Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

66Kw W Gtr Nie Chce Jechać


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 tylbius

tylbius

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 12 postów
  • Jestem zSzczecin
  • Model:GTR1400

Napisano 15 wrzesień 2014 - 19:13

Hej ! Ostatnim razem zastanawiałem się nad waszymi Vmax GTR-ów otóż w dowodzie rej. mam wpisane 66Kw czyli jakieś 90PS ,ale to nie wszystko mój GTR ma dziwną przypadłość od 8 tyś obrotów w ogóle odmawia pracy ,a 240-250km/h jest osiągnięte po ciężkich walkach z nim . Żeby zaczął w miarę dobrze jechać muszę przy 8 tyś obr. odpuścić manetkę i odwinąć z powrotem i tak cały czas na każdym biegu. Moje wnioski : filtr lub pompa paliwa ,albo założona blokada ,która nie mam pojęcia na czym polega :( czekam na wasze diagnozy i proszę o pomoc :).

 

Pozdrawiam :) 8-)



#2 Matusz

Matusz

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 162 postów
  • Jestem zBydgoszczy
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 wrzesień 2014 - 19:48

Moto jest z Francji?



#3 tylbius

tylbius

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 12 postów
  • Jestem zSzczecin
  • Model:GTR1400

Napisano 15 wrzesień 2014 - 19:52

Raczej na 99% tak ,ale musiał bym się upewnić ,a to zrobie chyba tylko w ASO z tego co mi wiadomo ?



#4 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3003 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 wrzesień 2014 - 20:35

Nie koniecznie, wystarczy sprawdzić numer części na ECU, teraz nie mam czasu ale może jutro coś ci powiem. To może tez być wersja z Belgii, tam również maja mniejsza moc na zamówienie aby obniżyć składki AutoCasco.



#5 tylbius

tylbius

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 12 postów
  • Jestem zSzczecin
  • Model:GTR1400

Napisano 15 wrzesień 2014 - 20:44

Jeżeli okazało by się że jest to blokada to czy da się coś z tym zrobić ?



#6 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3003 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 16 wrzesień 2014 - 02:19

Tylko zmiana ECU lub Doktorski i jego wiertarka do chipów, plus kanały dolotowe !



#7 tylbius

tylbius

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 12 postów
  • Jestem zSzczecin
  • Model:GTR1400

Napisano 19 wrzesień 2014 - 22:50

A czy ktoś posiada taką wiedzę czy używany ECU będzie się nadawał ?



#8 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3003 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 23 wrzesień 2014 - 15:39

A dla czego miał by się nie nadawać, moim zdaniem jeżeli jest sprawny to jest i tyle, nie ma problemu.



#9 tylbius

tylbius

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 12 postów
  • Jestem zSzczecin
  • Model:GTR1400

Napisano 23 wrzesień 2014 - 18:19

Pan w serwisie twierdzi wtedy ,że kipass tak że do wymiany przy używanym ECU . 



#10 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3003 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 23 wrzesień 2014 - 23:15

Jednego jestem pewien po obgadaniu tego z moim dilerem, tzn. ja z wersja FR gdybym potrzebował ją "przerobić" na ogólnoświatową to muszę zmienić kanały dolotowe i ECU i nic innego. Jeżeli teraz ktoś w Polsce ma na to inne zdanie to nie zaprzeczam może w Twoim wypadku jest to konieczne, ale lekko wydaje mi się wątpliwe. Co ma Kipass do ECU, poza tym, że jest podłączony jak i zresztą nawet najbardziej oddalona żarówka lub LED.



#11 adachor

adachor

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 187 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 24 wrzesień 2014 - 01:08

Ostrożnie z ECU. To jest komputerowa jednostka zawiadująca nie tylko pracą silnika. W ECU zakodowany jest KIPASS, czyli stacyjka, FOB i czujniki ciśnienia w kołach. FOB komunikuje się radiowo dwukierunkowo z ECU i ze stacyjką. Kilka operacji (dodanie kodu FOBa, dodanie kodu czujnika ciśnienia) można zrobić z poziomu software na komputerku podłączonego do złącza diagnostycznego i powiedzmy, że to jest w garażowym zasięgu, ale sparowanie ECU i KIPASS może być możliwe tylko w serwisie za większe pieniążki. Stąd między innymi wysoka cena dodatkowego FOBa.

#12 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3003 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 wrzesień 2014 - 07:57

Pewnie masz racje, jak już to serwis robi to jego sprawa, ale na pewno to potrafi. To jest ta sama operacja, którą zrobiłem na ZZR. Tam też trzeba było wpisać do ECU stacyjkę i każdy kluczyk, ale to w naszym wypadku nie znaczy, że trzeba kupić nowi KIPASS, nie tzn. trzeba go komputerowo (stary) wpisać do ECU. Tylko serwis ma do tego narzędzia, pulpit diagnostyczny jest jeden do ZZR i GTR, rożne tylko są podpinane kable aby nim sterować. MonsterBike w Warszawie ma wszystko i na pewno takiej operacji nie odmówi, przy okazji wypijesz kawę i pogadasz sobie o starych śmieciach. :->



#13 adachor

adachor

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 187 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 wrzesień 2014 - 19:35

Tak, tak celowo mówię o parowaniu, nie o wymianie, bo części jako takie są czyste, tylko zostają zaprogramowane w momencie wpięcia do instalacji motocykla. W MonsterBike kupiłem mojego gieteera i tam serwisuję. Nie raz tam piłem. Kawę:-) A wcześniej objeździłem kilku innych dilerów i powiem szczerze, że po kilku minutach rozmowy wiedziałem, że to chłopakom z MonsterBike warto zostawić pieniążki i powierzyć potem moto.



#14 doktorski

doktorski

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 287 postów
  • Jestem zNadarzyn

Napisano 19 październik 2014 - 20:44

Tylko zmiana ECU lub Doktorski i jego wiertarka do chipów, plus kanały dolotowe !

Hehe, Jakub, nie strasz ta wiertarka!

 

Oficjalnie GTR wystepowal tylko w takich wersjach mocy:

(WW) 114 kW (155 PS) @8 800 r/min (rpm),
(AU) 115 kW (156 PS) @8 800 r/min (rpm),
(FR) 78.2 kW (106 PS) @8 000 r/min (rpm),
(MY) 110 kW (150 PS) @8 800 r/min (rpm),
(CA, CAL, US) – – –
 
Nie mam pojecia skad sie wzielo 66kW. Tak cz inaczej tylbius spisz i podaj numer ECU to bedziemy wiedziec wiecej. Jesli masz wersje na Francje to moge Ci odblokowac komputer bez zadnego problemu z IMMO. Do wymiany lub rozwiercenia sa jeszcze doloty, o czym pisal Jakub. 
 
Robilem juz i GTRa i ZZRa z Francji i oba reflasze wywolaly banana na twarzach wlascicieli. 


#15 Koodlaty

Koodlaty

    ZZR 1400 :)

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Jestem zPodzamcze
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 październik 2014 - 14:53

Hehe, Jakub, nie strasz ta wiertarka!

 

Oficjalnie GTR wystepowal tylko w takich wersjach mocy:

(WW) 114 kW (155 PS) @8 800 r/min (rpm),
(AU) 115 kW (156 PS) @8 800 r/min (rpm),
(FR) 78.2 kW (106 PS) @8 000 r/min (rpm),
(MY) 110 kW (150 PS) @8 800 r/min (rpm),
(CA, CAL, US) – – –
 
Nie mam pojecia skad sie wzielo 66kW. Tak cz inaczej tylbius spisz i podaj numer ECU to bedziemy wiedziec wiecej. Jesli masz wersje na Francje to moge Ci odblokowac komputer bez zadnego problemu z IMMO. Do wymiany lub rozwiercenia sa jeszcze doloty, o czym pisal Jakub. 
 
Robilem juz i GTRa i ZZRa z Francji i oba reflasze wywolaly banana na twarzach wlascicieli. 

A w ZZR-rze z 2008 z francji też trzeba grzebać w ECU żeby go odblokować czy wystarczy wymiana dolotów i odpięcie kostki pod tylnym siedzeniem?



#16 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3003 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 październik 2014 - 15:00

ZZR do 2012 tylko wymiana dolotów i odłączenie kabelka pod siodłem.



#17 rawRoar

rawRoar

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Jestem zdobrego domu
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 02 styczeń 2015 - 22:51

witam.

prześledziłem ten wątek i na wiosnę może mnie również dotyczyć kłopot braku mocy w GTRze, zważywszy iż wcześniej latałem sportem..

zakupiłem GTR 08' z Francji i jeszcze nie zdążyłem go zarejestrować, ale widzę, iż w dowodzie widnieje 78.2kW...

czyli wersja stłumiona.

ile kosztuje takie odblokowanie i ewentualnie gdzie można to wykonać?

houk!



#18 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2646 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 03 styczeń 2015 - 09:38

Pewnie kolega Doktorski coś zaradzi

#19 rawRoar

rawRoar

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Jestem zdobrego domu
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 03 styczeń 2015 - 12:01

Też tak wywnioskowalem z kontekstu rozmowy choć nie znam wyczynów kolegi 'Doktorskiego' to zdaje się być fachura i pewnie doń się udam :)

#20 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2646 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 03 styczeń 2015 - 13:47

No to sie udawaj doń ;-) 

Ja juz jestem z nim po słowie na "dłubnięcie" w moim ZZRku






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych