Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Hamownia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rafał

Rafał

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 99 postów

Napisano 14 maj 2009 - 14:41

W niedzielę byłem na stacji bp na hamowni. W sumie nie ma się czym chwalić ale co tam.
W przyszłym roku może po małych przeróbkach będzie parę kucy więcej.

#2 jankes

jankes

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 51 postów

Napisano 14 maj 2009 - 18:34

czy to jest moc na kole?? bo jak tak to ja bylbym happy na twoim miejscu :):) tylko te Nm mnie dziwia bo na wykresie widac ponad 180 a napisane jest na gorze ze tylko 147,5 wiec o co w tym biega :-/ ale i tak pewnie byles najsilniejszym moto tego dnia :) pozdro

#3 Rafał

Rafał

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 99 postów

Napisano 15 maj 2009 - 05:17

Podana moc jest mocą silnika. Z mocą i momentem wszystko jest ok pwr 184, tq 147 i te wartości pokrywają się z wykresem. moto hamowany był bez doładowania dynamicznego, więc parę koni my ubyło. Najmocniejsza chyba była 14 kolegi Hubik chyba 198km, ale Jego kawa jest już trochę pomodyfikowana.
Sama hamownia jest chyba wiarygodna bo w er-6 pokazało 73km (fabrycznie 72km), a w fz1 155km (fabrycznie 150km)

#4 Gość_Gunjack_

Gość_Gunjack_
  • Gość

Napisano 08 czerwiec 2010 - 15:19

No, to ja się pochwalę, że też byłem tego dnia na BP i moja Kawa pokazała trochę więcej niż Rafała bo 185,4 KM :mrgreen: Wygrałem nawet bańkę oleju motocyklowego :-P
Dodam, że Zygmunt nie był przygotowywany do tego testu. Przyjechałem prosto z drogi. Chłopaki z hamowni mówili, że przy wyczyszczonym filtrze powietrza i dynamicznym nawiewie osiągi byłyby lepsze. Wspominali też, że seryjne tłumiki dławią go od kilku do nawet 10 KM. Mając takie dane zobaczę, jak będzie się zachowywał Zygmunt, jak zainstaluję mu filtr K&N i może inne tłumiki.

#5 Rafał

Rafał

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 99 postów

Napisano 10 czerwiec 2010 - 04:11

W tym roku wszyscy mieli troszkę lepsze wyniki. pewnie przez wyższe od zeszłorocznego ciśnienie atmosferyczne. Jak znajdę chwilę czasu i chęci to pojadę do gdyni na morską, tam mają hamownie z afr. Zobaczymy czy nowe wydechy cokolwiek zmieniły.

#6 jackRM

jackRM

    zaangażowany

  • Moderator
  • 190 postów
  • Jestem zMakaronii
  • Model:inny

Napisano 28 sierpień 2010 - 17:40

a tu mój z Ratka Motocykle:

Dołączona grafika

niestety mapa w RapidBike3 zestrojona pod setup Z DB killerem a mierzony był bez :(



No cóż, next time będzie lepiej..

#7 doktorski

doktorski

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 287 postów
  • Jestem zNadarzyn

Napisano 28 sierpień 2010 - 20:43

a tu mój z Ratka Motocykle:
niestety mapa w RapidBike3 zestrojona pod setup Z DB killerem a mierzony był bez :(
No cóż, next time będzie lepiej..

Jack;

Moj z Rapid Bikiem pokazal prawie identyczne wartosci (192/148). Mysle, ze dbkillery wiele by tu nie zmienily. To i tak, jak widac, najlepsze wyniki w naszym gronie.

#8 jackRM

jackRM

    zaangażowany

  • Moderator
  • 190 postów
  • Jestem zMakaronii
  • Model:inny

Napisano 29 sierpień 2010 - 15:23

a tu mój z Ratka Motocykle:
niestety mapa w RapidBike3 zestrojona pod setup Z DB killerem a mierzony był bez :(
No cóż, next time będzie lepiej..

Jack;

Moj z Rapid Bikiem pokazal prawie identyczne wartosci (192/148). Mysle, ze dbkillery wiele by tu nie zmienily. To i tak, jak widac, najlepsze wyniki w naszym gronie.

Moj mech sie zaklinal ze roznica z DB killerem lub bez po tym jak pogrzebal przy mapie to 5 do 7 koni.
Musze go jeszcze pocisnac bo obiecal mi, ze zobacze bardziej "okragly" wynik bez turbo ani dry shota.

#9 doktorski

doktorski

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 287 postów
  • Jestem zNadarzyn

Napisano 02 wrzesień 2010 - 21:03

Musze go jeszcze pocisnac bo obiecal mi, ze zobacze bardziej "okragly" wynik bez turbo ani dry shota.


Sluchaj... W Bialymstoku jest "frajer co placi piataka" :). Podobno kazdy, kto na tamtejszej hamowni pobije wynik lokalnego GSXR1000 (182 KM) ma hamowanie za free. Widac ma sporo kasy na zbyciu :)

#10 jackRM

jackRM

    zaangażowany

  • Moderator
  • 190 postów
  • Jestem zMakaronii
  • Model:inny

Napisano 03 wrzesień 2010 - 12:53

Sluchaj... W Bialymstoku jest "frajer co placi piataka" :). Podobno kazdy, kto na tamtejszej hamowni pobije wynik lokalnego GSXR1000 (182 KM) ma hamowanie za free. Widac ma sporo kasy na zbyciu :)

Jak podjechalem moja drynda do Ratka Motocykle to aktualnie na topie tez byl lokalny kozak z litrem GSXR'a. Jednak jak zobaczyl ze wjezdzam na hamownie sie zmierzyc to grzecznie sie spytal organizatora "A co jest za drugie miejsce?" :lol:

#11 Darek

Darek

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 34 postów
  • Jestem zSiedlce

Napisano 31 maj 2012 - 20:21

Ostatnio miałem sposobność sprawdzić swojego zygzaka: 149kW=203KM
Szkoda, że nie mieli jakiegoś wiatraka udającego pęd powietrza przy wyższych prędkościach :-?

#12 Daniel

Daniel

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 1639 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 31 maj 2012 - 20:56

przy tych ~11,700 to chyba jakiegos wypasionego oktana musial zassac - ze takiego pika dostał :-D
to powtarzalne było? czy tylko 1 pomiar zrobiłeś? no i napisz jak masz moto zrobione.

#13 Darek

Darek

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 34 postów
  • Jestem zSiedlce

Napisano 31 maj 2012 - 21:17

Zrobili jeden pomiar, nie chcieli drugiego, gdyż jak stwierdzili nie było błędów itp. Mam jeszcze wykres z mocy "na kole" 178KM. Moto ma wydechy blue flame, PC5 i filtr KN. Paliwo to zwykła shellowska 95-oktanowa benzyna ;-)

#14 marcin

marcin

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Jestem zKajetany/Warszawa

Napisano 01 czerwiec 2012 - 08:59

Darek, ty jesteś "ten" Darek ? do którego poszło moje moto kajetańskie ?

#15 Darek

Darek

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 34 postów
  • Jestem zSiedlce

Napisano 02 czerwiec 2012 - 11:38

Darek, ty jesteś "ten" Darek ? do którego poszło moje moto kajetańskie ?

Witam, to ja. Czym kolega lata teraz?
Pozdrawiam

#16 doktorski

doktorski

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 287 postów
  • Jestem zNadarzyn

Napisano 04 czerwiec 2012 - 09:03

Zrobili jeden pomiar, nie chcieli drugiego, gdyż jak stwierdzili nie było błędów itp. Mam jeszcze wykres z mocy "na kole" 178KM. Moto ma wydechy blue flame, PC5 i filtr KN. Paliwo to zwykła shellowska 95-oktanowa benzyna ;-)


Taaa, ale pomiary to trzeba umiec robic... I miec sprawny sprzet.

Jesli powiedzieli Ci ze wszystko cacy, podajesz moc na silniku to zwroc uwage na straty pod koniec pomiaru. Tylko dzieki skokowi strat masz tak wysoki wynik pomiaru mocy maksymalnej.
Wklej wykres mocy na kole - moze powie o pomiarze cos wiecej.

A druga sprawa: popraw sobie dziure w momencie miedzy 3 a 5,3 krpm bo az boli patrzec :)

#17 marcin

marcin

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Jestem zKajetany/Warszawa

Napisano 04 czerwiec 2012 - 13:55

Darek, ty jesteś "ten" Darek ? do którego poszło moje moto kajetańskie ?

Witam, to ja. Czym kolega lata teraz?
Pozdrawiam


odkładam jeszcze na nowego zygzaka - a tymczasem ujeżdżam intrudera m1800r :-P
chciałem przez chwilę zmienić klimat i pocruiserować . na razie mi sie podoba , ale i tak musi być nowy zzr... :mrgreen:

#18 Hubik

Hubik

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 38 postów
  • Jestem zGdynia

Napisano 04 czerwiec 2012 - 19:47

..."na kole" 178KM...

widzę, iż nadal moja kawka niepokonana...szkoda, że niedawno skończył się w niej silnik :(

#19 Darek

Darek

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 34 postów
  • Jestem zSiedlce

Napisano 04 czerwiec 2012 - 21:36

Wklej wykres mocy na kole - moze powie o pomiarze cos wiecej.

A druga sprawa: popraw sobie dziure w momencie miedzy 3 a 5,3 krpm bo az boli patrzec :)

Już wrzucam, może coś doradzisz doktorski co i gdzie można poprawić

#20 doktorski

doktorski

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 287 postów
  • Jestem zNadarzyn

Napisano 05 czerwiec 2012 - 09:29

Już wrzucam, może coś doradzisz doktorski co i gdzie można poprawić


Po pierwsze primo: liczac maksymalne straty (pomijajac widoczny blad pomiaru) Twoj motocykl ma 193KM.

Po drugie primo: nie ma sensu ekscytowac sie mocami mierzonymi na roznych hamowniach.
Po trzecie primo: jeden wykres jest normalizowany do DIN, drugi do ISO, a trzeci w ogole - wyniki nie sa porownywalne.

A co do sugestii: nie widze AFR wiem nie wiem nic o tym silniku poza tym co napisalem: na dziure w momencie.
Druga sprawa (nawet wazniejsza) to fakt, ze pokazujesz wykres mocy dla TPS 100%. Uwierz mi, ze dla codziennej jazdy ma on niewielkie znaczenie. Zrob wykresy z AFR dla TPS 20%, 40%, 60% to wtedy powiem Ci, czy zestrojony jest optymalnie. Widzac jednak ta dziure smiem twierdzic w ciemno, ze nie. Jest nad czym pracowac.

Motylki masz zdjete?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych