Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Pomiar I Regulacja Luzów Zaworowych - 20%


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#21 Daniel

Daniel

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 1633 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 18 styczeń 2014 - 19:54

hej friku, ja dzisiaj nie dam rady jednak...

 

a plytki kupujesz gotowe rozmiary...



#22 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 18 styczeń 2014 - 20:06

Wiem że można kupić. 40 zł jedna razy 16???? Wiem też że można szlifować. tylko co gdzie i jak? Generalnie ja mam wszędzie za ciasno albo na granicy więc praktycznie wszystkie muszę wyszlifować albo zamienić miejscami tylko muszę znać dokładne szczeliny. będę musiał kupić dokładny szczelinomierz przynajmniej od 0.02



#23 Daniel

Daniel

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 1633 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 18 styczeń 2014 - 20:22

no to płytek nie musisz kupowac w kawasaki,  9.48mm sa w zzr wiec np. takie - http://allegro.pl/pr...3815018479.html
 



#24 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 styczeń 2014 - 21:07

no to płytek nie musisz kupowac w kawasaki,  9.48mm sa w zzr wiec np. takie - http://allegro.pl/pr...3815018479.html
 

No tanie tanie. A ty jutro nie będziesz kręcił się we wrocku? Może pożyczył byś mi szczelinomierz? Ja pracuję w centrum


Wykręciłem wałki. Wcześniej pomierzyłem szczeliny twoim szczelinomierzem, opłacało się dokładniejszym sprawdzić jeszcze raz.Załączony plik  20140120_185412.jpg   132,34 KB   57 Ilość pobrańZałączony plik  20140120_185435.jpg   107,54 KB   66 Ilość pobrańZałączony plik  20140120_185734.jpg   127,17 KB   63 Ilość pobrań

Następnie wyciągnąłem szklanki ( do tego świetnie nadała się mała przyssawka z termometru akwariowego)Załączony plik  20140120_190349.jpg   61,75 KB   63 Ilość pobrań

Pomierzyłem wszystkie płytki i nie są wszystkie równe wahają się między 2.47 a 2.49. ( Co do twojego mikrometru Danny to musiałem wyskalować go na szczelinomierzu. W przypadku normalnego kalibrowania tak jak pokazywałeś troszkę wymiar się nie zgadzał o 0.01. Sprawdzałem na trzech innych szczelinomierzach...)Załączony plik  20140120_191426.jpg   53,33 KB   60 Ilość pobrańZałączony plik  20140120_195304.jpg   56,62 KB   64 Ilość pobrań

 

zrobiłem foto napinacza nie wiem która część sprężynki pokazuje zużycie? Może kto wie?Załączony plik  20140120_195858.jpg   67,07 KB   59 Ilość pobrań


Danny co to za pasta do montowania wałków? rzuć linkiem



#25 Daniel

Daniel

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 1633 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 styczeń 2014 - 22:12

pasta molibdenowa (tylko nie pomyl z amelinową bo tego nie pomalujesz :-D :-D ) - http://www.motosamoi...marne/naftochem -  potrzebujesz małą ilość.. mieszasz ją w stosunku 10:1 (olej:pasta) z olejem silnikowym w miejscach gdzie się tworzy łożysko ślizgowe i krzywki -

 

2014-01-20_2211.png



#26 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 21 styczeń 2014 - 15:03

pasta molibdenowa (tylko nie pomyl z amelinową bo tego nie pomalujesz :-D :-D ) - http://www.motosamoi...marne/naftochem -  potrzebujesz małą ilość.. mieszasz ją w stosunku 10:1 (olej:pasta) z olejem silnikowym w miejscach gdzie się tworzy łożysko ślizgowe i krzywki -

 

2014-01-20_2211.png

Czy po tej paście trzeba szybko wymienić olej na nowy i filtr?



Ile powinien wytrzymać łańcuszek rozrządu? Nie mogę znaleźć w manualu :-?  byłem w toxic moto. Nic nie wiedzą na temat kontroli zużycia za pomocą tych nacięć na napinaczu.

Tak zastanawiam się skoro mam wszystko na wierzchu czy nie wymienić samego łańcucha. Dany a ty na swoim ile miałeś jeszcze rowków niewysuniętych?



#27 Daniel

Daniel

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 1633 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 21 styczeń 2014 - 15:46

nie patrzylem jeszcze w swoj.. zobacze jakos w weekend.



#28 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 22 styczeń 2014 - 10:40

Miecie może czy łańcuszek można wyciągnąć bez rozpinania? jak tak to chyba wymienię i już. Bo wtedy spokojnie będę mógł kolejne 40tyś do nastęnej regulacji zaworków śmigać



#29 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 30 styczeń 2014 - 08:38

Danny gdzie dowiedziałeś się o tej paście molibdenowej? Ja pytałem kilku machaników i każdy pierwszy raz słyszał że tak się robi. Albo polscy mechanicy są do d... Albo ktoś sprzedał ci błędne info?



#30 Daniel

Daniel

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 1633 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 30 styczeń 2014 - 09:25

serwisówka od zzr-a

 

2014-01-30_0923.png

 

 

 



 

MO: Apply molybdenum disulfide oil. 
(mixture of the engine oil and molybdenum disulfide grease in a weight ratio 10:1)
 

 



#31 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 30 styczeń 2014 - 09:31

serwisówka od zzr-a

 

2014-01-30_0923.png

 

 

 



 

MO: Apply molybdenum disulfide oil. 
(mixture of the engine oil and molybdenum disulfide grease in a weight ratio 10:1)
 

 

Kurde to czemu nikt tego nie stosuje? Lenistwo?



#32 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 30 styczeń 2014 - 11:30

Właśnie dla tego japoński sprzęt to jest gwarancja solidności i trwałości, a u nas rolnicy do tej pory robią po swojemu. Dlaczego Toyota lub Honda po 500 000 odpala od pierwszego przekręcenia kluczyka ? Za każdym razem jak ktoś się dotyka do sprzętu japońskiego w Europie już nie jest tak jak u nich, pomału wszystko się rozpieprzy nie starannym podejściem do mechaniki.



#33 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 30 styczeń 2014 - 13:01

Byłem dzisiaj w salonie odebrać nuvell tarsze hamulcowe i uszczelki do silnika. Gadałem z facetem i jak sprawdził w ...Nie wiem w czym jakimś swoim systemie. Nie wiem czy to była serwisówka czy co. Ale tam było napisane że każda regulacja zaworów po 42tyś tylko w wersji na USA co 20 tam pare nie pamiętam dokładnie. Zapytałem czym się rużnią w budowie że tak jest a nie inaczej, to powiedził że tam są inne normy niż w EU i dla tego możliwe że są zmiany w silniku. Ale żeby to sprawdzić musiał by każdą część silnika sprawdzać po numerach. Zapytałem też o pastę molibdenową to gość nic nie wie na ten temat. Mimo że mają tam serwis kawusi i ducati.

Co do tarcz nowych to oryginalne made in Japan



#34 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 30 styczeń 2014 - 13:19

Friq-u, ale będziesz miał teraz heble, cacy :-> , a jakie klocki zakładasz w takim razie ?



#35 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 30 styczeń 2014 - 13:26

Friq-u, ale będziesz miał teraz heble, cacy :-> , a jakie klocki zakładasz w takim razie ?

No zastanawiam się między oryginałami a sbs-ami .Facet w salonie powiedzia że na tych i i na tych jeździ . Ale oryginały dłużej wytrzymują. Natomiast skarcił ferodo. Niby lipa straszna. Teraz  muszę szybko poskładać silnik puki pamiętam gdzie co było. Zły jestem bo zamówiłem płytki, wczoraj przyjechały a tu jednej brakuje... I teraz muszę czekać znowu na wysyłkę .



#36 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 30 styczeń 2014 - 14:45

Nie robiłeś zdjęć jak Daniel przy rozkładaniu na drobne cząsteczki, to co odpali czy nie odpali. - Odpali ! :idea: :idea: :lol:



#37 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 30 styczeń 2014 - 20:59

Nie robiłeś zdjęć jak Daniel przy rozkładaniu na drobne cząsteczki, to co odpali czy nie odpali. - Odpali ! :idea: :idea: :lol:

Robiłem robiłem. Najwyżej będzie miał lewe obroty. Ale Zyziu zdziwi się we Francji na autostradzie jak go na wstecznym łyknę :-P



#38 rat

rat

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 13 postów
  • Jestem zSłupsk
  • Model:inny

Napisano 30 styczeń 2014 - 21:34

o ile moge sie wtrącic, wiem ze temat dot. regulacji zaworów itp. W zecie sam to robilem i stosunkowo prosta sprawa to byla- guziki maja w szczecisnskim sklepie Heideman http://www.czesci-motocyklowe.pl/pl/ (tam kiedys kupowalem), ale co do klockow to polecam Lucasy Sintermetal. oryginalne skonczyly mi sie przy 15 tys. przebiegu. Te lucasy przy przebiegu 30 tys byly jeszcze w 60%, hamowaly bardzo dobrze, tarczy tez nie niszczyly w sensie nie pojawaialy sie na niej dziwne frezy itp. Jedynym mankamentem bylo to ze na poczatku bardzo dlugo je docierałem. przelatalem 100-200 km, 500 km a one calyczas piszczaly. ale jak sie ulozyly to byly gites.



#39 adamolek7

adamolek7

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Jestem zEdmonton
  • Model:ZX14
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 31 styczeń 2014 - 02:28

Bo w usa to głupole. Normy czy nie ale to jest ciągnięcie kasy. Nie wiem czy wiecie ale normą u nich jest zmiana oleju co 5tysięcy km, gdzie citroen wymienia co 20. a i tu castrol i tam, to gdzie norma? zwykłe wyciąganie kasy. fakt faktem ze olej tani. za litr motula 300v płace $19. 



#40 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2816 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 31 styczeń 2014 - 09:20

Ciekawy jestem gdzie ten motul 300v był składany i wlewany zanim do ciebie dotrze. Tak akurat to częsta wymiana oleju tak strasznie mi nie przeszkadza jak ciągła obligacja tankowania ! Co 300 ale to km. i znowu zjazd na kawę i "petite soupe knorr" u totala, życie jest piękne. Popatrzysz sobie ciut na ludziska zestresowane korkiem od baku, ci z wężem od opon co ganiają za sssssssy od koła do koła jak wariaci. Poczekasz aż słońce wyjdzie z za chmurek i deszcz przestanie i polecisz dalej. Co prawda od kilku dni to jestem ze słońcem na bakier i po każdych kilku kilometrach docieram jak pan gąbka świeżo pachnący kwaśnym deszczem.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych