Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Problem Z Napinaczem Rozrządu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#21 otzi

otzi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2007

Napisano 04 sierpień 2016 - 13:54

Napinacz wymieniony, więcej czasu zajęło mi zdjęcie plastikow. Teraz jest miodzio, przy odpalaniu nic nie hałasuje.

#22 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 250 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 04 sierpień 2016 - 14:08

A jeszcze łańcuch rozrządu jaki ma przebieg?



#23 otzi

otzi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2007

Napisano 04 sierpień 2016 - 14:10

25 tys km.

#24 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 250 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 04 sierpień 2016 - 14:33

Wychodzi na to, że po wyjeździe z fabryki trza te napinacze wywalać. W miarę przejechanych kilometrów hałas przy rozruchu jest jednak nie do przyjęcia. Dobrze, że przypomniałeś o tych napinaczach. U mnie wytrzymał ponad 40 tys. I akurat właściwy moment na wymianę.



#25 Rymek

Rymek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 673 postów
  • Jestem zPolski
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 04 sierpień 2016 - 15:41

Dajcie linka do tego super napinacza jak mozecie.



#26 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 04 sierpień 2016 - 17:36

Może i ja coś dorzucę do tej "napiętej sprawy". :-> Silnik jest spory, łańcuch długi jak rzeka i motocykl raczej perfekcyjny i niezawodny. Jeżeli są jakiekolwiek przykłady z problemami to są nader wyjątkowe i nikt mi nie zaprzeczy, że to wszystko zależy od wielu, wielu spraw, a najbardziej od tej, kto, jak i kiedy ! Wielokrotnie zauważyłem, że ci którzy maja głębokie problemy z motocyklem, prawie zawsze są u samego ich źródła. Nie wiem  ile czasu będę trzymał GTR-a, ale również od jakiegoś kilometrażu, tak jak i poprzednie dwa ZZR ten nie lubiany "grzechot" mi doskwierał. Naciągacze o których piszecie, to dla mnie trochę takie "naciągacze wydatków", przepraszam ale nie wierzę w ich zbytnią "skuteczność". Znam je od wielu lat, od kiedy hayka chorowała na swój własny z pierwszej serii.

 

Silnik się starzeje i takimi właśnie komunikatami, słodko z dźwiękiem mówi do nas o swym stanie zdrowia. Gdy po sekundzie lub dwóch po rozruchu (co prawda po 25 tys 50 nie jest stary) grzechot cichnie doszczętnie, przynajmniej wiem, że olej ciśnienie trzyma i że wszystko jest w porządku. Pompa oleju pracuje jak trzeba.

 

Cichy rozruch i tu zmyłka właśnie działa, utrzymuje nas w przeświadczeniu trochę sztucznie, że wszystko gra i jest ładnie. Podobnie by było ze mną, po amfetaminach wstając rano z wyrka bez żadnego bólu, wszędzie tam gdzie asfalt lub przydrożne obiekty własnym ciałem całowałem. A tak to wiem, że trzeba się oszczędzać, ów tu lub tam, albowiem kurna boli aż do dziesiątej rano. Czyli cicho to wcale nie znaczy ze dobrze ! Ale coś czuje ze wszyscy maja to w doopie, tak jaki i ja lub wręcz przeciwnie.



#27 MariuszZZR

MariuszZZR

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 181 postów
  • Jestem zZSD
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2006
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 04 sierpień 2016 - 18:01

jakub nie wiem co bierzesz, ale jest dobre :mrgreen:

a tak serio, to po błędach innych producentów z hydraulicznymi napinaczami łańcuchów(choćby SC21) kawa powinna przestać wsadzać takie gówno mechaniczno hydrauliczne (kto widział taki luz między poszczególnymi przeskokami napinacza???). Wystarczało by gdyby wsadzili zwykły zapadkowy. Kolejną rzeczą denerwującą jest właśnie to, że płacąc taką kasę za nową kawę nie oczekuję słuchania całej jej mechaniki, do takich duchowych doświadczeń można kupić byle ducata.



#28 otzi

otzi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2007

Napisano 04 sierpień 2016 - 18:05

W litrowym vstromie miałem właśnie zapadkowe. O ich istnieniu dowiedziałem się dopiero podczas wymiany łańcuchów przy 115 tys.

Użytkownik otzi edytował ten post 04 sierpień 2016 - 18:05


#29 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 04 sierpień 2016 - 18:08

Model ZZR 2012 był niedoskwierający ! No, ciut ciut na samym końcu po 30 tys. km.



Panowie wysyłać CV do Kawy robota na Was czeka ! :-P



#30 MariuszZZR

MariuszZZR

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 181 postów
  • Jestem zZSD
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2006
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 04 sierpień 2016 - 18:16

taaaa a co nie prawda? zjebany napinacz w kawie to dobre na wyciąganie kasy od użytkowników. Tak samo jak tarcze hamulcowe-moto za 50tysi a tarcze gorsze niż w MZ250 i nie mów, że tak nie jest! Wielu opowiadało, że tarcze im się "psuły"... od hamowania w deszczu? wolne żarty, gówniany materiał ot co.



#31 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 250 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 05 sierpień 2016 - 15:02

Nie tylko materiał. Ja mam taki motyw. Hebluję i wszystko jest cacy. Moto hamuje i to bardzo dobrze bo zygzak ma najlepsze heble na świecie.Puszczam dźwignię - przestaje hamować ale klocki trą o tarcze jak cholera! I tarcza zamiast się chłodzić to jeszcze bardziej się rozgrzewa robi się fioletowa i mamy pozamiatane.Zabrudzenia zostały od razu wykluczone bo to nie był ten przebieg. Przez przypadek natrafiłem w necie na info na temat wadliwych pomp nissina których to wada objawiała się właśnie takim zachowaniem układu hamulcowego jak u mnie.Jak znajdę ten artykuł to zapodam linka.



#32 Rymek

Rymek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 673 postów
  • Jestem zPolski
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 05 sierpień 2016 - 17:20

U mnie nic nie trze jak puszczam heble.

po 18k przejechanych mialem zuzycie klockow ok. 1/3 ale wymienilem bo juz sobie kupilem nowy komplet. Ty motocyklem sie glownie hamuje silnikiem to i tarcze i klocki sa wporzo :P



#33 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 250 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 05 sierpień 2016 - 19:04

Wypada tylko pogratulować sztuki bez wad. :-)



#34 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 392 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 06 sierpień 2016 - 09:22

Ja mam na to najlepszy sposób i dzięki tamu nic mi nie tarabani od dłuższego czasu. Nim odpalę to na głowie mam już kask i zatyczki w uszach ;-) nawet jeśli coś tam sobie chrapnie w silniku to nie zdążę zauważyć. Wiem to trochę w stylu pana z serwisu Daewoo " Coś stuka? Radio Pan se podgłośni!" :-)
A na poważnie to zatarabani tylko jeśli moto zostawię na noc na bocznej, lub po dłuższym postoju na centralce. Jak odpalam codziennie na centralce to jest cisza. Ktoś miał jakieś przykre konsekwencje z powodu tago napinacza? Czym to grozi? ale tak realnie.

Nie tylko materiał. Ja mam taki motyw. Hebluję i wszystko jest cacy. Moto hamuje i to bardzo dobrze bo zygzak ma najlepsze heble na świecie.Puszczam dźwignię - przestaje hamować ale klocki trą o tarcze jak cholera! I tarcza zamiast się chłodzić to jeszcze bardziej się rozgrzewa robi się fioletowa i mamy pozamiatane.Zabrudzenia zostały od razu wykluczone bo to nie był ten przebieg. Przez przypadek natrafiłem w necie na info na temat wadliwych pomp nissina których to wada objawiała się właśnie takim zachowaniem układu hamulcowego jak u mnie.Jak znajdę ten artykuł to zapodam linka.


Kolega z forum VFR miał z podobnego powodu wypadek. Założył akcesoryjne klamki które były źle wykonane i w efekcie nie cofał się do końca tłok pompy hamulca. Po kilku hamowaniach nastąpił wzrost ciśnienia w przewodach i wyglebił. W sklepie gość wzruszył ramionami i stwierdził, że nie on pierwszy... ręce opadają... :-/

Użytkownik t_racer_ edytował ten post 06 sierpień 2016 - 09:17


#35 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 250 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 06 sierpień 2016 - 18:41

Chodzi mi o tą pompę co jest koło aku.



#36 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 392 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 07 sierpień 2016 - 08:00

W Bawarkach to pada masowo. Kiedy kombinowałem jakie kupić kolejne moto międzyinnymi interesowałem się k1200/1300s. I była to jedna z usterek która mnie odwiodła od k1200s. Kolega ma r1200rt padł mu abs później esa... Na szczęście w BMW nie blokowały się chyba hamulce, tylko poprostu nie działał system abs.

#37 otzi

otzi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2007

Napisano 09 sierpień 2016 - 01:27

Normalna bolączka betek. W nowych R1200GS padają skrzynie po 50 kkm.



#38 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 13 sierpień 2016 - 17:14

W behemce którą miałem również, K1200S, to nic wtedy nie działało i trzeba było jak na składaku butem o oponę ! Po roku sprzedałem moto, ESA i ABS do dupy nie mówiąc o tym jak się wymienia i tłoczy powietrze przy odpowietrzaniu, to jest SKANDAL Panie !



#39 Mr.Zet

Mr.Zet

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 25 postów
  • Model:ZZR1400

Napisano 30 sierpień 2016 - 18:57

taaaa a co nie prawda? zjebany napinacz w kawie to dobre na wyciąganie kasy od użytkowników. Tak samo jak tarcze hamulcowe-moto za 50tysi a tarcze gorsze niż w MZ250 i nie mów, że tak nie jest! Wielu opowiadało, że tarcze im się "psuły"... od hamowania w deszczu? wolne żarty, gówniany materiał ot co.

dokładnie !!!!



#40 amadeusz83

amadeusz83

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 11 postów
  • Jestem zŁańcut
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2006

Napisano 09 wrzesień 2016 - 18:30

Panowie chcę założyć napinacz rozrządu z ZX12. Zaślepialiście otwór olejowy przy napinaczu?. Temat pilny proszę o pomoc:)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych