Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Gtr Wrażenia, Porównanie Do Fjr


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#21 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 10 marzec 2015 - 15:48

Tak, widziałem zdjęcia na forum jak wymienić bateryjki. Na razie zobaczę co z gwarancją. Najbardziej upierdliwe jest to, że komunikat o bateryjkach zasłania cały wyświetlacz i nie widać, który bieg jest włączony. Reszta to pikuś. Szkoda, że nie można tej opcji w ogóle wyłączyć. No, cóż takie udogodnienie. Napisałeś, że jeździłeś 250tką. Może MZtką? Tak jakoś mnie naszło BTW bateryjek i postępu technologicznego. Pamiętam jak w ETZ 250 wyciekał mi płyn ze zbiorniczka hamulcowego, to w kiosku kupowałem prezerwatywy, które były idealnymi uszczelkami. Nawet rozmiar pasował. A teraz? Bateryjki i komputerki.



#22 adachor

adachor

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 169 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 10 marzec 2015 - 16:26

RawRoar miał do opylenia czujniki. Komunikat możesz sobie wyłączyć i będzie się paliła tylko czerwona kontrolka ostrzegawcza.

#23 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 10 marzec 2015 - 16:37

Spróbuj jednocześnie wcisnąć gumowe guziki miedzy zegarami (raptownie ale konkretnie), to jest opcja do wyłączenia np. alertu rezerwy, może zadziała!

 

Co do 250cm3. Tak MZ tzn ETZ za mich czasów to był sprzęt nieziemski, ale moje ówczesne możliwości finansowe pozwalały mi jedynie dojeżdżać do Warszawy do szkoły fotograficznej tylko na 125 cm3 na Bąku Wueski. Mając 18 lat to i tak była dla mnie Ameryka, zamiast sterczenia w warszawskich podmiejskich pociągach. Zimą, zakładałem długie baranie futro, które to przy glebie było istotnym airbagiem. 250 cm3 poznałem już na obcej ziemi w formie "zajebistej" tzn. RDLC250 i godzinami siedziałem w garażu mego teścia podziwiając RG 500 Gamma. W tych dawnych czasach w zasadzie dosiadałem bez przerwy cudze motocykle, aby je dotrzeć, a to ruszyć i wymyć i coś tam naprawić. Wtedy nikt nie przywiązywał do tego sprzętu takiej merkantylnej wartości jak teraz. Liczył się nie szmal, ale te długie godziny przy smarowaniu kabli, dmuchanie w gaźnik aby odczyścić co nieco, sam zapach benzynki już był euforią, nikt kasy nie miał a każdy na czymś jeździł. Piękne czasy.



#24 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 10 marzec 2015 - 19:40

RawRoar miał do opylenia czujniki. Komunikat możesz sobie wyłączyć i będzie się paliła tylko czerwona kontrolka ostrzegawcza.

Nie ma pewności, czy te czujniki są sprawne, ale może faktycznie byłoby to dobre wyjście. Kupić, zmienić w nich baterię i założyć. 

W jaki sposób wyłączyć ten komunikat? Czy ta, jak napisał Jakub? 



#25 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 10 marzec 2015 - 19:53

Tak mi się wydaje, w ten sposób wszystkie chyba się kasuje i potem zapala się czerwona lampka.



#26 adachor

adachor

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 169 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 10 marzec 2015 - 21:21

Tak, dwa, tylko poszukaj sobie w necie i napisz nam co znalazłeś, bo nikt z nas nie pamięta w jaki tak naprawdę sposób te dwa. Czy ważna jest kolejność naciskania? Czy najpierw trzeba odpuścić jeden z nich? Czy trzymać ileś sekund? Bo to kasowanie podczas jazdy czasem mi wychodzi, a czasem nie:-)

#27 rawRoar

rawRoar

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Jestem zdobrego domu
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 10 marzec 2015 - 21:37

co do tych czujników to jeden już pchnąłem a po pierwszej przejażdżce i mi zaczął się pojawiać komunikat o słabej ba(K)terii w czujniku przedniego koła



#28 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 10 marzec 2015 - 23:29

Kurna, tak jak pisałem oba gumowe przyciski naraz, dokładnie naraz, wtedy przechodzi na czerwone światełko. :idea:



#29 rawRoar

rawRoar

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Jestem zdobrego domu
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 11 marzec 2015 - 00:02

Czyli można z tym smigac do zmiany opon? Mam prawie nowe oponki i nie chce mi się z tym bawić :/ Dzięki Jakub za trick z wyłączeniem komunikatu B)

Użytkownik rawRoar edytował ten post 11 marzec 2015 - 00:25


#30 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 11 marzec 2015 - 08:16

Można z tym jeździć. Jeżeli faktycznie da się wyłączyć ten upierdliwy komunikat to nie ma się czym przejmować. Na jakimś blogu wyczytałem że niektórzy w ogóle wyjmują baterie i nie ma żadnego komunikatu. Można jeszcze poczekać az baterię całkowicie trafi szlag ale to może trochę potrwać. Sam komunikat jest informacją o niskim poziomie naładowania baterii i nie wiadomo jak długo będzie sie rozładowywać do końca.

#31 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 11 marzec 2015 - 11:27

Czujniki dwukrotnie umożliwiły mi pewne wyprzedzenie w podjęciu decyzji, o tym aby sprawdzić czy jakiś gwoźdź lub śrubka się nie przedarła do środka opony. Szczególnie, że raz byliśmy we dwoje na motocyklu, który jak każdy wie wtedy prowadzi się ciut inaczej. Ale możną bez tego żyć w 100%.



#32 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 16 marzec 2015 - 09:34

Jakub, dzisiaj sprawdziłem Twój sposob wyłączenia komunikatu. Działa, alw tylko przez jakiś czas. Następnie ponownie się wyłącza czerwona lampka i pojawia się komunikat. Nie wiem czy to zależy od czasu, czy przebiegu.Na pewno nie od wyłączenie zapłonu gdyż silnik pracował caly czas. Przejechałem raptem może kilometr.
Czy jest jakiś inny sposób aby do czasu wymiany baterii wyłączyć yen komunikat? Przyzwyczaiłem się do wyświetlania aktualnego biegu, a komunikat go skutecznie zasłania.

Sorry za błędy ale piszę w komórce.

#33 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 16 marzec 2015 - 10:55

Ubolewam również, ale moim zdaniem nie ma jak inaczej. Wątpię że jest jedyny bezpiecznik pilnujący napięcie na czujnikach, gdy będę u dilerka to się spytam mechanika czy nie ma jakiegoś ruskiego sposobu na japoński czujnik.



#34 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 16 marzec 2015 - 11:14

Dzięki Jakub. Też pytam mechaników i bezpośrednio w autoryzowanych serwisach Kawasaki i albo faktycznie nie ma sposobu aby wyłączyć komunikat albo nie chcą powiedzieć.

#35 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 16 marzec 2015 - 11:53

I to jest kurna ten postęp, niedługo każdy będzie jeździł z prywatną centralą atomową!

 



#36 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 20 marzec 2015 - 07:43

Panowie. Jeżdżę nim codziennie (pomimo ujemnych temperatur) i jestem coraz bardziej zadowolony. Prowadzenie tego motocykla to poezja. Jest ogromna różnica z fjr.

#37 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 marzec 2015 - 12:22

Wreszcie jest ktoś, kto oprócz adachor-a i mnie jest przekonany o tym. Miło to usłyszeć. :-D

Z tego tupu motocyklami jest tak: raz nie są dla "smarkaczy", dla szpanerów, dla tych którym się "wydaje że", kończąc na tym (aby nie strzelano do mnie zza gwinta), tzn. dla tych, którzy już poopsko sobie wyrobili na wielu i czują, że tu jest w sumie wszystko w proporcjach takich jak powinno do "jazdy na motocyklu 24/24" :!:



#38 Paolo

Paolo

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 219 postów
  • Jestem zPiastów
  • Model:GTR1400
  • Rok:2012
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 24 marzec 2015 - 06:34

Wiecie jaki typ bateri wystepuję w tych czujnikach, wczoraj zrobiłem rundkę obok swojego kołchozu i z tylnego koła wywaliło komunikat o słabej baterii a co dopiero wymienialem opony :cry:



#39 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 24 marzec 2015 - 07:33

CR 2032. Tylko pamiętaj aby lutować pod napięciem. To znaczy najpierw wlutowac nową a potem dopiero wypiać starą. Wieczorem podeślę zdjęcia.

#40 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 24 marzec 2015 - 11:06

Ja mam jeszcze dwa i 1/2 roku spokoju aż do wygaśnięcia gwarancji. :->






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych