Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Chryja W Kawasaki!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 10 sierpień 2017 - 10:29

Adachor, w imieniu nas wszystkich konsumentów wymuś od dealerka wgląd do wyniku badań przeprowadzonych przez Kawasaki. Nic na gębę, wszystko na piśmie. Ciekawe, czy nie robią ściemy, bo wina leży po stronie ich, lub pracownika serwisu. A reszta to tylko bajeczka by zrobić wrażenie jakie to góry poruszyli by załatwić sprawę.

#22 adachor

adachor

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 202 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 10 sierpień 2017 - 22:31

Jedno jednak różni sytuację kefiru i błotnika. Lidl nie jest autoryzowany przez Krasnystaw i nie występuje w jego barwach, natomiast serwis tak. Mało tego serwis jest audytowany przez importera, tak jest w serwisach samochodów, ma spełniać jego standardy i dla tego może nosić barwy marki. To oznacza, że wzajemnie ponoszą odpowiedzialność za swoje wtopy. Serwis za markę, a koncern za serwis. Jak wcześniej niezbyt rozumiałem zacietrzewienia Adachora... tak teraz zaczynam przyznawać mu rację. A argumenty na temat naszej pozycji jako konsumentów do mnie przemawiają. W Polsce musimy dorobić się lepszych standardów obsługi klienta, dla mnie, a jestem handlowcem, to sprawa jasna i widoczna na codzień.


Ooo! I amen! Wszyscy jesteśmy konsumentami.

Ech... ja tam swoje wiem. Nie bede wiecej siał teorii spiskowych.

A tak juz pomijajac utarczki kto jest winny, w tej sytuacji bym oczekiwal odpowiedzi od Kawasaki na pismie z wyjasnieniem sytuacji.
Probike ma w Polsce opinie jaka ma, w/w serwis takze. Stawiam nawet ze jesli to wina serwisu lub probike to zadna informacja do Kawasaki nawet nie dotrze a wszystko zostanie zamiecione pod dywan.


Celem mojego postu było podzielenie się z Wami przypadkiem, który może spotkać każdego z nas. Zrobiłem jak najbardziej (w moim pojęciu) obiektywny opis i zrelacjonowałem rozwiązanie sprawy.

Interpretacje nas forumowiczów są już natomiast całkowicie subiektywne. Tak działa internet. Zwłaszcza, że każdy z nas ma najróżniejsze doświadczenia życiowe z serwisami.

Ale...

witki mi opadają, gdy próbujesz mi wmówić (dość obcesowo), że autoryzowany serwis i autoryzowana część Kawasaki - nie ma nic wspólnego z Kawasaki. Myślę, że nawet w Holandii i Japonii nie spodziewali się takiego fajnego konsumenta. Ale to już Twoja sprawa:-)

Nie będę dalej drążył zagadnienia, bo zostało ono jednoznacznie rozwiązane z chwilą wymiany części na nową (jak napisałem nie interesuje mnie kto z Kawasaki zawinił), żeby tylko dać Ci dowód na winność/niewinność dilera. Stan na tę chwilę jest taki, że Kawasaki dało dupy, ale naprawiło sytuację. Jeśli miałeś problem z Monsterbikiem, to trzeba było nam go opisać, zebrać dowody i działać. Nie ma potem co się dziwić, że koncerny motoryzacyjne traktują nas jak trzeci świat.

#23 Rymek

Rymek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 812 postów
  • Jestem zPolski
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 11 sierpień 2017 - 06:59

O

witki mi opadają, gdy próbujesz mi wmówić (dość obcesowo), że autoryzowany serwis i autoryzowana część Kawasaki - nie ma nic wspólnego z Kawasaki. Myślę, że nawet w Holandii i Japonii nie spodziewali się takiego fajnego konsumenta. Ale to już Twoja sprawa:-)

 

WIdizsz, nie obchodzi mnie pan Maszamoro Kawasaki Trzeci ktory siedzi w japonii. Jak spierdzielil robote serwis to nie znaczy ze cala firma i motocykle sa do dupy. I masz racje - jak ktos mi zle wkona serwis to tam wiecej nie pojade, ale ponownie, to nie znaczy ze motocykle sa do dupy. Przykladem motocykli moze byc BMW ktore co chwila ma akcje serwisowe w swoich motocyklach - tu moge powiedziec z czystym sumieniem ze BMW nie kupie. Tak samo jak serwis zawinil to chce miec od razu informacje zeby w danym serwisie sie nie pojawic.

 

Spłycasz sprawe, ale jak juz mowilem to twoja sprawa. I masz racje, ile ludzi tyle opinii.


Użytkownik Rymek edytował ten post 11 sierpień 2017 - 10:04


#24 adachor

adachor

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 202 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 11 sierpień 2017 - 13:06

Doprecyzowując: nie napisałem, że cała firma i motocykle są do dupy. Przeciwnie - nawinąłem już gieteerem 85 tysi przez niecałe cztery latka i chwalę go sobie. A fakt że podczas tego czaso-dystansu dali gdzieś dupy i potem jakoś to naprawili pozostaje faktem.

#25 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 11 sierpień 2017 - 16:02

Amen !






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych