Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Sprzęgło


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damian-W

Damian-W

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 249 postów
  • Jestem zWolverhampton
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2013

Napisano 17 czerwiec 2014 - 14:00

x



#2 PRZEMO EL

PRZEMO EL

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 315 postów
  • Jestem zŁÓDŹ
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 18 czerwiec 2014 - 10:31

Zobacz czy przy tłoczku sie nie poci.



#3 Damian-W

Damian-W

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 249 postów
  • Jestem zWolverhampton
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2013

Napisano 18 czerwiec 2014 - 16:15

x



#4 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 18 czerwiec 2014 - 19:38

Serwis, po co się męczysz. Niech tęgie łby szukają przyczyny.



#5 Damian-W

Damian-W

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 249 postów
  • Jestem zWolverhampton
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2013

Napisano 18 czerwiec 2014 - 22:38

x



#6 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 19 czerwiec 2014 - 08:44

Gwarancja !



#7 piterm123

piterm123

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 144 postów
  • Jestem zwilka brytania
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 19 czerwiec 2014 - 09:11

no moze własnie dlatego ciecze bo nie ma na jakims zimeringu cisnienia (uszczelniaczu) i wtedy popuszcza a czasem wystarczy lekkie i juz nie ciecze .( bo mu zwieracze nie trzymaja :mrgreen: )

 

Serwis, po co się męczysz. Niech tęgie łby szukają przyczyny.

 

nie ma bardziej tegich głów niż ci którzy robia to z pasją ,  a w servisie to huj nie tegie łby tylko paproki

A i słowo SERVICE to jedno z naj prosciejszych słów które przeważnie stosuja moturzysci z pod marki BMW ;-)

Gwarancja !

Gwarancj nie straci !!! A zerknać mozna i wtedy isc do servisu jak gwarancja obejmuje i kakretnie i powiedziec co uj strzelił bo paproki wymienia wszystko tylko nie to co trzeba.



#8 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 19 czerwiec 2014 - 09:18

Wlasnie po to jest gwarancja żeby serwis szukał i wymieniał do bólu.


z iPhone (Tapatalk)

#9 MariuszZZR

MariuszZZR

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 228 postów
  • Jestem zZSD
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2006
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 czerwiec 2014 - 11:14

Panowie, toż to nie jest skomplikowany układ. Zbiorniczek wyrównawczy, parę cm przewodu hydraulicznego, pompa i siłownik. Zerknij czy nie poci się przy pompce(przewody wykluczam, bo na nich byłaby ogromna strata ciśnienia a co za tym idzie płynu), następnie odkręć siłownik(to chwilka roboty) i zerknij czy tam nie ma podcieku(być może uszczelniacz się kończy).



#10 Damian-W

Damian-W

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 249 postów
  • Jestem zWolverhampton
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2013

Napisano 19 czerwiec 2014 - 13:11

x



#11 MariuszZZR

MariuszZZR

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 228 postów
  • Jestem zZSD
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2006
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 czerwiec 2014 - 13:38

dokręcenie tych śrub nic nie da- tam wewnątrz jest tłoczek i uszczelka gumowa tłoczka(tak jak w zacisku hamulcowym)-najpewniej cieknie spod tłoczka



#12 Damian-W

Damian-W

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 249 postów
  • Jestem zWolverhampton
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2013

Napisano 19 czerwiec 2014 - 14:25

x



#13 MariuszZZR

MariuszZZR

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 228 postów
  • Jestem zZSD
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2006
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 czerwiec 2014 - 14:54

na początek zajrzyj tylko do silownika, żeby wyeliminować podciek z tłoczka.

 

może podczas częstrzej pracy siłownika ta gumka uszczelniająca jakoś daję rade, a przy braku pracy popuszcza-tak gdybam. Napewno jeśli podciek masz z tloczka, to tylko wymiana zestawy naprawczego Cie uratuje.



#14 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3333 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 czerwiec 2014 - 15:25

Płyn jest samo-uszczelniający, w takim razie gdy klamka jest częściej używana, gumka jest szczelniejsza bo posmarowana.



#15 Damian-W

Damian-W

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 249 postów
  • Jestem zWolverhampton
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2013

Napisano 19 czerwiec 2014 - 15:31

x



#16 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 19 czerwiec 2014 - 16:29

A nie czyściłeś czasem zębatki zdawczej ? Może rozszczelniłeś układ ?



#17 Damian-W

Damian-W

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 249 postów
  • Jestem zWolverhampton
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2013

Napisano 19 czerwiec 2014 - 18:46

x



#18 adachor

adachor

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 202 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 czerwiec 2014 - 12:17

W BMW miałem tak samo. Jak koledzy już napisali: to jest uszczelnienie ciśnieniowe i nie sugeruj się częstym używaniem sprzęgła, bo cieknie właśnie przy rzadkim używaniu. I jak koledzy napisali to jest prosty układ, wymień wysprzęglik i po zabawie. Części nie są drogie, wysprzęglik jest na wierzchu, nie trzeba rozbierać połowy moto, jak w bawarkach. No i oczywiście olej z płukanką, bo płyn poszedł do silnika.



#19 Damian-W

Damian-W

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 249 postów
  • Jestem zWolverhampton
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2013

Napisano 23 czerwiec 2014 - 13:21

x



#20 MariuszZZR

MariuszZZR

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 228 postów
  • Jestem zZSD
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2006
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 23 czerwiec 2014 - 16:26

te 3 wystarczą, ponieważ chcesz wyjąć sam siłownik






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych