Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Proste Sprawy W Gtr


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
61 odpowiedzi w tym temacie

#21 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 17 luty 2017 - 18:15

Wygląda na to, że blacharz się nie popisał... bo to pewnie był ZZR a nie GTR :-D

#22 JACK

JACK

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 58 postów
  • Jestem zCzę100chowa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2012

Napisano 17 luty 2017 - 18:38

Damian ja mam akcesoryjne i luz jest ale minimalny.Gumy widać że są ponownie przyklejone i są w prawidłowym położeniu.

Nie wiem co może być przyczyną takiego luzu.Zawsze możesz przymierzyć kanapę z innego GTRa a do tego czasu zastosuj jakieś gumowe podkładki na zaczepach zbiornika.Jeśli chodzi o rdzę to w sprzętach popowodziowych to norma (żarcik) :-P



#23 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 17 luty 2017 - 18:39

Hejka ! :-D

Rdza, hm tak miałem lekka w pierwszym ZZR z 2010 ale została załatwiona RW-40, czasami pryśniesz i po sprawie. Gdy motocykl stoi na deszcz lub po deszczu na centralce tak to może wyglądać. W nowym modelu po 2010 inna jest wyściółka przyklejona do baku i nie "łapie" tak wody, która jest identyczny w ZZR i GTR.

Dwie gumy na tyle baku, dobrze że są przyklejone albowiem u mnie przysłowiowo fruwają i muszę tak samo to zrobić. Co do piszczenia kanapy, podejrzewam że kierownik sporo ważył i jest trochę jak na huśtawce. Nadegnij o milimetr zapadkę zamka aby był mniejszy luz i tyle, a jak nie, to przyklej od spodu kawałek dętki gdzie trzeba i po sprawie.



#24 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 236 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 17 luty 2017 - 19:40

Tą rdzę sobie usunę, ale zastanawiam się jak podejść do sprawy tego siedziska...czegoś tam brakuje, a może coś jest urwane, albo nie w tym miejscu??

#25 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 20 luty 2017 - 17:46

Te trójkątne gumy mają strzałki które powinny być skierowane do przodu, sprawdź czy tak jest. Prawa jest przesunięta w lewo, może źle podpierać siodło. Może siodło nie trafia prawidłowo w zaczepy na zbiorniku?

Zaczep zamka w kanapie u mnie jest wygięty w ten sposób. Może to niweluje luz?
Załączony plik  image.jpeg   89,75 KB   29 Ilość pobrań

Kanapa trochę się rusza, ale jedną ręką jej nie przesunę.
Z tego co widzę to masz wszystkie elementy, oprócz tego prawego klina, na miejscu.
U mnie jest trochę więcej tej pianki na baku, więc zakrywa punkty korozji i na czarnym mniej razi. Ale trochę wychodzi.

#26 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 236 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 24 luty 2017 - 22:42

Z innej beczki - Crashpady te "akcesoryjne" Kawasaki są montowane w spodosób "plug & play" czy trzeba wiercić otwory w owiewkach?

Na olx są za 950zł... i się zastanawiam, ale nie chcę robić dziur w plastikach.



#27 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 24 luty 2017 - 23:03

plug & play :-D



#28 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 236 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 27 luty 2017 - 21:38

Jak już tak pytam - kolejne z dziwnych:

Już wiem, że blokada kierownicy jest "elektryczna" - czy podczas zablokowania zjada to dużo prądu? Pytam, bo ostatnio po jakimś czasie mi bateria padła, kierownicę miałem zablokowaną. Teraz po doładowaniu trzyma ładnie moc w aku, ale nie miałem zblokowanej kierownicy.



#29 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 27 luty 2017 - 22:08

Blokada nie jest elektryczna, jest tylko aktywny immobilizer, lampka mruga przez trzy dni po zgaszeniu następnie się sama wyłącza, zużycie prądu prawie zerowe.



#30 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 27 luty 2017 - 22:40

Przecież kierownicę blokujesz normalnie, tym niby niekluczykiem ;-) więc prundu nie bierze. Prund bierze tylko podczas odblokowania kluczyka. W poniższym filmie ładnie to widać... na przykładzie awarii... ;-)
https://m.youtube.co...h?v=otvC_AlqxUI

#31 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 236 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 28 luty 2017 - 19:20

No jak mi bateria siadła, to mimo, że kluczykopokrętłem przełączyłem, to blokada nadal była, a że moto dostawione do sciany od strony akumulatora to musiałem się chwilę pogimnastykować na nóżce, zeby się obrócić :) dopiero po naładowaniu aku mogłem ją zdjąć. Stąd moja myśl, że prąd bierze :)

#32 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 512 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 28 luty 2017 - 19:50

Po jednym dniu postoju padła bateria??? Tam coś jest nie halo! Masz pod ręką jakiegoś elektryka? Trza natychmiast wszystko posprawdzać! No chyba,że coś źle zrozumiałem...


Użytkownik ZYGZAK edytował ten post 28 luty 2017 - 19:53


#33 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 28 luty 2017 - 20:29

Yyyyy... a czy to przypadkiem nie te roczniki miały taką przypadłość, że jak coś nie teges z akumulatorem to elektronika świruje? Podobnie ragowały Renault te z kartami zamiast kluczyka, trzeba w nich dbać o akumulator w samochodzie i baterię w karcie, bo jak są na wykończeniu to różne psikusy płatają. Akumulator jest fabryczny, czy już wymieniony? Gdzieś czytałem w opiniach o GTR, że przedlift grymasi i nie każde akumulatory akceptuje, że trzeba mu instalować tylko ten jeden jedyny typ i basta.

A jak z kanapą? Też masz tak wygięty zaczep jak na zdjęciu które dałem wyżej?

#34 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 236 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 28 luty 2017 - 21:30

Nie, nie po jednym dniu :) po 3 tygodniach. Pomogło jej odpalanie radyjka. Teraz śmiga wszystko elegancko. Były właściciel ostrzegał mnie, żeby na zimę najlepiej to odłączyć. Aku jest ok, to moje zaniedbanie spowodowało brak mocy ;)

Jedynie zdziwił mnie fakt tej blokady i stąd pytanie, czy ona w jakimś stopniu nie kradnie prądu ;)

Kurde kanapy jeszcze nie ruszałem. Ja niestety jestem z tych co mają dwie lewe ręce i co tkne to psuje. Dlatego jeszcze odpuściłem - kumpel mechanik ma niedługo wylecieć ocenić maszynę i pewnie mi conieco poradzi :)

Użytkownik PałaszD edytował ten post 28 luty 2017 - 21:30


#35 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 28 luty 2017 - 21:57

Każde moto doposażam w kabel z wtyczką do ładowania. Po każdej przejażdżce ładowarka i jest cacy ;-) kabel z kostką przyłapany trytrytką do prawego dolotu powietrza ramair pod czaszą. Ładnie schowany, ale dostępny.

Użytkownik t_racer_ edytował ten post 28 luty 2017 - 21:58


#36 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 512 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 28 luty 2017 - 22:28

Ja to samo. Ładowanie ułatwione maksymalnie bez wyciągania baterii z moto. Podłączam zestaw Oxforda Oximiser 3x. Może być podłączony non-stop np. przez całą zimę. Ma dbać sam o stan baterii, sprawdzać, testować, doładowywać jak potrzeba.



#37 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 01 marzec 2017 - 09:52

Oximiser również u mnie w akcji. Aku ma już 4 lata i trzeba o niego dbać, w pierwszym ZZR nie bardzo to robiłem i padł po 2 i 1/2 lata.



#38 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 236 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 01 marzec 2017 - 16:27

O widzicie :) dzięki za podsunięcie pomysłu :)

#39 Bratek

Bratek

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 348 postów
  • Jestem zPoznań
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2012
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 marzec 2017 - 21:21

Oximiser również u mnie w akcji. Aku ma już 4 lata i trzeba o niego dbać, w pierwszym ZZR nie bardzo to robiłem i padł po 2 i 1/2 lata.

Kuba mam pytanko o tego Oximisera. Tam w specyfikacji jest podany prąd ładowania 3,6 Ah. Czy można ustawić mniejszy czy jest to "na sztywno". Jestem na etapie wyboru a nie miałem nigdy takiego cuda. 



#40 SAYWER

SAYWER

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 51 postów
  • Model:ZZR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 marzec 2017 - 22:00

Jak tylko do moto to polecam raczej oxsmisera 900. A jeśli chodzi o prąd to jest to na automacie dostosowuje do potrzeb. Jesli ustawisz na tryb moto to max prąd to 0.8 a

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych