Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Gtr 1400 Z Kalifornii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 carboni

carboni

    Świeżak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów
  • Jestem zZambrów
  • Model:GTR1400

Napisano 19 listopad 2014 - 01:01

Witam

Kupiłem pare dni temu GTR'a 2012r. w USA ze stanu Kalifornia za jakiś 1-1,5 miesiąca będę go miał w Polsce, wiem że tam są dużo bardziej restrykcyjne normy dotyczące spalania itd. i w związku z tym mam pytanie czy GTR'y i ZZR'y były jakoś zdławione na kalifornię, mniejsza moc itd ? 

Pozdro


Użytkownik carboni edytował ten post 19 listopad 2014 - 01:01


#2 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2929 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 listopad 2014 - 10:05

Kalifornia ma specyficzne ecu i system regeneracji wypluwanych oparów oleju, jaka moc tu nie mam pojęcia ale prawdopodobnie taka sama jak w reszcie us może ciut niższa.

Przez ta wersje z Kalifornii w całej reszcie świata nie ma dodatkowego schowka po prawej stronie kiery, albowiem to jest miejsce na kalifornijskie ścieki. :-/



#3 doktorski

doktorski

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 287 postów
  • Jestem zNadarzyn

Napisano 19 listopad 2014 - 12:06

Witam

Kupiłem pare dni temu GTR'a 2012r. w USA ze stanu Kalifornia za jakiś 1-1,5 miesiąca będę go miał w Polsce, wiem że tam są dużo bardziej restrykcyjne normy dotyczące spalania itd. i w związku z tym mam pytanie czy GTR'y i ZZR'y były jakoś zdławione na kalifornię, mniejsza moc itd ? 

Pozdro

Jest mozliwosc wgrania map europejskich do Twojego komputera. Mozemy tez sprawdzic na hamowni moment i moc przed i po takiej modyfikacji.



#4 carboni

carboni

    Świeżak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów
  • Jestem zZambrów
  • Model:GTR1400

Napisano 19 listopad 2014 - 16:03

jakubtro13 , co masz na na myśli mówiąc kalifornijskie ścieki



#5 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2929 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 listopad 2014 - 17:01

Opary oleju z airboxa tak jak pisałem wyżej, albo się mylę, nigdy kalifa nie spotkałem ale kilkakrotnie na webie o tym była mowa. ;-)

U nas się leje na ziemie lub jest we wtórnym obiegu, w Kalifornii ani kropelka nie ma prawa na asfalt kapnąć, wiadomo normy najbardziej wygórowane.



#6 Bruce

Bruce

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 144 postów
  • Jestem zŁódź
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 13 styczeń 2016 - 18:01

Odwierzę temat żeby już nie zakłądać nowego.

 

Czym różnią się poliftowe GTR'y z EU i USA??? na pierwszy rzut oka w serwisówkę widzę że inspekcja luzów zaworowych w modelach z USA jest częściej bo co 24kkm a w EU co 42kkm.. dlaczego tak jest? Czy to wynika z ostrzejszych norm spalin za oceanem???



#7 doktorski

doktorski

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 287 postów
  • Jestem zNadarzyn

Napisano 13 styczeń 2016 - 18:39

Mapy paliwa IAP sie roznia. Miedzy 5 a 10 procent.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych