Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Spalanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
151 odpowiedzi w tym temacie

#1 adwent

adwent

    Świeżak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 6 postów
  • Jestem zWarszawa-Bemowo

Napisano 28 maj 2008 - 21:57

Ciekaw jestem ile Wasze smoczki palą. Interesuje mnie:
1. największe spalanie jakie udało się Wam osiągnąć - przy jakiejś szalonej jeździe z katowaniem na maxa
2. spalanie najmniejsze (wiem, że nikt specjalnie nie jeździ ekonomicznie)- gdy byliście na stacji zdziwieni, że tak mało spalił.
3. I ile spala Wam ZZR podczas jazdy miejskiej - takiej przeciętnej, codziennej jazdy

#2 GalAnonim

GalAnonim

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 130 postów

Napisano 29 maj 2008 - 07:15

komputer pokazuje srednio 8, nie sprawdzałem szczegółowo

#3 Hubik

Hubik

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 38 postów
  • Jestem zGdynia

Napisano 29 maj 2008 - 07:28

jeśli chodzi o komputer to uśrednione wskazania max 8.2 min 7.8. Nigdy nie goniłem oszczędnościowo, nawet na trasie, w zeszłym sezonie spalał do 10 litrów, w tym roku po montazu K&N do 9 litrów. :mrgreen:

#4 Hubert

Hubert

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Jestem zŁódź

Napisano 10 czerwiec 2008 - 15:51

W ten weekend zrobiełm z żonką traskę Warszawa-Gizycko w sumie 600km. Jazda lajtowa max 120km/h spalanie 6.5L(liczone). Wskaźnik średniego pokazywał 7. Maksymalnie udało mi sie osiągnąć 8.5 podczas szarpania sie w mieście.

#5 bartoszr

bartoszr

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 208 postów
  • Jestem zPiaseczno
  • Model:inny

Napisano 30 czerwiec 2008 - 23:19

średnio 8-9, ale jak daje trochę ognia to 13-15

#6 Hubik

Hubik

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 38 postów
  • Jestem zGdynia

Napisano 22 sierpień 2008 - 23:55

zrobiłem małą traskę Gdynia-Suwałki-Gdynia max 120km/h pasazerka, kufer i torba na baku, nie dowierzałem wskazanie 6,5 :shock:

#7 AndrewCRX

AndrewCRX

    Świeżak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
  • Jestem zPolska

Napisano 18 wrzesień 2008 - 10:11

mi spala wg komptera bo szczerze realne spalanie mnie nie interesuje na trasie 6.5 przy mocnej jeździe ostatnio do Łodzi trasa 196km spalanie 8.2
spalanie chwilowe przy 300km/h na licznku 16.5 l na 100 km

#8 qwerterek1

qwerterek1

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 11 postów
  • Jestem zWarszawa

Napisano 11 październik 2009 - 22:06

mi pokazuje przy jezdzie w miescie 7,5 a na trasie z plecakiem 6.5

#9 Kuba

Kuba

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 49 postów
  • Jestem zWarszawa

Napisano 12 październik 2009 - 20:40

No to UWAGA... Rekordowy odczyt miałem na trasie Łódź -> Wwa w dniu zakupu -> 6.1, ale tak się nie dało już nigdy pojechać - bo po co ... :lol: średnio jest 7,5 a przy dobrym nocnym piłowaniu w mieście ponad 9l.

#10 marcin

marcin

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Jestem zKajetany/Warszawa

Napisano 30 listopad 2009 - 22:02

fakt że jestem na dotarciu i nawinąłem dopiero ok 800 km , ale komputer cały czas pokazuje ok.12-15 ; dojeżdżam do warszawy z okolic więc latam i na trasie i po mieście , ale nie wiem czy to normalne spalanie...nie piłuję bo jestem na dotarciu a na piątym zapięciu przy 120km/h na liczniku chwilowe zużycie na poziomie 15 l...dotrze się czy coś nie tak ??

#11 Kuba

Kuba

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 49 postów
  • Jestem zWarszawa

Napisano 30 listopad 2009 - 23:06

Nie chcę demonizować, ale nie wygląda to normalnie... latałem na 2 sztukach - testowa z Probike po przejechaniu 500km miała średnie poniżej 7l (miasto trasa 50/50), a testy to przecież nie przelewki :) Co by nie mówić to spalanie powyżej 10l nie jest normalne dla tego modelu niezależnie od stylu i miejsca jazdy. Ja nawinąłem na mojej 14stce dopiero 2200km (przebieg 10 tys) i jak pisałem wyżej 10l nigdy nie przekroczyłem a standard to 7-8l. Docieranie może wpływać na zwiększone zużycie o 10%, ale aż tak.... ??? Może po wymianie oleju coś się poprawi...?

#12 marcin

marcin

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Jestem zKajetany/Warszawa

Napisano 01 grudzień 2009 - 08:44

dociągnę do 1000 i zgłoszę na zerowym przeglądzie z tym spalaniem...zobaczymy co serwis na to poradzi :?:

#13 Hubert

Hubert

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Jestem zŁódź

Napisano 01 grudzień 2009 - 10:53

Marcinie. Najprawdopodobniej masz ustawione średnie spalanie w jednostkach km/L, a nie L/km :roll: . W instrukcji obsługi jest napisane jak to zmienić. Spalanie 12km/L daje 8.3 L/km, 15km/L przelicza się na 6.7 L/km, więc wszystko jest raczej OK.

#14 marcin

marcin

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Jestem zKajetany/Warszawa

Napisano 02 grudzień 2009 - 18:03

Hubert , no oczywiscie masz racje . dzieki za wskazówkę . juz wszystko jest ok .spalanie wychodzi rzeczywiscie w zakresie 6,5-8 l.

#15 Hubert

Hubert

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Jestem zŁódź

Napisano 03 grudzień 2009 - 08:50

Cieszę się, że mogłem pomóc. Obyśmy mieli tylko takie problemy z naszymi motocyklami.

#16 krzys

krzys

    Świeżak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów
  • Jestem zOpolskie

Napisano 06 styczeń 2010 - 09:38

Witam :-) Mam małe pytanko ;-) Czy ktoś orientuje się z jakiego materiału są te plastiki pod kierownicą które są po bokach pomiędzy licznikami a bakiem ?? Bo ktoś kiedyś musiał je nieumiejętnie zdejmować i odłamał tą wsuwkę przy licznikach :-? Chcę to sobie polepić ale nie wiem jaki to materiał a szkoda mi zrywać tej gąbki ze spodu żeby odczytać oznaczenia :-? Z góry dzięki za odpowiedz ;-)

#17 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 24 maj 2010 - 14:50

Ja na doszlifowaniu jestem na 5,8 L/100.

#18 jackRM

jackRM

    zaangażowany

  • Moderator
  • 190 postów
  • Jestem zMakaronii
  • Model:inny

Napisano 24 maj 2010 - 20:17

Witam :-) Mam małe pytanko ;-) Czy ktoś orientuje się z jakiego materiału są te plastiki pod kierownicą które są po bokach pomiędzy licznikami a bakiem ?? Bo ktoś kiedyś musiał je nieumiejętnie zdejmować i odłamał tą wsuwkę przy licznikach :-? Chcę to sobie polepić ale nie wiem jaki to materiał a szkoda mi zrywać tej gąbki ze spodu żeby odczytać oznaczenia :-? Z góry dzięki za odpowiedz ;-)

A co ma piernik do wiatraka?

Ja na doszlifowaniu jestem na 5,8 L/100.


sorry kolego ale 5,8/100 to chyba z Kasprowego na luzie z żaglami... :-P
no chyba, że 5,8km/l no to ładnie go docierasz :mrgreen:

#19 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 24 maj 2010 - 21:29

Nie, nie oszukuje, na francuskiej benzynce, , temperatura 22°C w 90% autostrada i nie przekraczając 4000 obr/min, na szlifowaniu przez pierwsze 800 km. Na ostatnim baku 800 do 1100 km przy trochę zwyższonych obrotach dolałem 19 l benzynki przy tych samych warunkach, tzn. droga do pacy i z pracy do domku. Jako, że u mnie pod Marsylia jest ograniczenie do 110 km/godz. i trzy fotoradary znakomicie działające oraz rano i wieczorem bardzo duży ruch, nawet jak bym chciał więcej spalić by się nie dało. Moja poprzednia BMW-ka K1200S w tych samych warunkach i trasie na co dzień, paliła trochę więcej około 6.2 l/100 ale była dobrze dotarta po 37 tys. km.
Oszczędnej drogi, jeżeli tak można powiedzieć.

PS. Być może w moim wypadku wynika to z tego, ze we Francji, silniki maja na max 106 Horses, tzn. w jej wypadku ma pomniejszone kanały dolotowe i inną kartografie zapłonu. Ale długo tak nie będzie wyglądała, musi przejść kuracje wolnego świata.

#20 jackRM

jackRM

    zaangażowany

  • Moderator
  • 190 postów
  • Jestem zMakaronii
  • Model:inny

Napisano 25 maj 2010 - 13:25

Nie, nie oszukuje, na francuskiej benzynce, , temperatura 22°C w 90% autostrada i nie przekraczając 4000 obr/min, na szlifowaniu przez pierwsze 800 km. Na ostatnim baku 800 do 1100 km przy trochę zwyższonych obrotach dolałem 19 l benzynki przy tych samych warunkach, tzn. droga do pacy i z pracy do domku. Jako, że u mnie pod Marsylia jest ograniczenie do 110 km/godz. i trzy fotoradary znakomicie działające oraz rano i wieczorem bardzo duży ruch, nawet jak bym chciał więcej spalić by się nie dało. Moja poprzednia BMW-ka K1200S w tych samych warunkach i trasie na co dzień, paliła trochę więcej około 6.2 l/100 ale była dobrze dotarta po 37 tys. km.
Oszczędnej drogi, jeżeli tak można powiedzieć.

PS. Być może w moim wypadku wynika to z tego, ze we Francji, silniki maja na max 106 Horses, tzn. w jej wypadku ma pomniejszone kanały dolotowe i inną kartografie zapłonu. Ale długo tak nie będzie wyglądała, musi przejść kuracje wolnego świata.

E jesli Twoja krowa tylko "na pol gwizdka" chodzi to nie dziwne ze nic nie spala..

Francuskie zablokowanie "drugiej polowy gwizdka" zdaje sie byc bardzo proste w obejsciu:
http://www.zzr-leclu...opic.php?t=8873
Spokojna robota na dwie godzinki w garazu ;)
Koles przy okazji wyciagnal od razu drugie motylki :mrgreen:
Juz widze jego kopare na ziemi po przejechaniu sie po zabiegu.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych