając różne miejsca, inaczej po prostu się nie da), leśnych parkingach, gruntowych podjazdach i trawie, wjazd i parkowanie jest koszmarem. Wypchnięcie, przepchnięcie, przetoczenie, odepchnięcie się, to istna mordęga, a w kilku sytuacjach bez pomocy kolegów po prostu bym go nie wypchnął. Z moim wzrostem 174 i wagą 75 kg jest dla mnie nie do ogarnięcia w takich warunkach. W pewnym momencie zamiast cieszyć się jazdą myślałem tylko aby prowadzącemu grupę nie przyszło do głowy wjechanie w niewłaściwe miejsce. No cóż, pozostaje się przyzwyczaić albo zmienić na coś lżejszego.

Czy są wśród Was bikerzy o nikczemnym wzroście, którzy nie mają problemu z tym co ja? Jak sobie w takich sytuacjach radzicie (ci mniejsi)?

 

p.s.

Chyba będę musiał obniżyć kanapę, czy ktoś ma wiedzę gdzie taką przeróbkę zrobią na prawdę dobrze?



#60 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 02 czerwiec 2015 - 20:16

Ano to dla tego ja jestem prowadzącym ! Moim zdanie nawet przy niższej kanapie nie nastąpi rewolucja przy przepychaniu ciężar będzie ten sam. Na szutrach ZZR jest całkiem niezły, kilkakrotnie endurowałem GTR-em ale zawsze również w strachu i dla tego dziś założyłem sobie rurki.

 

Garage_02-juin-2015_18-22.gif






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych