Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Nowe Oponki Mchelin Pr4 Gt


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#41 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2721 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 luty 2015 - 23:49

1/ Mario ma racje, oczywiście niedowierzający musi spróbować. To jest to samo co z gorącą wodą, każdy ma swoją, jedna się gotuje tak a druga tak, nieprawdaż.

2/ Jak ktoś mi wmówi że GTR to jest sprzęt na tor lub chociażby na dobry stary z spod strzechy stunt, no dobra do palenia gumy możesz sobie i 75 założyć.

3/ Trzeba przestać z tymi "wydaje mi się", gdy rzeczoznawca zerknie na oponkę po nie daj boże wypadku, przestanie się wydawać a będzie już pewne, że zero zwrotu szkody i nie daj zdrowia twego lub kogoś innego.

PS. Każda nowa opona w rozmiarze 50 będzie fantastyczna przez pierwsze 2 lub 3 tys. km.

Teraz wywalić od początku BT21, zapewne bym tego nie zrobił, ale to tylko z tych względów, że tak czy inaczej przy przechodzeniu na inny nowy motocykl, jest pewien okres dopasowywania się do niego. Opony wtedy uważam za drugorzędne, przynajmniej właśnie BT21, które się robią kiepskie ale dopiero po 3 tys. km. Za każdym razem jak koła windują się na maszynę do wymiany opon to krew mnie zalewa że utraciły już swą 100% geometrię.

 

PS2. Adaś masz racje, polowa stówki będzie dobra lub najlepsza.



#42 PRZEMO EL

PRZEMO EL

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 313 postów
  • Jestem zŁÓDŹ
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 luty 2015 - 23:19

Jakub GTR y fabrycznie z jakimi oponami wychodzą ?



#43 Szalej

Szalej

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 171 postów
  • Jestem zLublina
  • Model:GTR1400
  • Rok:2015
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 luty 2015 - 23:32

Battlax BT 021, ja na swoich nie pojeździłem nawet. Zaraz będą w XX u znajomego


Użytkownik Szalej edytował ten post 26 luty 2015 - 23:32


#44 PRZEMO EL

PRZEMO EL

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 313 postów
  • Jestem zŁÓDŹ
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 luty 2015 - 23:43

:mrgreen:  takie kiepskie?



#45 Szalej

Szalej

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 171 postów
  • Jestem zLublina
  • Model:GTR1400
  • Rok:2015
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 27 luty 2015 - 00:12

Miałem kiedyś te gumy w Hayabusie gdy ją kupowałem. Zamiast Battlax powinny sie nazywać Kartoflax, dobre ale tylko do palenia gumy, ładnie dymią - nic pozatym :mrgreen:



#46 PRZEMO EL

PRZEMO EL

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 313 postów
  • Jestem zŁÓDŹ
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 27 luty 2015 - 00:12

:mrgreen:



#47 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2721 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 27 luty 2015 - 00:19

Ta są turystyki i maja wytrzymać ponad 300 kg i z 12-14 tys. km.
Ale na suchym nie są takie złe, w Hayce to nieporozumienie!



#48 Szalej

Szalej

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 171 postów
  • Jestem zLublina
  • Model:GTR1400
  • Rok:2015
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 27 luty 2015 - 08:38

Ewidentnie nie dawały rady

Załączone pliki

  • Załączony plik  image.jpg   45,22 KB   35 Ilość pobrań

Użytkownik Szalej edytował ten post 27 luty 2015 - 08:38


#49 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2721 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 27 luty 2015 - 11:24

No, ładne złożenie! ;-)



#50 PRZEMO EL

PRZEMO EL

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 313 postów
  • Jestem zŁÓDŹ
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 27 luty 2015 - 22:45

Piknie panie



#51 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2721 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 04 sierpień 2015 - 23:40

Następny komplet PR4Gt.

 

Tym razem zmieniłem wcześniej i nie dusiłem opony do końca. Powinienem zrobić w te wakacje sporo kilometrów i wcale ale to wcale nie chce mi się latać za oponami. Z drugiej strony osoba, która zakłada mi opony jest ta sama od dobrych kilku lat i jak to mówią produkt z pierwszej polki i totalne zaufanie do montera.

 

Załączony plik  troja_04 août 2015_35-4.jpg   128,75 KB   28 Ilość pobrań

 

Jutro lekkie "szlifowanie" boków.



#52 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 288 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 27 maj 2016 - 11:36

Kuba, czy po 16000 km wymieniałeś komplet czy tylko tył i komplet przy kolejnej zmianie? U mnie po 18000 km tył się skończył i przód wygląda na 50-60% zużycia. W FZ6S wyminiałem przednią oponę co drugą wymianę i zastanawiam się czy w GTR opony schodzą podobnie?

Użytkownik t_racer_ edytował ten post 27 maj 2016 - 14:04


#53 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2721 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 28 maj 2016 - 08:27

Ja zawsze wymieniam komplet. Takie podejście raz tu raz tam, to 2000 km radochy mniej, a przecież właśnie o to chodzi. Co do tego dobrze wyglądającego przodu, to po 10 000 nie mam do niego zupełnie zaufania. GTR to motocykl ciężki i bardziej wrażliwy na jakość ogumienia !



#54 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 288 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 28 maj 2016 - 20:06

Dziś podjechałem do mojego mechanika i zmierzyliśmy głębokość bieżnika, z przodu 3mm. Nowa ma 4,2mm, więc po odjęciu 1,6mm minimalnego bieżnika nie zużyłem jeszcze połowy. Wyraźnie widać, że nie wykorzystuję potencjału ogumienia i motocykla w takim stopniu jak Ty. Na razie i tak miałem zamówioną tylko tylnią oponę, jak przed urlopową wyprawą będę miał wątpliwości to zmienię też przód. Nie mniej Twoja rada jest dla mnie ważna i będę teraz czujnie obserwował przód. Swoją drogą moja percepcja nie jest tak wyrobiona i ja odbieram przód nadal pozytywnie. Czuję lekką niestabilność w złożeniu. Ale ją przypisuję zmianie profilu tylnej opony i lekkiemu jej wyząbkowaniu. Co chyba jest słusznym spostrzeżeniem w tym przypadku, biorąc pod uwagę małe zużycie przdniego kapcia. Czy sprawdzałeś ile bieżnika zostawało u Ciebie na przodzie podczas wymiany?

#55 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2721 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 28 maj 2016 - 22:14

Tak, pozostaje naprawdę sporo, co jest zaskakujące. Ja tak strasznie gieteerem nie atakuje jakby się wydawało, niemniej lubię jak mi motocykl się dobrze przodem trzyma. Przód jest zawsze dla mnie ważniejszy od tylu, którego na pewno nie wykorzystuje w 50%.

Jeżeli masz dobry "filing" w takim zestawie, to wszystko jest ok, w razie czego zawsze możesz dorzucić przód.



#56 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 288 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 29 maj 2016 - 08:27

Tak, pozostaje naprawdę sporo, co jest zaskakujące.


Tym bardziej że tył zużyłem już maksymalnie. Może drugi raz w życiu doszedłem miejscami do połowy ograniczników. Zawsze wymieniam wcześniej, ale przyznaję, że trochę mnie zaskoczyło przyspieszenie zużycia w końcowej fazie. Zrzucam to na karb tego, że 99,9% jeździmy w dwie osoby i częściej korzystam z tylnego hamulca. Teraz też widać po zużyciu bieżnika, że preferuje prawe winkle i w nich bardziej się składam i dodaję gazu. Muszę popracować nad "lewoskrętem" ;)

#57 arturro54

arturro54

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 48 postów
  • Jestem zmyszkow
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 29 maj 2016 - 20:59

oto moja opona po Włoszech :)

Załączone pliki

  • Załączony plik  wlochy.jpg   51,74 KB   45 Ilość pobrań


#58 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 288 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 31 maj 2016 - 09:50

O kurcze... strasznie tam drogi boki w oponach wyjadają... w lipcu też jadę do Włoch i mam nadzieję, że PR4 okażą się trwalsze od Aniołków ;)

Użytkownik t_racer_ edytował ten post 31 maj 2016 - 09:52


#59 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2455 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 31 maj 2016 - 12:36

Hehehe......ale ile ciśnienia miałeś w tej oponie że tak boczki sie podomykały??? :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:



#60 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2721 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 01 czerwiec 2016 - 19:02

W życiu czegoś takiego nie miałem na włoskich i alpejskich drogach !






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych