Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Gtr Wrażenia, Porównanie Do Fjr


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#1 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 08 marzec 2015 - 19:48

No, to pierwszą jazdę mam za sobą. Niezbyt długą, bo jedynie ok. 70 km, ale na tyle czas dzisiaj pozwolił.

 

Wrażenia. Będę się odnosił do mojego poprzedniego motocykla FJR 1300A 2008 r.

 

1. Szerszy przód. Garaż współdzielę z sąsiadem i stoją w nim dwa samochody, a pomiędzy nimi mój motocykl.  Wjeżdżając FJRką był już problem, ale teraz, to już bez złożenia lusterek nie wjedzie.


2. Lusterka. Muszę zapomnieć o przeciskaniu się między samochodami. To samo, co w punkcie pierwszym. Do tego lusterka są na tej samej wysokości, co w samochodach. Tutaj zdecydowanie jest gorzej. Nie da się przechylić motocykla raz na jedną, potem na drugą stronę, aby zmieścić się pomiędzy lusterkami w samochodach. Ponadto, w Łodzi pasy ruchu są węższe, niż w np. w Warszawie, i to ma znaczenie.

 

3. Mój model jest z 2009 r. i nie ma seryjnie montowanego ogrzewania manetek. Myślałem, że nie będzie to miało większego znaczenia, gdyż w FJRce ogrzewanie włączałem sporadycznie, ale nie przewidziałem odmiennego sposobu mocowania lusterek. W FJRce lusterka stanowią
samoistną ochronę dłoni od wiatru, a w GTRze nie. Lustra są niżej niż dłonie. Dlatego już szukam akcesoryjnych osłon. Widziałem na jakiś zdjęciach i teraz muszę to kupić.

 

 I tutaj prośba/ogłoszenie do Was. Kto ma i chce sprzedać, albo wie gdzie mogę kupić to proszę o informację. 

 

Co do widoczności, to w lustrach GTRa pole widzenia jest zdecydowanie lepsze. Mam nadzieję, że tak zostanie po założeniu kufrów.

 

4. Zawieszenie. Nie wiem, jakie jest u Was, ale ja kupiłem dość miękko ustawiony. Już po ok. 10 km wszystko utwardziłem. Naprężenie wstępne poszło z 5 na drugi rowek, siła dobicia z 5 na 2 kliknięcie, dobicie amortyzatora z 8 na 4 obroty. Jest różnica. Teraz  jest twardszy, sztywniejszy. Lepiej się prowadzi w zakrętach i jest bardziej stabilny. Na pewno trochę mniej komfortowy na nierównościach, ale coś za coś. Tutaj duży plus dla kawy. Przy regulacji nie trzeba żadnych hakowych kluczy i kładzenia się pod motocyklem.

Generalnie motocykl prowadzi się bajecznie. Poddaje się poleceniom bez większego wysiłku, stabilny w zakrętach, gdzie lekki
nacisk na kierownicę powoduje, że motocykl z łatwością poddaje się bocznym pochyleniom. Prowadzenie zdecydowanie lepsze GTRa. Pomimo niewielkiej różnicy w masie, to wielka różnica w składaniu się w zakręt. W FJR trzeba sporo siły na przeciwskręt, aby posłusznie się złożył. Tutaj prowadzenie to bajka.

 

5. Co do silnika, mocy i momentu obrotowego, to jeszcze nie mam wyrobionego zdania. Dzisiejsze prędkości i przyśpieszenia nie pozwoliły na porównanie, ale myślę, że będzie ok. Elastyczność silnika jest w porządku, ale wydaje mi się, że jednak FJRka lepiej się zbierała z wysokiego biegu. Zobaczymy na dłuższej trasie przy wyprzedzaniu kilku tirów.

Start od 0, to zdecydowanie plus dla kawy. I to bardzo zdecydowany.

 

6. Nie jestem wysokim bikerem (174). Wysokość siodła w FJR 805, w GTR 815. Niby niewielka różnica, ale w kawie, siodło jest na pewno szersze, co ma przełożenie na ustawienie stóp na podłożu. Szersze siodło, na pewno lepsze wygodniejsze w trasie. Dzisiaj musiałem wycofać motocykl na bardzo dziurawej gruntowej nawierzchni i nóżek trochę zabrakło, a masa nie pozwala na odpychanie się paluszkami. Dzielona kanapa w FJR jest bardziej praktyczna. Co do wygody, będę się mógł wypowiedzieć, jak zrobię 800 km w ciągu dnia.

 

7. Osłona przed wiatrem. Lepsza niż w FJR. Może dlatego, że mam akcesoryjną szybę, ale jest lepiej. Ponadto szyba nie wpada w
drgania, jak FJR. Fajnym szczegółem jest to, że podniesiona szyba, nie resetuje się po wyłączeniu zapłonu. W FJR trzeba było wyjąć bezpiecznik, aby szyba pozostała w miejscu.

 

8. Komin. Wiem, że nie każdemu się podoba komin w GTRze, ale mnie się podoba. Fajnie brzmi i wcale źle nie wygląda. Ponadto wydaje mi się, że ten komin, to jest integralna część przeciwwagi dla wału po przeciwnej stronie. Dla mnie w porządku.

 

9. Przeniesienie napędu. No, tutaj to mistrzostwo świata. Przełączanie biegów to sama przyjemność. W górę, w dół, żadnych zgrzytów lub też trudności w przełączaniu – wzór dla innych. Wał rewelacja. Żadnych szarpnięć, nieprzewidzianych opóźnień. Tutaj yamaha ma z kogo brać
przykład.

Dużo łatwiej operuje się sprzęgłem. Bez jakiegokolwiek wysiłku, a w FJR trochę siły trzeba było jednak włożyć, co przy kilkusetkilometrowych odcinkach ma znaczenie.

 

10. Niby szczegół, ale system bezkluczykowy jest rewelacyjny. Transponder do kieszeni, nawet tej głębokiej i nic nie trzeba wyjmować, wkładać  do stacyjki aby odjechać. Niby pierdoła ale ułatwia życie.

 

Pytanie do Was.

Czy, do otwierania zbiornika i kufrów używacie kluczyka, tego co jest w stacyjce, czy wyjmujecie z transpondera? Pytam, gdyż gdzieś słyszałem albo czytałem, aby lepiej nie wyjmować kluczyka ze stacyjki, bo podobno się łamie. Wydaje mi się kłopotliwe wyjmowanie kluczyka z transpondera i zamierzam dorobić kluczyk, aby trzymać go w schowku.

Jak Wy to robicie (tankowanie, kufry)?


Po przejechaniu kilku tysięcy uzupełnię swoją opinię, ale na tę chwilę, wygrywa GTR. Dlaczego już teraz? Zdecydowanie lepsze prowadzenie (stabilność, złożenie, poddawanie się poleceniom) i przeniesienie napędu.

GTR, wiadomo GT i jeżeli ktoś chce przeciskać się między samochodami to raczej nie ten typ (chociaż ja to uwielbiam)?

 

Ponawiam prośbę.

Szukam osłon dłoni. Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam.



#2 adachor

adachor

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 169 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 08 marzec 2015 - 20:38

Co do roli lusterek jako osłon dłoni: w 2010+ podniesiono je 4 cm do góry i jest git zarówno jeśli chodzi o osłonę, jak i widoczność. Widziałem jak ludzie w starszej wersji sami podnosili sobie lusterka pierścieniami. Trochę zaskoczyła mnie opinia, że w fujarze lusterka osłaniają dłonie, wydawało mi się, że właśnie są za wysoko, natomiast właśnie w gienku lepiej osłaniają.

Wydłubywanie za każdym razem kluczyka z FOBa jest nierealne. Ja sobie dorobiłem, dopiołem domowe, zamykam garaż czy tam bramę i otwieram/zamykam kufry.

A jeszcze do tłumika: akcesoryjne są sporo lżejsze, nie wspominając o dźwięku i wydaje mi, że różnica mas po obu stronach w najmniejszym stopniu nie wpływa na prowadzenie, więc lżejsza lufa to same plusy oprócz ceny.

Użytkownik adachor edytował ten post 08 marzec 2015 - 20:48


#3 jodrobin

jodrobin

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 93 postów
  • Jestem zPolska, woj. śląskie, powiat będziński
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 08 marzec 2015 - 22:16

Co do kluczyka, poprzedni właściciel mojego GTRka dorobił dodatkowy kluczyk. Widac tak wygodniej.

#4 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 09 marzec 2015 - 08:04

Tak myślałem. Trzeba dorobić kluczyk. Co do osłon na dłonie to wczoraj przeszukałem internet i nie mogę tego znaleźć. Nie potrafię dokładnie wytłumaczyć o co mi chodzi. To są kawałki przezroczystego tworzywa przykręcane do owiewek. Jak byście takie zobaczyli to podeslijcie zdjęcie. Może uda mi się dorobić.

#5 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2550 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 marzec 2015 - 08:47

Wejdź na stronę Kawasaki. Takie coś jest dostępne w akcesoriach do GTRa

#6 adachor

adachor

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 169 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 marzec 2015 - 09:07

Może chodzi Ci o takie: projektd.com - nie kupisz tego w salonowych akcesoriach.

Nawiasem mówiąc, gdyby nie nasza rodzima polityka powodowania, żeby w Polsce niczego nie opłacało się wytwarzać, moglibyśmy tanio produkować to wszystko w garażach i sprzedawać na cały świat tak jak Amerykanie i Anglicy.

#7 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 09 marzec 2015 - 09:32

Zyzu, w serwisach są dodatkowe spojlery i one nie chronią dłoni.

Adachor, chyba tego szukam. Chyba, bo na komórce zdjęcia są w fatalnej jakości i nie mogę powiększyć. Wieczorem sprawdzę. Dzięki.

#8 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2550 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 marzec 2015 - 10:13

Nie skumałem dokładnie o co kaman. Myślałem że chodzi o te przezroczyste spilerki przykrecane do owiewek u góry.

#9 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 09 marzec 2015 - 10:21

Zyzu, chyba o to chodzi.
Adachor, to właśnie to, czego szukam. Dokładnie to. No, to teraz trzeba zamówić. Dzięki.

#10 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 marzec 2015 - 13:58

Panie Senatorze;

dobre nawet dobre spostrzeżenia na temat GTR-a. Pan @dachor jak najlepiej odpowiedział na temat lusterek, widoczności jak i zdolności lawirowania miedzy samochodami. Każda ewolucja GTR, tzn ta z 2010 i 2015 roku, są kolejnymi małymi zmianami i poprawkami ale jak się okazuje dla każdego nader istotne i mające wpływ na ocenę całości motocykla. Jak każdy inny ten motocykl również nie jest bez wad, jednakże porównując jakość do ceny rachunek jest wyjątkowo przekonywujący. W modelu 2009 opcjonalna szyba jest odpowiednikiem standardowej z modelu powyżej 2010. GTR ma stosunkowo nisko umieszczone zegary i pulpit centralny, korzenie od ZZR są tu bardzo widoczne. Rama i przedni pająk w geometrii są bardzo do siebie podobne. Kilka dobrych lat temu również podchodziłem do FJR, dobry motocykl, ale to co również mnie zawiodło, to brak zwinności i za mały boczny prześwit. Pozostawiłem kilka głębokich bruzd na asfalcie podnóżkami prowadząc w miarę spokojnie. Wychodząc z PanEuro i jej wyjątkowego talentu na ciasnych górskich winklach, FJR wydal mi się ociężałym klocem z tendencją do jazdy prosto. Z fatalnym zachowaniem przy lekkim przyhamowaniu w zakręcie, motocykl się prostował i uciekał na zewnątrz, - a wiadomo jakimi skutkami się to kończy! GTR to taki trochę zloty środek, zwinność PanEuro, stabilność w szybkiej autostradowej jeździe jak FJR. Wielu z moich znajomych dosiada BMW R1200RT, stare lub nowe, który jest również znakomitym turystycznym motocyklem do szybkiej jazdy. Cóż, inna cena, inna aparycja społeczna i silnik nie bardzo podpadający memu temperamentowi, ale trzeba przyznać że motocykl być może o najlepszym pozytywnym kompromisie różnorodnych cech i zalet.

Jakub, GTR Lover!

 

 



#11 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2550 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 marzec 2015 - 14:54

Wracając do "spoilerków" Chodzi o takie cuś???

http://www.kawasaki....X11aXlFGDQZFPSM



#12 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 09 marzec 2015 - 18:58

Zyzu, o to chodzi

 

http://projektd.com/...1eb0717e924afe5

 

Jakub, porównując FJR z GTR mam dokładnie te same odczucia. Przymierzałem się do RTka i z niego zrezygnowałem chyba z tych samych powodów co Ty. Mimo mojego wieku, bokser mnie jeszcze nie przekonuje. Może będzie następny, ale jak na razie to nie moja bajka.  Może za krótko nim jeździłem testując, ale w porównaniu do silnika FJRki, to nie było to. Co prawda zawieszenie i ESA jest genialne, ale RT jeszcze nie teraz. Przy wybieraniu brałem pod uwagę jeszcze 1300GT, ale nie ukrywam, że wystraszyłem się awaryjności tych motocykli. Dlatego wybór padł na GTRa. Szkoda, że jak szukałem nie mogłem znaleźć modelu z 2010 r. w dobrym stanie, bo myślę, że spełniłby moje wszelkie oczekiwania. 

 

 



#13 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2550 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 marzec 2015 - 19:28

Imho-te osłonki wyglądają delikatnie mówiąc słabo.

A wogóle uważam że to zbędny bajer,psuje wygląd motocykla-dobre rękawice,hot-gripsy w zupełności wystarczą.

Jakoś nigdy w żadnym moto nie marudziłem na wiater w łapska.



#14 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 marzec 2015 - 19:32

RT i zawieszenie ESA, hm to oddzielny problem. Gdy miałem K1200S to była pierwsza sprawa, która mi nawaliła, następnie centrala ABS-u i na koniec skrzynia sprzęgła nie dawała mi spokojnie zasnąć. Użytkownicy RT to raczej ludzie spokojni, dużo jeżdżący i z pewnym "bagażem" motocykli już za sobą, nie jest to dla mnie Graal motocyklizmu ale nie jest od tego bardzo daleki. Co jest fascynujące to to, że w przeciągu 15 lat, z kloca dla dziadka stal się trendy! W Europie przepłacamy GTR-y, w USA kosztują 15 000$, Concours 14 ma bardzo dobra markę za oceanem. Ale z drugiej strony można u Kawasaki dostać większy rabat niż u BMW, szczególnie jak już się kupuje kolejny nowy w tym samym miejscu.



Co do tych osłon to podzielam zdanie Rzyrzu w 100%, nie podoba mi się to za bardzo sztuczne i niewkomponowane w GTR-a, wiadomo na motorku musi trochę wiać i być mniej komfortowo niż w mydelniczce.



#15 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 09 marzec 2015 - 19:57

RT i zawieszenie ESA, hm to oddzielny problem. Gdy miałem K1200S to była pierwsza sprawa, która mi nawaliła, następnie centrala ABS-u i na koniec skrzynia sprzęgła nie dawała mi spokojnie zasnąć. Użytkownicy RT to raczej ludzie spokojni, dużo jeżdżący i z pewnym "bagażem" motocykli już za sobą, nie jest to dla mnie Graal motocyklizmu ale nie jest od tego bardzo daleki. Co jest fascynujące to to, że w przeciągu 15 lat, z kloca dla dziadka stal się trendy! W Europie przepłacamy GTR-y, w USA kosztują 15 000$, Concours 14 ma bardzo dobra markę za oceanem. Ale z drugiej strony można u Kawasaki dostać większy rabat niż u BMW, szczególnie jak już się kupuje kolejny nowy w tym samym miejscu.



Co do tych osłon to podzielam zdanie Rzyrzu w 100%, nie podoba mi się to za bardzo sztuczne i niewkomponowane w GTR-a, wiadomo na motorku musi trochę wiać i być mniej komfortowo niż w mydelniczce.

Dużo się nasłuchałem od swojego kolegi, który miał problem z pompą ABSu w RTku. Naprawa w autoryzowanym serwisie kosztowała ok. 6000 zł. Potem zobaczyłem faktury za naprawę sprzęgła w K1300 GT i tu już mi szczęka opadła.

Co do motocyklowego Graala, to uważam, że każdy dąży do swojego. W moim środowisku są ludzie, którzy nigdy nie zmienią Africi Twin na cokolwiek innego (chyba, że na inną afrykę), ale mam też kolegów, którzy za niedościgniony wzór uważają haykę. 



#16 adam

adam

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 83 postów
  • Jestem zzamosc
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 marzec 2015 - 21:05

miałem fjr 2008 rok, 2x remus, pc3 i jakaś agresywna mapa. Nie było źle, ale gtr bije fjr. A ten dzwięk na scorpionie mmmmmmm. 



#17 adachor

adachor

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 169 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 marzec 2015 - 23:56

Generalnie w kwestii różnych akcesoriów, to doświadczenie nauczyło mnie, żeby nie kupować o ile nie mogę bez tego żyć. Wbrew pozorom (i już gdzieś to na tym forum pisałem) fabryczne rozwiązania są przemyślane, choć czasami się tak nie wydaje. Przykład: szyba w Gienku 2010+ jest idealna wymiarowo, bo jak się nachylisz przy wsiadaniu/zsiadaniu to nie zawadzisz kaskiem i dlatego ma taki, a mie inny wymiar.

Co do bawarek, mogłbym sporo napisać, ale poprzestanę na jednym: nie ma lepiej wyposażonych moto na rynku. I design ostatnio powalający. Japonia się chowa a amerykańce to Disneyland. Kwestia tylko czy stać Cię na nową betę z salonu (razem z tym drogim wyposażeniem), żeby spokojnie korzystać z gwarancji przez te 2/4 lata. Używki to już kanał.

#18 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 10 marzec 2015 - 11:01

Rzeczywiście, na przykładzie kokpitu GTR to nawet nie ma co rozmawiać o design-e. Zapożyczony szybko lub nawet bardzo szybko od ZZR i to starego. Każdy japoński motocykl jest mi bardziej podobny do wojskowego uzbrojenia niż do sprzętu AGD bang&olufsen-a, tzw design pragmatyczny z tendencjami manga polany chęcią kontroli zysków. Ale trzeba przyznać, że pomimo dużego gabarytu i tak GTR należy z pewnego punku i z dystansem do przyjemnych dla oka. Wystarczy go postawić przy ostatniej RT lub Trophy aby się zorientować o monstrualnych gabarytach tych dwóch konkurentów. Trendy nadaje BMW, w moich okolicach sprzedaje się 8-krotnie więcej RT niż GTR. Zdaje sobie sprawę, że nie jest to wyłącznie wybór przemyślany ale podparty znakomitym systemem leasingu u BMW, głównie doskonałym dla wolnych zawodów. Daje to BM przewagę nad innymi, ostatnio Kawasaki proponuje podobne rozwiązania co nie jest głupie. Średnia wieku dosiadających beemki również drastycznie spadła i z motocykli dla żandarmerii stal się lśniącym obligatoryjnym akcesorium na tarasach barów i kafejek. Ale co z tego, i tak najlepiej mi się rozmawia, siedzi przy stole, pije, śmieje i jeździ z tymi ze skośnookimi pierwowzorami. Ludzi nie zmienisz, motocykl zawsze! BM nie ma w swej kulturze tego ekstra luzactwa, które pokochałem w epoce cylindrów z dziurami 125, 250, 350 cm3. Motocykl wtedy nie był celem samym w sobie, ale tylko akcesoryjnym elementem do wyrwania się ze smutnej burżuazyjnej codzienności, tym samym jak muzyka rock&roll i inne trawo-podobne substytuty szczęścia i dobrobytu. Ilu znam, którzy za nic w świecie nie wsiądą nigdy na RT, tylko z tego powodu, że gliniarze na takich dorabiają! A ilu z tych "glin" prywatnie jezdzi BM? Znikoma mniejszość, często same sporty japońskie Hayki i inne nakedy skośnookie.



#19 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 10 marzec 2015 - 14:35

Kolejny dzień z GTR. Temperatura wyższa, asfalt cieplejszy, opony rozgrzane i obecnie GTR bije na głowę FJRkę. Już nie będę pisał o przeniesieniu napędu, ale prowadzenie bez jakiegokolwiek  zarzutu. Z boku na bok przerzuca się go bez żadnego wysiłku, a FJRkę jednak trzeba było siłą zmuszać do oczekiwanego toru jazdy. Albo zapomniałem, albo się już przyzwyczaiłem do tego silnika, ale wcale nie uważam, że jest mniej elastyczny. Na piątce bez problemu wchodzi na obroty z mniejszych prędkości i nic mu nie przeszkadza. Żadnej zadyszki i konieczności redukcji. Rewelacja. No i oczywiście... rezygnuję z zakupu dodatkowych ochraniaczy na dłonie. W niedzielę chyba przywiązałem zbyt dużo uwagi do szczegółów, a raczej szczególików. Dzisiaj po prostu cieszyłem się jazdą i na prawdę było z czego. Widoczność w lusterkach jak w autobusie. Myślę, że kufry niewiele zabiorą z tego pola widzenia. I, co? I pomiędzy samochodami też się da. A wyważenie tego motocykla powoduje, że swobodniej się pomiędzy nimi jedzie. Rewelka. By była, gdy nie jeden mały zonk. Mam zużyte baterie w sensorach ciśnienia w kołach. Spodziewałem się tego, ale miałem nadzieję, że jakoś to rozgrzeję, zaskoczy, czy co tam sobie jeszcze wyobrażałem. Ale nie. Trza robić. Nowe, k.....wa - 850 zł za jeden, potrzebuję obu. Jak na razie w Łodzi nie znalazłem nikogo, kto wymieni same baterie. Motocykl kupiłem na 6 miesięcznej gwarancji i już rozmawiałem z panem sprzedawcą, ale każe przyjechać (130 km) i zostawić moto na jakiś czas. Na jaki? Sam nie wie, bo to zależy, od tego komu wyśle do przelutowania baterii. Na razie czekam na telefon jaka będzie jego decyzja.



#20 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 10 marzec 2015 - 15:27

@Senatorze

Miło się czyta i czuć prawdziwa radochę z jazdy, a to przecież jest najważniejsze. Przykład z bateryjkami tez jest b.dobry i ilustruje tzw; postęp techniczny aż zbytnio, - czyli do refleksji.

 

PS. Adachor, jak chyba się nie mylę podawał już na forum co i jak z bateryjkami.

 

Cale szczęście, że mam gwarancje 4letnia na te bateryjki, które jednak sporo kosztują!






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych