Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Nowe Oponki Mchelin Pr4 Gt


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
65 odpowiedzi w tym temacie

#1 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3163 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 16 kwiecień 2014 - 19:14

Dopiero 110 km za nami ale wrażenia bardzo pozytywne gdyby nie ta jazda pociągiem w tą i w nazad. Jak nówki to zawsze jest fajnie.

Załączony plik  PR4GT_16 avril 2014_1.jpg   251,8 KB   53 Ilość pobrańZałączony plik  PR4GT_16 avril 2014_4.jpg   203,66 KB   53 Ilość pobrań

 



#2 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 16 kwiecień 2014 - 19:54

Bieżnik wygląda na wyjątkowo głęboki ? Czy to tylko takie wrażenie. Można je porównać z M Z8 i Angel GT ?



#3 Rymek

Rymek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 765 postów
  • Jestem zPolski
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 16 kwiecień 2014 - 21:36

Jutro bede w Poznaniu to zrobie fotke Angel GT tylnej. Tez po ~100km



#4 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3163 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 17 kwiecień 2014 - 09:14

Nie, to jest wyłącznie efekt bocznego oświetlenia, nie są ani głębsze lub płytsze, tak samo jak w BT30. No, do kilku setnych milimetra !

Filmik do zobaczenia.



#5 Cziken_PL

Cziken_PL

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 164 postów
  • Jestem zBiałystok
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2006

Napisano 18 kwiecień 2014 - 16:25

No to ładnie, już 4 generacja wyszła... A niby niedawno pilot 3 to była nowość  :-)



#6 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3163 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 18 kwiecień 2014 - 19:23

Dzisiaj odwaliłem serwis, motorek wypucowany, nowe oryginalne klocki, oleje, filtry i inne bajery. Oczywiście nie ja sam tylko dilerek. Narzuca się takie pytanie. Jak to jest możliwe, że ja lepiej, ale to dużo lepiej się czuje na dużym i stosunkowo ciężkim motocyklu niż na tym który mi pożyczono, tzn. ZR7S. Jaki niesamowity postęp w jakości wykonania, hamulcach, zawieszeniu i komforcie jest miedzy tymi dwoma generacjami motocykli. Co prawda silnik w ZR jest bardzo dobry, idealnie pracujący przy wchodzeniu w wysokie obroty gdy jest dobrze nagrzany i pięciobiegowa skrzynia bardzo dobrze wspomagająca całość. Niebieski lakierek trzyma się jeszcze bardzo dobrze i po kilkunastu latach motocykl wygląda jeszcze bardzo dobrze i nie trzeba się go wstydzić. Nalot na aluminiowych skrzydełkach silnika mówi, że często chrapał pod chmurką, co wcale mu nie przeszkadzało aby przekroczyć dwie paki na autostradzie (tylko cicho nic nie mówcie, ok). W południe dzwoni mechanik mówiąc, że są klocki do wymiany i czy ma to zrobić, potwierdzam że tak. Od pewnego czasu zauważyłem niski poziom płynu i uszczelka na samym dole rezerwuarka. Domyślając się o co chodzi, zauważyłem już od jakiegoś czasu, że klamka pracowała już w dolnym zakresie i mniej progresywnie. O jak fajnie mieć nowe oponki i heble, wszystko wymienione, prawie nowy motocykl. Tego samego wszystkim życzący Kuba. ;-)



#7 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 kwiecień 2014 - 07:12

Miałem kiedyś zr7. Bardzo fajnie latało się nim. Na pewno o niebo lepiej niż bandziorem 600.



#8 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3163 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 01 lipiec 2014 - 08:28

Powracam do Miszelinków PR4 GT. Jak na mój styl jazdy znakomita opona. Nie zawiodła mnie w żadnych okolicznościach, w temperaturze od +2 do +35°C, na suchym jak i na mokrym jest w zestawieniu z gieterekiem wyśmienita. Ma już za sobą 8250 km w nie cale 2 i 1/2 miesiąca, musi jeszcze wytrzymać za kilka dni lekki trip przez 1/2 Europy. Jeżeli w Polsce, albowiem tam zamierzam spędzić kilka dni w rodzinnym gronie znajdę z łatwością, zakładam takie same. W porównaniu do T30 zauważyłem bardziej regularny profil po kilometrach, opona jest mniej kwadratowa i nadal ma bardzo dobra przyczepność, może troszeczkę po takim dystansie przód mi się wydaje cięższy i stracił na zwinności, ale to detal.

 

#Michelin Pilot Road 4 GT

#Kawasaki GTR 1400

 

Załączony plik  01072014-PR4GT-6-2.jpg   381,76 KB   39 Ilość pobrańZałączony plik  01072014-PR4GT-6-3.jpg   224,94 KB   46 Ilość pobrańZałączony plik  01072014-PR4GT-6-4.jpg   227,76 KB   35 Ilość pobrań

 

 



#9 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 01 lipiec 2014 - 12:12

To zamów sobie w PL te opony gdzieś w pobliżu miejsca gdzie będziesz i z dostępnością nie będzie problemów.



#10 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3163 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 01 lipiec 2014 - 13:26

Być może zrobię drugie tyle, zobaczymy i wtedy w PL wymiana by była niepotrzebna.



#11 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2721 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 01 lipiec 2014 - 20:53


To zamów sobie w PL te opony gdzieś w pobliżu miejsca gdzie będziesz i z dostępnością nie będzie problemów.

Michelin to zbyt poważna firma. Musi mieć swój oddział w Malinówku :-)

. Nie zawiodła mnie w żadnych okolicznościach, w temperaturze od +2 do +35°C, na suchym jak i na mokrym
 


Czyli mniej wiecej na odcinku Monaco-Cul de LaBonette :-) :-) :-)

#12 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3163 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 październik 2014 - 16:16

Tak wyglądały w sobotę moje PR4GT przed wymiana po 16 000 km., tak to prawda, ja się telepie jak stary to dla tego. Poza tym, że motocykl przestał przez ostatnie 6 000 z chęcią skręcać, to z samą przyczepnością w każdych warunkach pogody nie miałem nigdy problemów (no może z jednym wyjątkiem pewnej "banana" skorki).

 

Załączony plik  GTR-PR4GT-20141018_2.jpg   282,81 KB   48 Ilość pobrańZałączony plik  GTR-PR4GT-20141018_4.jpg   252,3 KB   54 Ilość pobrań

 

Wymiana została wykonana na taką samą oponę, jestem za bardzo zadowolony i zapewne dla tego!

 

Załączony plik  GTR-PR4GT-20141018_7.jpg   289,23 KB   59 Ilość pobrań

 

Na o kilka dni dłuższym niż rok budziku wyszło nie tak mało, zobaczymy ile w przyszłym roku, jak dam rade się utrzymać w siodle.

 

Załączony plik  GTR-PR4GT-20141018_12.jpg   325,28 KB   57 Ilość pobrań

 

 



#13 Daniel

Daniel

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 1639 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 październik 2014 - 16:25

czyli prawie 3000 poszlo w piz... uklad wydechowy ;-)



#14 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3163 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 październik 2014 - 16:30

No nie, dużo więcej, lepiej nie liczyć bo można dostać zawalu ! :-/ :-P



Same trzy patyki to tylko VAT !



#15 Daniel

Daniel

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 1639 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 październik 2014 - 16:49

to ile Ci to pali? 25l/100 ? :-)



#16 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3163 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 22 październik 2014 - 11:49

A to o spalanie Ci chodziło, no to dokładnie to będzie tak jak piszesz (licząc średnie spalanie 5.6L /100km przy cenie za litr benzyny utrzymującej się miedzy 1.5 i 1.6 euro/litr).



Jako że ostatnio na forum wszyscy wymachują szabelką lub pachołkami od płotu. Wiem, pogoda nie ta, - zimno, deszcz, nuda, aż strach pomyśleć ile miesięcy bez "motoru". Postanowiłem napisać coś co może kogoś zainteresuje.

 

Nie odchodząc zbytnio od tematu pozostaje przy ocenie opon Michelin PR4GT. Fenomen jest dla mnie porównywalny do wina. Wiecie, że są roczniki te lepsze i te gorsze (tzn. wcale nie znaczy złe). Tu lekkie przypomnienie o tym że nasz język ojczysty jest pozbawiony wielu naszych wad narodowych i przez to całkiem/całkiem dokładny, z czego trzeba się bardziej niż cieszyć. Rożnie bywa !

 

Michelin PR4GT millésime 2013 rocznik fantastyczny.

 

Michelin, to jest jedno z nazwisk, które w większym niż wiele innych zmieniło moje podejście do świata i teraźniejszości. Pierwsze drogowskazy i mapy drogowe to właśnie André i Édouard. W roku 1908 otwierają pierwsze biuro tras/wypraw samochodowych, prawdziwa rewolucja jak na tamte lata. Nie wiem czy Wy tak jak i ja, palcem po mapie, jako kilkunastoletni chłopak jechaliście na Cap Nord lub na Gibraltar przez Wenecję. Wtedy były inne czasy, sam wyjazd do Zakopanego to było przedsięwzięcie na range lotu na Marsa.

Teraz mamy motocykle wspaniale z szybami (małymi, dużymi) i goldasy, dwu lub cztero, nie mówiąc o sześciocylindrowych aby połykać z apetytem winkle i dystansy setek kilometrów jednym tchem! To wszystko nam daje takie ogromne poczucie samo-doskonałości, samo-wystarczalności, gps nas pilnuje aby nie zejść na manowce, ciuchy nam dają rycerski wygląd. Ale jak to mówią, nie sutanna robi z ciebie amatora piwa. Nasze EGO idzie za znakiem czasów, tzn. zawsze szybciej niż nasza mentalność i wychowanie. Na motocyklu w jednej dziedzinie jednak jesteśmy bezsilni i skazani na "rycerską" technologię wymyśloną przez innych, tu myślę oczywiście o przyczepności. Nasze życie jest w kontakcie z teraźniejszością dzięki powierzchni nie większej niż karta kredytowa. Zaufanie jakie pogrążamy w tych kilku kilogramach "gumy" jest niewspółmiernie olbrzymi z zaufaniem do bliźniego, rzecz zaskakująca, pewien paradoks. Bynajmniej, tak jest za każdym razem, w winklu nad górskim urwiskiem lub na mokrych pasach przed McDo.  Prawie za każdym razem jest wszystko w porządku, jeżeli nie to niby Anioł Struż kontrola trakcji i ABS odstawi nam czyściec na później !

PR4GT w każdych warunkach i przez prawie 3/4 km, które pokonałem razem z nimi dbał o moje i GTR-a zdrowie. Jeżeli coś nie tak się działo to wyłącznie z mojej winy i mojego przerostu samo-zadowolenia. Polecam te opony każdemu, kto lubi tak jak ja nie tylko po mapie palcem jeździć ale i połknąć tysiące kilometrów na co dzień. Wspaniały rocznik i nie przyczepiać się do niemal rolniczego wyglądu, albowiem jak zwykle nie w tym jest sedno !



#17 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2721 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 22 październik 2014 - 16:58

 ciuchy nam dają rycerski wygląd. 

Taaaaa......rycerze pełną gębą  :mrgreen:  :mrgreen:

Załączone pliki



#18 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 22 październik 2014 - 17:56

A to o spalanie Ci chodziło, no to dokładnie to będzie tak jak piszesz (licząc średnie spalanie 5.6L /100km przy cenie za litr benzyny utrzymującej się miedzy 1.5 i 1.6 euro/litr).



Jako że ostatnio na forum wszyscy wymachują szabelką lub pachołkami od płotu. Wiem, pogoda nie ta, - zimno, deszcz, nuda, aż strach pomyśleć ile miesięcy bez "motoru". Postanowiłem napisać coś co może kogoś zainteresuje.

 

Nie odchodząc zbytnio od tematu pozostaje przy ocenie opon Michelin PR4GT. Fenomen jest dla mnie porównywalny do wina. Wiecie, że są roczniki te lepsze i te gorsze (tzn. wcale nie znaczy złe). Tu lekkie przypomnienie o tym że nasz język ojczysty jest pozbawiony wielu naszych wad narodowych i przez to całkiem/całkiem dokładny, z czego trzeba się bardziej niż cieszyć. Rożnie bywa !

 

Michelin PR4GT millésime 2013 rocznik fantastyczny.

 

Michelin, to jest jedno z nazwisk, które w większym niż wiele innych zmieniło moje podejście do świata i teraźniejszości. Pierwsze drogowskazy i mapy drogowe to właśnie André i Édouard. W roku 1908 otwierają pierwsze biuro tras/wypraw samochodowych, prawdziwa rewolucja jak na tamte lata. Nie wiem czy Wy tak jak i ja, palcem po mapie, jako kilkunastoletni chłopak jechaliście na Cap Nord lub na Gibraltar przez Wenecję. Wtedy były inne czasy, sam wyjazd do Zakopanego to było przedsięwzięcie na range lotu na Marsa.

Teraz mamy motocykle wspaniale z szybami (małymi, dużymi) i goldasy, dwu lub cztero, nie mówiąc o sześciocylindrowych aby połykać z apetytem winkle i dystansy setek kilometrów jednym tchem! To wszystko nam daje takie ogromne poczucie samo-doskonałości, samo-wystarczalności, gps nas pilnuje aby nie zejść na manowce, ciuchy nam dają rycerski wygląd. Ale jak to mówią, nie sutanna robi z ciebie amatora piwa. Nasze EGO idzie za znakiem czasów, tzn. zawsze szybciej niż nasza mentalność i wychowanie. Na motocyklu w jednej dziedzinie jednak jesteśmy bezsilni i skazani na "rycerska" technologie przez innych, tu myślę oczywiście o przyczepności. Nasze życie jest w kontakcie z teraźniejszością dzięki powierzchni nie większej niż karta kredytowa. Zaufanie jakie pogrążamy w tych kilku kilogramach "gumy" jest niewspółmiernie olbrzymi z zaufaniem do bliźniego, rzecz zaskakująca, pewien paradoks. Bynajmniej, tak jest za każdym razem, w winklu nad górskim urwiskiem lub na mokrych pasach przed McDo.  Prawie za każdym razem jest wszystko w porządku, jeżeli nie to niby Anioł Struż kontrola trakcji i ABS odstawi nam czyściec na później !

PR4GT w każdych warunkach i przez prawie 3/4 km, które pokonałem razem z nimi dbał o moje i GTR-a zdrowie. Jeżeli coś nie tak się działo to wyłącznie z mojej winy i mojego przerostu samo-zadowolenia. Polecam te opony każdemu, kto lubi tak jak ja nie tylko po mapie palcem jeździć ale i połknąć tysiące kilometrów na co dzień. Wspaniały rocznik i nie przyczepiać się do niemal rolniczego wyglądu, albowiem jak zwykle nie w tym jest sedno !

Referat w twoim stylu :-D  Już dawno tak nie pisałeś. Dawny poeta żabijad powraca :-P

 A tak na poważnie to te oponki to raczej tylko turystyka ?



#19 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3163 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 22 październik 2014 - 21:30

@Friku

A tam turystyka, one po prostu są dobre i tyle, GTR nabiera skrzydeł. Założysz do ZZR powiesz mi co myślisz. Posiadałem PR3 na ZZR "starym" i nie były złe, porównywalne do Z8, PR4GT są dużo lepsze od Z8, Ty chyba miałeś, albo masz Z8?

 

@Rzyrzu

A skąd ty masz te zdjęcia ? :-/ ;-) :-P



#20 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2721 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 22 październik 2014 - 22:03

@Rzyrzu

A skąd ty masz te zdjęcia ? :-/ ;-) :-P

Wiszą na każdym cpn-ie i w hotelach zeby tych panów nie obsługiwać poniewaz nie płacą za paliwo i spanie  :mrgreen:






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych