Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Proste Sprawy W Gtr


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
61 odpowiedzi w tym temacie

#41 Bratek

Bratek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 348 postów
  • Jestem zPoznań
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2012
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 marzec 2017 - 22:07

Jak tylko do moto to polecam raczej oxsmisera 900. A jeśli chodzi o prąd to jest to na automacie dostosowuje do potrzeb. Jesli ustawisz na tryb moto to max prąd to 0.8 a

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

No ale wyjąłem aku (Furukawa Battery) i jest na nim instruktaż ładowania - podają, że ładować prądem 1,5 A przez 5-10 godzin. No to chciałem ustawić właśnie te 1,5 A :shock:



#42 SAYWER

SAYWER

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 51 postów
  • Model:ZZR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 marzec 2017 - 22:23

Nie ma takiej potrzeby. Zwykle ładuje sie aku małym prądem nie ma sensu grzać ogniw. Przy małym prądzie ładowania aku będzie miało dłuższą żywotność. Dlatego dedykowane ladowarki do aku do moto zwykle ładują do max 0.8 a. A w trybie konserwacji nawet 0.05 do 0.01 a

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka



#43 Bratek

Bratek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 348 postów
  • Jestem zPoznań
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2012
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 marzec 2017 - 22:37

Nie ma takiej potrzeby. Zwykle ładuje sie aku małym prądem nie ma sensu grzać ogniw. Przy małym prądzie ładowania aku będzie miało dłuższą żywotność. Dlatego dedykowane ladowarki do aku do moto zwykle ładują do max 0.8 a. A w trybie konserwacji nawet 0.05 do 0.01 a

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

no dzięki Saywer za wyczerpujące info. Wiem, że powinien być jak najmniejszy prąd ale mimo wszystko zawsze wychodziłem z założenia, że skoro producent coś tam podaje to raczej jest to tak jak powinno być. Mimo wszystko dzięki. Namierzyłem kilka różnych ładowarek, Optimate, CTEK, chciałbym taką i do auta i do moto. 



#44 kabuza1400

kabuza1400

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 77 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:ZZR1400

Napisano 26 marzec 2017 - 18:20

Witam, polecam CTEK, prawie 8 lat u mnie działa bez zastrzeżeń 🐸


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Aha, i dzięki jej ładowaniu w byłej już Hayce oryginalna bateria po 6 latach była jak nowa🐸


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

#45 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 29 marzec 2017 - 12:22

Kuba mam pytanko o tego Oximisera. Tam w specyfikacji jest podany prąd ładowania 3,6 Ah. Czy można ustawić mniejszy czy jest to "na sztywno". Jestem na etapie wyboru a nie miałem nigdy takiego cuda. 

To jest maksymalne natężenie, system bardzo ładnie dobiera zawsze jak najniższe natężenie aby przedłużyć żywotność aku i aby trzymał prąd jak najdłużej. U mnie średnio ładuje po podłączeniu poniżej 1Amp, następnie spada do 0.2Amp ;-)



#46 Bratek

Bratek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 348 postów
  • Jestem zPoznań
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2012
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 29 marzec 2017 - 20:49

Ja to samo. Ładowanie ułatwione maksymalnie bez wyciągania baterii z moto. Podłączam zestaw Oxforda Oximiser 3x. Może być podłączony non-stop np. przez całą zimę. Ma dbać sam o stan baterii, sprawdzać, testować, doładowywać jak potrzeba.

Zygzak a czy mógłbyś dokładnie opisać gdzie masz tą wtyczkę "na szybko" wysuniętą ? Bo też chcę tak zrobić ale nie mam koncepcji jak mam to poprowadzić. 



#47 Rymek

Rymek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 812 postów
  • Jestem zPolski
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 29 marzec 2017 - 22:50

Zygzak a czy mógłbyś dokładnie opisać gdzie masz tą wtyczkę "na szybko" wysuniętą ? Bo też chcę tak zrobić ale nie mam koncepcji jak mam to poprowadzić. 

 

Podjedz do MotoRP, mi wlasnie cos takiego zamontowali pod siedzenie zebym mogl ladowac aku.



#48 Bratek

Bratek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 348 postów
  • Jestem zPoznań
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2012
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 29 marzec 2017 - 23:30

Podjedz do MotoRP, mi wlasnie cos takiego zamontowali pod siedzenie zebym mogl ladowac aku.

ale zrobili przejście pod kanapę, czy gdzieś z boku wyprowadzili?



#49 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 30 marzec 2017 - 00:16

Pod kanapą jest najbezpieczniej, najmniej okazji aby się woda dostała.



#50 Rymek

Rymek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 812 postów
  • Jestem zPolski
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2014
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 30 marzec 2017 - 07:46

ale zrobili przejście pod kanapę, czy gdzieś z boku wyprowadzili?

Pod kanape.



#51 Bratek

Bratek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 348 postów
  • Jestem zPoznań
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2012
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 30 marzec 2017 - 09:23

dzięki



#52 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 512 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 31 marzec 2017 - 23:35

Bratek jak już zakupisz urządzonko i przetestujesz to daj znać jak się sprawuje. Moje jest ok. ale jak trafi się jakaś porządnie rozładowana bateria to reanimacja trwa dłuuugo. A chciałoby się przecież szybko naładować...W komplecie miałem przewodzik do wyprowadzenia ładowania na zewnątrz ale jest dosyć krótki i bez doróbki nie sięgnąłby pod siedzenie. Zależało mi na czasie więc najpierw gniazdo miałem za skrzelami które do ładowania trzeba było odkręcać potem powędrowało nad sprzęgło i tam przymocowałem je trytytką do przewodu masowego. I tak już sobie śmigamy z tym ułatwionym ładowaniem spory czas.



#53 Bratek

Bratek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 348 postów
  • Jestem zPoznań
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2012
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 01 kwiecień 2017 - 13:46

Bratek jak już zakupisz urządzonko i przetestujesz to daj znać jak się sprawuje. Moje jest ok. ale jak trafi się jakaś porządnie rozładowana bateria to reanimacja trwa dłuuugo. A chciałoby się przecież szybko naładować...W komplecie miałem przewodzik do wyprowadzenia ładowania na zewnątrz ale jest dosyć krótki i bez doróbki nie sięgnąłby pod siedzenie. Zależało mi na czasie więc najpierw gniazdo miałem za skrzelami które do ładowania trzeba było odkręcać potem powędrowało nad sprzęgło i tam przymocowałem je trytytką do przewodu masowego. I tak już sobie śmigamy z tym ułatwionym ładowaniem spory czas.

Już kupiłem. http://sklep.prostow...gVMaAlEL8P8HAQ

Sprawuje się chyba wyśmienicie, tzn. długo trwało ładowanie ale monitorowałem postępy i rzeczywiście ten 7 stopniowy proces powoli się do przodu posuwał. Nie potrafię powiedzieć, czy są lepsze ładowarki. Sprzedawca polecił mi ten konkretny model a mają tego wszystkiego tam setki różnych. Naładowanie kompletnie padniętej baterii trwało 12 godzin. Ale z tego co czytałem to właśnie lepiej naładować baterię właśnie w taki sposób niż na szybko. 



#54 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 236 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 01 kwiecień 2017 - 16:25

Dzisiaj chciałem pojeździć, oczywiście nie chciałem czekać, aż się rozgrzeje. Dałem 3x do odcięcia na zimnym. Coś strzeliło i spod spodu poleciał olej. Czy jakaś uszczelka pękła? Silnik kręci, ale nie odpala. Próbowałem kilka minut odpalić, aż akumulator prawie siadł. Macie jakieś rady?

Załączone pliki


Użytkownik PałaszD edytował ten post 01 kwiecień 2017 - 16:25


#55 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 01 kwiecień 2017 - 17:21

Weśśśś... aż mnie serce zabolało... żeś se żarcik na prima aprilis wykombinował!!! :-D

#56 JACK

JACK

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 58 postów
  • Jestem zCzę100chowa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2012

Napisano 02 kwiecień 2017 - 10:23

Damian próbował nas wkręcić ale kto był we Wrocławiu to wie, że moto całe i sprawne ;-)

Ja przyjechałem puszką i gtra tylko jednego widziałem a był to gtr Damiana :-P



#57 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 02 kwiecień 2017 - 20:00

Drań! Jak tak można... to całkowicie nieodpowiedzialne żarty są! :-D

#58 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 236 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 03 kwiecień 2017 - 23:28

haha ludzie na FB do dzisiaj komentują jaki to ja jestem niedobry, że "łututututu" na zimnym robię :)

wkręt się udał w 100% :D olej pod moto prawdziwy, ale samochodowy - teściu ma plamę na pamiątkę na podjeździe :)

w sobotę śmigałem po Wrocku, a w niedzielę wybrałem się na Niemcy i Czechy - prawie 600km, a w cały weekend łącznie ponad 1000 :)

 

GTR to przewspaniałe moto :) zdecydowanie fajniejsze od FJRki :)



#59 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 04 kwiecień 2017 - 10:11

Tia... w niedzielę był w grupie kolega na takiej FJR jaką miałeś... fajnie obcinał Smoczycę ;-)

#60 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 236 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 04 kwiecień 2017 - 14:31

Ale ze FJR sprytniejsza od GTR? To kierownik smoczycy chyba niewprawiony ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych