Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Problem Z Napinaczem Rozrządu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#41 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 250 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 13 wrzesień 2016 - 08:24

Temat pilny a dzisiaj już 13 no ale może odpowiesz. Założyłeś ten napinacz od 12- tki? i jak to chodzi? Czy to jest w budowie taki sam napinacz jak w 14- tce? A z tym kanałem olejowym to jaki byłby cel w zaślepianiu takowego? Wydaje się, że sam napinacz powinien go zaślepić. Jestem ciekawy czy napinacz z nowych modeli 14-tki pasowałby do starych. Ale chyba raczej nie jakieś tu inne mocowanie widzę.



#42 amadeusz83

amadeusz83

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 11 postów
  • Jestem zŁańcut
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2006

Napisano 13 wrzesień 2016 - 15:12

Tak. Założyłem napinacz zx12. Nastała cisza przy rozruch silnika:). Mam zmieniony łańcuch, ustawione zawory a ten napinacz to wisienka na torcie. Zaslepienie otworu olejowego ma na celu utrzymanie ciśnienia oleju na nominalnym poziomie. Ze względu na to ze napinacz z zx12 ma taką samą srednice osadzenia w głowicy jak nasze bestie nie trzeba tego robić. Tomek dziękuję za pomoc

#43 Tomek

Tomek

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 92 postów
  • Jestem zBydgoszcz-Toruń-Chełmno
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 13 wrzesień 2016 - 15:42

:-) Nie ma za co i do usług. Ja już dobijam do 25tyś na tym napinaczu i jest naprawdę bezproblemowo.

A wracając do pytania Zygzaka...Czy to jest taki napinacz w budowie jak w 14? to jest to całkiem inna budowa tak jak kombajn i cep wygląd całkiem inny a robota podobna :-P



#44 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 250 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 14 wrzesień 2016 - 07:34

No to w porzo! Stary okazał się być całkiem jary... ;-) Ja nigdy nie miałem problemów ze starymi sprężynowcami no ale inni narzekali, że im sprężynki pękają i takie tam...



#45 Tomek

Tomek

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 92 postów
  • Jestem zBydgoszcz-Toruń-Chełmno
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 14 wrzesień 2016 - 09:03

Ten stary(zx12) nie jest wcale taki łatwy do "pokonania" jest zabezpieczony zapadką a jak to za mało to pozostaje jeszcze trzpień prowadzący sprężynę ...



#46 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 250 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 14 wrzesień 2016 - 09:10

Stara ale dobra, sprawdzona technika. :-)



#47 Czapla

Czapla

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 87 postów
  • Jestem zKołobrzeg
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2010

Napisano 04 marzec 2017 - 16:40

Zmienilem w koncu napinacz na mechaniczny z ZX12R:)

Nawet serwisant powiedzial ze lepszego wymyslec nie mogli,z hydraulicznymi zawsze cos.

Nastala cisza przy rozruchu i zadowolony.

Przy okazji 34000 km wymiana swiec i lancucha rozrzadu.

Wszystkie zawory mialy za ciasno,wyregulowane.

Moto gotowe na sezon tylko jezdzic.

Pzdr.



#48 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 250 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 07 marzec 2017 - 19:53

Czapla, nasze srebrne modele tak mają ;-) , że regulacja luzów zaworowych musi być robiona wcześniej, przy 24000 km przebiegu, a nie jak w książce, przy 42000. Ja czekałem do 30000 km i miałem to samo co Ty.  Nowe modele 2012 i młodsze bez problemu wytrzymują do 42000 km przebiegu z zapasem. Pisali o tym nasi koledzy z forum w odrębnym temacie. Łańcuch wymieniałeś bo już chodził po czubkach zębów czy tak „przy okazji” wymiany napinacza?



#49 Koodlaty

Koodlaty

    ZZR 1400 :)

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 116 postów
  • Jestem zPodzamcze
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 08 marzec 2017 - 08:54

Co do zaworów ja regulowałem dwa razy ,raz dwa lata temu miałem 12 zaworów za ciasnych a po roku pozostałe 4 zawory za ciasne czyli komplet :) w w tym roku skończyło się tylko na sprawdzeniu bo wszystkie w normach się mieściły.



#50 Czapla

Czapla

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 87 postów
  • Jestem zKołobrzeg
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2010

Napisano 08 marzec 2017 - 18:39

Mysle ze i w nowszych nie powinno sie czekac az do 42000 km,ale to indywidualnie.

Lancuch nie byl az tak mocno zaorany ale mial lekkie slady zuzycia,widac ze miejscami sie przytarl,pewnie w momencie jak stary napinacz nie zdazyl napiac.



#51 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 250 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 08 marzec 2017 - 19:45

No faktyczni nie było się co czaić z wymianą. Nowy to nowy i zawsze dłużej posłuży.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych