Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Zakup nowego ZZR 1400 (salon)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
326 odpowiedzi w tym temacie

#21 dolek

dolek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 533 postów
  • Jestem zNisko

Napisano 14 styczeń 2013 - 09:37

No i pierwszy krok zrobiony:-) Dzis zamowilem i zaplacilem depozyt na nowego ZZRa:-)
Bedzie kolejna "zielona zabka" :-)
Odbior za......4 miesiace-moglbym teraz ale trza przez zime pozbierac pieniazki.
Jak dobrze pojdzie to kolega "zaklepie" za 3tygodnie model 2013. Music tylko zobaczyc jak wyglada black green w realu.


Sorki że zapytam w UK też trzeba zamawiać i czekać czy w PL kupujesz?

#22 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2524 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 14 styczeń 2013 - 19:05

Kupuje w UK, a wlasciwie kupujemy dwa z kumplem-obydwa nowe z tym ze ja zielonego z 2012r a kumpel 2013 special edition.Motocykle sa juz u dealera i mozemy je w kazdej chwili odebrac ale jestesmy umowieni na marzec.Bylem w trzech okolicznych salonach i w kazdym mozna kupic nowego ZZRa od reki-na razie jest zima wiec pewnie na wiosne bedzie wiecej chetnych na nowe moto. W zeszlym roku siec J&S sprzedala 40 nowych ZZR 1400!!!

#23 dolek

dolek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 533 postów
  • Jestem zNisko

Napisano 15 styczeń 2013 - 08:15

Ile taniej w UK wychodzi zakup niż w Polsce?

#24 Bratek

Bratek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 302 postów
  • Jestem zPoznań
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2012
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 styczeń 2013 - 08:50

Black green z 2013 jest ładny. Podoba mi się. Nie widziałem na żywca ale zdjęcia z różnych ujęć mówią, że jest ładny. Te zielone zęby naprawdę są charakterne :->

#25 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2524 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 styczeń 2013 - 17:16

Ile taniej w UK wychodzi zakup niż w Polsce?

Zalezy jak sie potargujesz;-)
Ja i kumpel jestesmy zadowoleni z oferty ;-)
Gentelmeni o forsie nie dyskutuja wiec ceny za sam motocykl zachowam sobie;-)
Ale mamy do tego spory upust na Akrapy i przednia szybe
Darmowa rejestracje motocykli
Pelny zbiornik paliwa!!!
Pierwszy serwis Free-lacznie z materialami
Darmowa przynaleznosc do Kawasaki Riders Club
15% rabatu na akcesoria u Dealera.

No Black-Green na zywo jest ladny ale dla mnie sam Green jest ladniejszy-kwestia gustu

#26 dolek

dolek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 533 postów
  • Jestem zNisko

Napisano 21 styczeń 2013 - 17:48

Ile taniej w UK wychodzi zakup niż w Polsce?

Zalezy jak sie potargujesz;-)
Ja i kumpel jestesmy zadowoleni z oferty ;-)
Gentelmeni o forsie nie dyskutuja wiec ceny za sam motocykl zachowam sobie;-)
Ale mamy do tego spory upust na Akrapy i przednia szybe
Darmowa rejestracje motocykli
Pelny zbiornik paliwa!!!
Pierwszy serwis Free-lacznie z materialami
Darmowa przynaleznosc do Kawasaki Riders Club
15% rabatu na akcesoria u Dealera.

No Black-Green na zywo jest ladny ale dla mnie sam Green jest ladniejszy-kwestia gustu


Ja nie pytam żeby zaspokoić ciekawość tylko pytam ponieważ zastanawiam czy się opłaca kupić w UK

W Polsce na model 2012 nie ma przeceny trzeba zapłacić tyle co za model 2013 tylko jeden dealer proponuje gratis akcesoria za 2 tys zł drugi dealer proponuje gratisy za 3 tys zł a jeszcze inny za 4 tys zł a jeszcze następny tylko kask gratis itp.
Jak dla mnie to jest dziwne trochę że nie ma przeceny jak u dealerów innych marek za motocykle z rocznika 2012.

#27 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2524 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 21 styczeń 2013 - 19:45

Co kraj to obyczaj :mrgreen:
My zanim zaklepalismy motorki to napierw zrobilismy male tourne po okolicznych dealerach
Kazdy dawal jakis tam rabat i w koncu zamowilismy u tego co oferowal to co napisalem w poprzednim poscie-I to dopiero po naszej trzeciej wizycie u niego :mrgreen:
Za kazdym razem troche go cisnelismy i za kazdym razem cos dokladal.
Duza karta przetargowa z naszej strony bylo to ze kupujemy od razu dwa nowe moto-czyli podniesiemy mu srednia sprzedazy nowych motocykli :mrgreen:

#28 piotrela

piotrela

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 653 postów
  • Jestem zJózefów
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007

Napisano 21 styczeń 2013 - 21:22

Kawa z rynku brytyjskiego:
Dołączona grafika

#29 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1400 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 29 styczeń 2013 - 19:02

Interesująca mnie kwestia została poruszona w tym wątku więc aby nie robić śmietnika, zapytam tu.
Panowie jak Waszym zdaniem jest z docieraniem. Hayabusę docierałem według zaleceń producenta, czyli do 1000 km do 4 tyś obr, do 1600 do 6 tyś. Wymiana oleju oczywiście pierwsza po 1000 km i zmian z oleju mineralnego na full syntetyk.
Zalecenia Kawasaki sa identyczne, ale spora część internautów hołduje zasadzie przytoczonej na wstępie tego wątku czyli docierania na ostro.
Wasze opinie proszę ...

Moim skromnym zdaniem to producent wie raczej lepiej co kiedy dzieje się z jego produktem, ale oczytawszy się mam dylemat.

#30 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2524 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 14 marzec 2013 - 22:40

No to zostal tydzien do odbioru-moto juz czeka w salonie,ale zanim tam trafil to.......



#31 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 14 marzec 2013 - 22:43

Ty ty ty ty farciarzu...



#32 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2787 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 marzec 2013 - 11:19

Szalenie uwielbiam takie momenty.



#33 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 marzec 2013 - 14:59

Jakub a ty opisywałeś gdzieś tutaj wrażenia z przesiadki? Jakie różnice itp? Podaj linka jak tak



#34 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2787 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 marzec 2013 - 15:36

Rożnica była taka, że od razu kupiłem nowego. Co od razu się rzuciło w oczy to dostępność silnika już od samego dołu, lepszy setup przedniego zawieszenia, łatwiejsze przejście na pif-paf, motocykl wydawał mi się lżejszy o kilka dobrych kilo, a jest odwrotnie. Po kilkunastu tysiącach kilometrów wszystko się potwierdza, doszło z czasem że ma wygodniejsza kanapę, lepiej chroni od wiatru, mniej grzeje nogi, abs jest nie widoczny w 100%. Pali tyle samo, ale ma w mieście przy powolnej jeździe lekka tendecie do szarpania przy oddaniu gazu, tak jakby system przeciw poślizgowy starał się wejść w akcje, lub to system limitowania momentu obrotowego na nowym sprzęgle. Mój mechanik ciągle coś tam próbuje ale nic dobrego nie wychodzi. Stary miał mniej pary na dole ale był jak masełko przy lekkim dodaniu gazu, ten jest bardziej brutalny i nie lubi brykać po miecie w korkach. Czasami jak zaczynasz wysprzęglac i w tym samym czasie chcesz lekko poślizgać sprzęgło dodając gazu, system nawet gdy jest wyłączony lekko szarpie. Jest bardziej ON/OFF. Pod tym względem wolałem poprzedni. Ale jak tylko wypadniesz poza miasto wszystko staje się diametralnie inne. Ja po mieście nigdy nie lubiłem jeździć, wole komunikacje miejska i tenisówki.

 

Nie oszukujmy się każdy skuter lub nawet 125 są dużo lepsze na miasto.



#35 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 marzec 2013 - 17:39

E to nie ulega wątpliwości.Kurcze muszę wyczaić jazdy demo na nim. Oczywiście z czystej ciekawości, bo to nie moja liga. Kredyt to ja mogę wziąć na nowego busa do firmy ale na moto? nieee



#36 Daniel

Daniel

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 1633 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 marzec 2013 - 17:50

niskie TPSy (2-5-10) cięzko jest wysterować dobrze i fabrycznie zawsze łapią z lekkim szarpnięciem... Ty Kuba planujesz chyba tuna robic, więc wtedy odczuwalnie poprawi się "ruszanie".. będzie baaardzo smoooooooottthhhh



#37 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2524 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 marzec 2013 - 17:52

Przylec np na wyspy i dostaniesz demo od ręki-pojeździsz i wrócisz do pl jeszcze tego samego dnia.

#38 Daniel

Daniel

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 1633 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 marzec 2013 - 17:53

heheh i chyba nawet wyjdzie szybciej niz do Poznania jechać :-D



#39 frik130rs

frik130rs

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1356 postów
  • Jestem zWrocław
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 marzec 2013 - 17:57

Wiem wiem ty w Londonie (kondonie) mieszkasz?



#40 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 2787 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 marzec 2013 - 19:30

Te moje plany z tunowaniem zawsze sa czymś odpychane w przyszłość, albo brakiem czasu, zdrowia, czasami kasy. W sumie muszę wybulić jeszcze 600 eurosów na ta zabawę, w sumie 1100. 520 na ecu (leży w szafie i czeka) +PCV ze strojeniem, ale przez cacy tunera 600-650. W dodatku znaleźć jeden wolny dzień od pracy i się bryknąć pod Avignon. No ale będzie trzeba tak zrobić i będzie cacy.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych