Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Kufry Boczne Do Nowego Zzr 1400


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
113 odpowiedzi w tym temacie

#41 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 grudzień 2013 - 10:07

Z tym wydawaniem kasy to masz rację. Skoro nie wiem ile mi się to przyda to lepiej wybrać najtańszą alternatywę. Wywalę kupę forsy a okaże się że będzie leżało w kącie.



#42 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2897 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 grudzień 2013 - 10:19

Albo potem sprzedasz nowe za 1/2 ceny, tak jak ja !!!!! :-P :-P :-P



#43 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 grudzień 2013 - 10:20

Ta i jakiś darmozjad będzie się cieszył co? :lol: :lol: :lol: :lol:



#44 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2897 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 grudzień 2013 - 10:36

Ale to sama przyjemność, jak ktoś rzeczywiście potrafi się cieszyć i przy okazji się z tym z tobą podzielić. :-D :-D :-D :-D



#45 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2574 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 grudzień 2013 - 11:12

Albo potem sprzedasz nowe za 1/2 ceny, tak jak ja !!!!! :-P :-P :-P

Ta i jakiś darmozjad będzie się cieszył co? :lol: :lol: :lol: :lol:


Pewnie ten darmozjad wystawi to teraz na ebaju za 3/4 ceny :-) :-) :-)

#46 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2897 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 grudzień 2013 - 11:15

Pewnie nie ! Za bardzo się cieszył ! :lol: :lol: :lol:



#47 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 09 grudzień 2013 - 11:46

Ta pewnie już w nich kiełbasę w słoikach umieścił.



#48 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2897 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 16 grudzień 2013 - 09:55

Friku, tu jest ciekawa promocja, towar jest bardzo dobrej jakości. Mam nadzieje, że masz do tego dostęp.

http://www.automotor...ieres-noir.html



#49 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 16 grudzień 2013 - 10:19

Friku, tu jest ciekawa promocja, towar jest bardzo dobrej jakości. Mam nadzieje, że masz do tego dostęp.

http://www.automotor...ieres-noir.html

Fajne torby. Fajnie że można je tak złożyć na koła z rączką. Jak myślisz można też rozdzielać je na dwie osobne torby? Jeśli zdecydował bym się na te torby  mógłbyś kupić je i wysłać do mnie? Lub pomóc w zakupie jeśli mają możliwość wysyłania do Polszy? Jest jeszcze opcja taka że można byłoby wysłać torby do ciotki w Algrange. A z tamtąd ktoś przywiezie je do Polszy. Jeśli jest dostępna jedna z tych opcji to wezmę torebki.



#50 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2897 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 16 grudzień 2013 - 10:31

Tak, one są spinane zipami, aby dobrze wyregulować ich wysokość. Co do zakupu, to nie ma sprawy, jeżeli Ty byś nie miał możliwości zakupu z Polski to Ci pomogę, cena zabójcza, zazwyczaj wszędzie są powyżej stówki.



#51 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 16 grudzień 2013 - 10:35

Nio cena fajna. Teraz mam mało czasu bo handluję  Karpiami i choinkami na święta ale usiądę wieczorem i zobaczę czy będę umiał sam kupić.



#52 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2897 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 16 grudzień 2013 - 10:49

Powyżej 100 euro zakupów wysyłka do krajów CE jest za darmo ! Dwa takie sety dla kogoś jeszcze w Polsce i jest ekstra.



#53 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 16 grudzień 2013 - 13:39

Jest ktoś chętny na takie torby ? Można by razem zakupić.

#54 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2574 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 16 grudzień 2013 - 14:25

Eno Friku-jaki jest teraz przelicznik Torby do karpia? :-) Ja tam będe swoje Ci doradzał-jak zamierzasz dłużej pozostać przy ZZRku to zainwestuj w stelaże i porządne torby lub kuferki. Moim zdaniem posiadać ZZRa i nie zrobić porządnej traski 1-2 razy w roku to grzech :-) Wiem wiem-taka trasa to pewnego rodzaju koszta wyrzeczenia ale myślę że warto.

#55 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 16 grudzień 2013 - 16:02

Szybka dostawa towaru to podstawa

Załączone pliki



#56 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2574 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 17 grudzień 2013 - 10:02

Qwa Friku-nic się nie chwaliłeś że kupiłeś sobie najnowszy model Back Protector Dainese :-)

A swoja droga to trzymaj tá fotke-za rok bedzie idealna do kalendarza (grudzien) ;-)



#57 Daniel

Daniel

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 1633 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 17 grudzień 2013 - 10:12

noo, prawie jak Don Kichot w szarży na wiatraka ;-)



#58 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2897 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 17 grudzień 2013 - 14:32

FRiku, u ciebie jak temperatura pod strzecha, - kuźwa i ja bym lepiej nie zrobił. :lol:

Camarade Rzyrzu dodał znakomity pomysł na przyszły rok.



#59 adamolek7

adamolek7

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Jestem zEdmonton
  • Model:ZX14
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 grudzień 2013 - 05:03

ale beka z tą choinką, zajebiście :) :P 



#60 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2574 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 kwiecień 2014 - 16:57

Dobra-dzis zrobilem przymiarki do stelazy i toreb.

Nawet pasuje ;-)

Moto sie poszerzylo o ok 10cm ;-(

 

Załączone pliki






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych