Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Lekka Zmiana Oddechu/wydechu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3250 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 28 maj 2014 - 13:50

Załączony plik  GTR_20140526_14.jpg   210,52 KB   52 Ilość pobrań Załączony plik  GTR_20140526_21.jpg   108,71 KB   54 Ilość pobrań

 

Skromny i bez jakiś bajerów ale muszę przyznać, że działa całkiem dobrze, wreszcie dźwięk przypomina ZZR. 6,5 kg. mniej też odczuwam.

 



#2 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2748 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 28 maj 2014 - 14:19

Kuuuukuryyykkuuuu!!!!!!!! Hau-Hau-Hau!!!!!!!! W zyciu bym nie przypuszczal ze Scorpion wydaje takie dzwieki :-) :-) :-)

#3 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3250 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 28 maj 2014 - 14:24

Nie udało mi się nagrać tego aligatora co zaatakował mi pasek od aparatu, gdy kogut zapiał, "ali" uciekł w pobliskie rozlewiska. :-P



#4 adachor

adachor

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 202 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 29 maj 2014 - 11:08

No i teraz to jakoś wygląda:-)



#5 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3250 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 29 maj 2014 - 12:03

No właśnie, zgodzisz się pewnie ze mną, że czerń bardziej pasuje do całości. Co do wielkości to wszystkie są podobne do siebie, myślę o opcjonalnych. Okrąglaki lub owalne nie pasują do linii motocykla, która jest raczej dynamiczna. Co do ceny, to 550 euro jest raczej środkową półką i gwarancja trzyletnia też ma swoje do powiedzenia. ;-)



#6 adachor

adachor

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 202 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 29 maj 2014 - 18:53

V&H założyli mi za 2 000 PLN, czyli jakieś 490 Euro, więc myślę, że Twoja lufka ma dobrą cenę. Scorpion oczywiście lżejszy i ogólnie bardziej luksusowy - ale trochę nie pasuje mi, że nie ma tam koło sprężynek tak opływowego przejścia rury z puszką. A na autobanie aerodynamika ma duże znaczenie. No, ale to takie wybrzydzanie na siłę:-) Ważne, że moto zrzuciło kilka kilo i zyskało dużo lepsze prowadzenie przy większych prędkościach. Chyba nikt z dotychczasowych właścicieli nie ogarnia dlaczego w tak fajnym moto tak tragiczny fabryczny komin:-)

 

I obowiązkowo obniżki tylnych podnóżków, bo kobiety narzekają (jak ktoś wozi). Aluminiowa płyta pod kufer i zostanie tylko zabezpieczenie bocznych kufrów, bo mogą odfrunąć. Czasami tłucze mi się po łepetynie taki koszmar, że popylam autobanem, podskakuję na lekkim wyboju, a w sekundę potem za mną rozgrywa się jakiś straszny karambol, wybuchy, rozpędzone auta wystrzeliwują do góry... Także lepiej zabezpieczyć zawleczkami i spać spokojnie.



AAAAAA - i jeszcze jedno: NAJWAŻNIEJSZE: bulgocze przy redukcjach?



#7 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3250 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 30 maj 2014 - 10:23

Bulgocze !



#8 otzi

otzi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 32 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2007

Napisano 09 sierpień 2016 - 01:32

Zamówiłem Scorpiona. Dobrze zrobiłem? :D



#9 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2748 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 sierpień 2016 - 06:00

Carbon czy Tytan??

Imho-Tytan wizualnie ładniejszy

Ale przede wszystkim Tobie ma sie podobać zarówno wizualnie jak i akustycznie ;-)

Ostatnio jedziłem na GTRku Szaleja z Akrapem bez DB no i powiem szczerze że fajnie,fajnie... ;-)



#10 otzi

otzi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 32 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2007

Napisano 09 sierpień 2016 - 14:14

Miałem do wyboru carbon albo steel. Wybrałem steel z racji jasnego koloru moto i srebrnych felg.

#11 Mada01

Mada01

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 136 postów
  • Jestem zPoznań
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016

Napisano 09 sierpień 2016 - 14:47

Jakubie fajny komin i dźwięk; i jak zwykle, dopracowana fotka  :-)

A ja wczoraj wreszcie odebrałem swoją maszynę; na razie 300 km; może później odważę się trochę o swoich wrażeniach napisać.



#12 Bruce

Bruce

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 155 postów
  • Jestem zŁódź
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 11 sierpień 2016 - 17:00

 
I obowiązkowo obniżki tylnych podnóżków, bo kobiety narzekają (jak ktoś wozi). Aluminiowa płyta pod kufer i zostanie tylko zabezpieczenie bocznych kufrów, bo mogą odfrunąć. Czasami tłucze mi się po łepetynie taki koszmar, że popylam autobanem, podskakuję na lekkim wyboju, a w sekundę potem za mną rozgrywa się jakiś straszny karambol, wybuchy, rozpędzone auta wystrzeliwują do góry... Także lepiej zabezpieczyć zawleczkami i spać spokojnie.
AAAAAA - i jeszcze jedno: NAJWAŻNIEJSZE: bulgocze przy redukcjach?

. O płycie słyszałem a o co chodzi z tymi zawleczki? Gdzie i jak chcesz je zabezpieczyć? Co do podnóżków to macie już jakieś sprawdzona firmę która robi takie przedłużenie?? Bo pasażer- przynajmniej mój Plecak narzekał że sa ogólnie kiepskie. Nogi są trochę za wysoko i nie ma możliwości zaprzec się przy hamowaniu. Tak więc na pewno w najbliższym czasie będę takie potrzebował.

#13 otzi

otzi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 32 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2007

Napisano 12 sierpień 2016 - 09:44

Widziałem jak ktoś mocowania przy podnóżkach przewiercił na wylot i w tych miejscach założył zawleczki, żeby kufer nie wyskoczył podczas jazdy.
Co do podnóżków to znalazłem coś takiego.
http://projektd.com/...products_id=132

#14 jurek1536

jurek1536

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 32 postów
  • Jestem zUstroń
  • Model:GTR1400

Napisano 12 sierpień 2016 - 21:24

Hejka.

 

Wybaczcie ale mnie podoba się oryginalny dlatego że jest taki za wielki. Jeżeli ktoś ma za cicho zawsze można go potraktować wiertłem fi 20 mm. :-)



#15 otzi

otzi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 32 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2007

Napisano 12 sierpień 2016 - 21:25

Albo oddać do Edka.

#16 adachor

adachor

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 202 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 13 sierpień 2016 - 14:14

Hej! Nacykałem już 60 tysi i kufra nie zgubiłem, ale generalnie na upartego można kufer ukraść z moto, albo zgubić. Moim zdaniem konstrukcja tego zapięcia nie jest do końca przemyślana. Poszukajcie sobie na YT. Co do obniżek podnóżków to dla pasażerki są obowiązkowe. Kupujesz w Stanach, tylko jest jeszcze wersja ażurowa, odrobinę lżejsza.

#17 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3250 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 13 sierpień 2016 - 17:00

Widzę, że już nie muszę sam bronic tego super motocykla. :-D  Oczywiście, zawsze czegoś tam nie ma, lub trzeba poprawić, konkurencja również nie jest bez lekkich wad. Idealny motocykl nie istnieje. Czasami gdy czytam, "za takie pieniądze", to draka lub obciach nie mówiąc o pewnej "nieuczciwości", kiepskim materiale itd. Nie rozumiem, do kupna motocykla mnie nikt nie zmusza, przy takim asortymencie może każdy sobie coś wybrać. Aby te kufry urwać, naprawdę trzeba się postarać, już nie chce pisać jak mi się to raz udało, ale jest to było dalekie od standardowej jazdy. Nic chwalebnego w tym nie ma ! Na francuskim forum jest nas kilkuset, poza jednym wyjątkiem, nikomu się to nie udało, ale i tu jest wątpliwość, że facet je dobrze założył i nie ma na to żadnej gwarancji.



#18 Mada01

Mada01

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 136 postów
  • Jestem zPoznań
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016

Napisano 14 sierpień 2016 - 12:48

Hejka.

 

Wybaczcie ale mnie podoba się oryginalny dlatego że jest taki za wielki. Jeżeli ktoś ma za cicho zawsze można go potraktować wiertłem fi 20 mm. :-)

Mi też się taki podoba. Ale co ja tam wiem, mam go od tygodnia...



#19 Bruce

Bruce

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 155 postów
  • Jestem zŁódź
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 sierpień 2016 - 22:11

Widziałem jak ktoś mocowania przy podnóżkach przewiercił na wylot i w tych miejscach założył zawleczki, żeby kufer nie wyskoczył podczas jazdy.
Co do podnóżków to znalazłem coś takiego.
http://projektd.com/...products_id=132


Dzięki. Muszę coś poszukać bo mój Plecak po kilku tys twierdzi że jednak przydałoby się obniżyć podnóżki chociaż o 2cm.

#20 adachor

adachor

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 202 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 27 sierpień 2016 - 19:07

No nie wiem jak inne Plecaczki, ale ja od razu musiałem obniżyć podnóżki o 7 cm. I wcale się nie dziwiłem, bo jak na moto turystyczne to przegięli z wysokością. I teraz traska wawka-londyn-wawka pęka bez problemu. A zaznaczmy, że Mój Plecaczek do marudnych nie należy. Gieteerek trochę ma braki w ergonomii i wykończeniu, ale ogólnie daje radę. To normalne u Kawasaki:-)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych