Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Szyba Do Grt-A


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
76 odpowiedzi w tym temacie

#21 adachor

adachor

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 202 postów
  • Jestem zMińsk Mazowiecki
  • Model:GTR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 lipiec 2015 - 10:56

A takie coś lukałeś?

 

http://allegro.pl/ka...5499851230.html



#22 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 lipiec 2015 - 11:30

O o, nie powiem, wygląda smacznie !!! Nie drogo. To produkcja z PL ?



#23 Mair

Mair

    Świeżak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 4 postów
  • Jestem zGdynia / Kosakowo
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 11 maj 2017 - 22:22

Panowie, wykorzystam wątek - pękła mi łapka, która chodzi po szynie w mechanizmie unoszenia. Sewis chce 3200pln za caly mechniazm, a ja potrzebuje tylko ten jeden wymienny element. Czy ktos moze spotkal sie takim problemem ?



#24 November01

November01

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 14 maj 2017 - 20:03

To i ja się dołączę z małym pytankiem. Po ostatniej parkingówce (o której kiedyś tam pisałem) udało mi się załatwić z ubezpieczeniem nową (oryginalną) szybę. Po dwóch myciach widać już bardzo wyraźne rysy. Na fabrycznej było podobnie. Czy u Was też występuję ten problem? Dodam, że czyszczę zgodnie ze sztuką (woda pod ciśnieniem, szmatka z mikrofibrą itp). 



#25 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 512 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 14 maj 2017 - 20:51

Powietrze musi być bardzo ostre... ;-)



#26 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 17 maj 2017 - 14:13

To i ja się dołączę z małym pytankiem. Po ostatniej parkingówce (o której kiedyś tam pisałem) udało mi się załatwić z ubezpieczeniem nową (oryginalną) szybę. Po dwóch myciach widać już bardzo wyraźne rysy. Na fabrycznej było podobnie. Czy u Was też występuję ten problem? Dodam, że czyszczę zgodnie ze sztuką (woda pod ciśnieniem, szmatka z mikrofibrą itp). 

Tak, identycznie, wszędzie o tym piszą na forum z całego świata.



#27 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 236 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 17 maj 2017 - 20:59

A ja z innej bajki - podobno poliftowy GTR ma wyższą szybę - i teraz pytanie - czy poliftowa szyba pasuje do przedlifta? :) pewnie na 99% tak, ale wolę się upewnić ;)



#28 jodrobin

jodrobin

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 116 postów
  • Jestem zPolska, woj. śląskie, powiat będziński
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 17 maj 2017 - 22:15

Damian, wedlug firmy Ztechnik do modeli 2008-2011 jest ten sam model szyby.

Wysłane z mojego SM-T311 przy użyciu Tapatalka



Zobacz https://www.auspuffl...00-klar/a-4978/

Wysłane z mojego SM-T311 przy użyciu Tapatalka



#29 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 18 maj 2017 - 15:08

Tak, ta "poliftowa" to była wyższa opcja do twojego już w 2007 roku.



#30 November01

November01

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 maj 2017 - 13:12

Dodam jeszcze jedno moje spostrzeżenie, na bazie doświadczeń z moją FJR (przejechałem na niej 60 kkm) i teraz z GTR. Otóż wg mnie równie ważne jak położenie szyby w pozycji najwyższej jest to w pozycji najniższej. Często korzystam z położenia najniższego (jazda po górach, w mieście, kiepska nawierzchnia, roboty drogowe na trasie itp) i w FJR kiedy wymieniłem szybę na wyższą nie miałem komfortu jazdy w pozycji dolnej. Po pierwsze widoczność była gorsza, po drugie struga powietrza byłą kierowana w takie miejsce kasku, że hałas i turbulencje były spore. Teraz w GTR i kiedyś w FJR przy fabrycznych szybach, w najniższym położeniu, struga trafia pod kask i spokojnie da się jechać do 140 km/h co szczególnie wykorzystuję w wielkich upałach i w sytuacjach wymienionych powyżej. Jest wtedy cicho i występuje efekt chłodzenia szyi i karku:) Mam 186 cm i na początku zastanawiałem się nad zmianą szyby na wyższą, jednak im dłużej jeżdżę tym jestem dalej od tego pomysłu, lekkie pochylenie przy prędkościach autostradowych(+) i po kłopocie w moim przypadku.



Tak, identycznie, wszędzie o tym piszą na forum z całego świata.

ok, dzięki, następną, ewentualnie, wezmę innego producenta



#31 MlodyGTR

MlodyGTR

    Świeżak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 6 postów
  • Jestem zTucholi
  • Model:GTR1400

Napisano 27 czerwiec 2017 - 15:21

Witam forumowiczów :)

Tak szperam i przeglądam forum i nie mogę znaleźć interesującego mnie tematu (może już taki wcześniej był założony).

Planuję zmienić szybę w swoim moto i mam w związku z tym pytanie, jaką możecie szybę akcesoryjną polecić??

Chodzi o to, że jestem wysokiego wzrostu i standardowa/oryginalna szyba wydaje mi się za niska (nawet przy najwyższym wysunięciu).

Chodzi o taką, która była by wyższa i szersza :)

Pozdrawiam



#32 November01

November01

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 27 czerwiec 2017 - 16:44

na pewno był ten temat, co najmniej 2 razy.  :-)

Z tego co pamiętam polecane są szyby PUIG'a, a i deflektor ADV zebrał dobrą opinię od wysokiego chłopa.



#33 otzi

otzi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 32 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2007

Napisano 28 czerwiec 2017 - 08:38

Przy 185cm wzrostu posiadam standardową szybę z deflektorem i spełnia swoje zadanie. Szybki w kasku praktycznie nie zamykam.



#34 November01

November01

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 28 czerwiec 2017 - 13:54

Przy 185cm wzrostu posiadam standardową szybę z deflektorem i spełnia swoje zadanie. Szybki w kasku praktycznie nie zamykam.

a który deflektor wybrałeś? 



#35 otzi

otzi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 32 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2007

Napisano 28 czerwiec 2017 - 22:11

Deflektor zdjąłem z szyby Loster z poprzedniego moto. Teraz brałbym ADV Travel TX1.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka



#36 November01

November01

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 07 lipiec 2017 - 10:10

założyłem deflektor T1 ADV - na próbę. Na razie jedna, krótka trasa, jest znacząco ciszej i much mniej na wizjerze kasku. Dolna pozycja niestety gorzej, hałas i "wiater" w oczy. Cały zestaw (szyba+deflektor) trochę się telepie w czasie jazdy. Ogólnie, za sto coś złotych, bardzo polecam dla kierowników 185 cm (+) na długie przeloty. Zawsze można zdjąć i spakować do kufra na latanie po Alpach na przykład :-)



#37 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 07 lipiec 2017 - 11:54

A teraz ciekawostka odnośnie wzrostu i skuteczności szyby. Im wyższy osobnik tym większy udział procentowy we wzroście ma długość jego nóg. Czyli wyższa szyba będzie bardziej użyteczna dla niższych motocyklistów niż by się to wydawało. Jednocześnie wyższy kierownik będzie bardziej cierpiał z powodu ugięcia nóg niż braku wysokiej szyby. Ale za to łatwiej i pewniej sięgnie do podłoża z wysokiego motocykla.

;-)

#38 November01

November01

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 07 lipiec 2017 - 12:25

coś w tym jest, dlatego ja nie inwestowałem w wymianę szyby (generalnie z fabrycznej jestem zadowolony) tylko w ustrojstwo, które mogę bez żalu zdjąć. Ale z ugięciem kolan też jest różnie, mnie na FJR mniej drętwiały niż na GTR, tutaj do perfekcji dopracowałem rozprostowania w czasie jazdy włącznie z jazdą na stojaka (i wtedy cisza w kasku nad szybą) jak na nakedzie:)



#39 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 07 lipiec 2017 - 15:05

Gtr ma wyżej podnóżki i siodło. W sumie to ciekawe, bo według cycle-ergo.com to na FJR miałbym bardziej ugięte kolana. Chyba, że piszesz o FJR pierwszej generacji do 2005 roku.

#40 November01

November01

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 08 lipiec 2017 - 07:57

Miałem FJR z 2003, ale ciekawy jest fakt, że ostatnio mój kumpel, a przy okazji dilerek, udostępnił mi na weekend z1000 sx (swoją drogą cudowny wg mnie motocykl). Tam pozycja o wiele bardziej sportowo turystyczna zwłaszcza jeśli chodzi o nogi (ugięcie przecież nieporównywalne do GTR), a ja czułem się świetnie, rozprostowania były chyba rzadsze niż na GTR, widać taką mam fizjonomię






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych