Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Koniec Gtra I Co Dalej?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#21 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 512 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 13 luty 2017 - 23:48

„A tych co nie kupią sobie nowego GTR w tym roku wcale mi nie żal... mogli się pośpieszyć  :-P”                                                                                                                                                           

Jeśli pan Kawasaki miał w poprzednich latach nadprodukcję GTR-a której jeszcze nie sprzedał i zalega ona magazyny, tudzież sklepy i tę nadprodukcję zapodał do Transportowego Dozoru Technicznego jako niespełniającą nowych norm Euro, to otrzymał pozwolenie - na mocy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego - do sprzedaży tych motocykli, na zasadzie końcowej partii produkcji. Co ciekawe, można je kupić i zarejestrować bez problemów do końca roku 2018 ( gdzieś to wyczytałem w jakiejś prasie)Także nie ma się co zastanawiać tylko grzać pany do salonów i zamawiać! A nuż, widelec uda się trafić nówkę sztukę i to może po taniości.



#22 JACK

JACK

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 58 postów
  • Jestem zCzę100chowa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2012

Napisano 14 luty 2017 - 01:21

Witam. Z tematu przywitania przeszliśmy do tematu przyszłości i promocji nowego GTRa.Ja stawiam w nowym modelu na zmianę oświetlenia na LED ;)

a co do sprzedaży to w PL jeszcze nie widziałem takiej ale w USA już jest promocja na rocznik 2016 i można go mieć za 12tys.$

http://www.ebay.com/...m=142272634336

Myślę,że gdyby taka cena była już w PL to mielibyśmy większą ilość nowych tematów w tym dziale ;)



#23 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 14 luty 2017 - 07:17

Już parę postów temu pomyślałem, że admin mnie zbanuje za te offtopy a posty przeniesie do tematu o końcu GTR-a :-D

#24 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 512 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 14 luty 2017 - 10:27

Nie bój żaby...forum muuusi żyć! ;-)



#25 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 14 luty 2017 - 10:49

Przecież to nie jest już od dawna Forum tylko grupa dyskusyjna. Mogę wszystko przenieść aby było "czyściej" jak chcecie. :-D



#26 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 512 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 14 luty 2017 - 12:40

Dziękujemy mistrzuniu! :-D



#27 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 14 luty 2017 - 16:15

Oj to nie ja ! Admin N° ONE nas (mnie) prześcignął ! :mrgreen: :idea:



Rzyrzul się zdenerwował ! :-D

 

Dobra idę wątkiem wyobraźni. Pierwszy GTR wyszedł w 2007 roku, w tym czasie silnik w ZZR był nie rozwiercony i miał tylko 1352 cm3. Logicznie transplantacja do GTRa plus głowica, otrzymać charakterystyczny dla turystyka charakter, zmniejszyć zużycie paliwa (motocykl używany przez państwowe administracje i każdy zaniżający koszty plus się liczy), zwiększyć zasięg i sprawić aby miłośnicy GT nie byli zbytnio przed strachem odkręcenia manetki. Gdy motocykl pokazał się na rynku wtedy jezdzilem PanEuro 1300. Testowałem po tygodniu gdy tylko się pojawił u dilera. Szukałem uniwersalności, która jest w tego typu motocyklach plus odrobinę lekkiej diety. Hond ważyła o 20 kg więcej, odczuwalne od razu. Honda miała większy moment obrotowy na dole, szybę z większą protekcją, wyżej zegary i cały kokpit dużo wyżej zamontowany. Integracja kufrów w Hondzie to poezja, ale bez kufrów to syf nieziemski, kastracja totalna. Boczna protekcja w Pan to inne zintegrowane cudo techniki, zwykła rura pokryta plastykiem, zero potrzebnych kraszpadów. W 2007 nie bylem tak bardzo GTRem zachwycony jak dużo później po zmianie na Phase 2. Honda nic się nie zmieniała, bez przerwy była taka sama i ważyła tyle co dobry odlew Lenina. Wężykowała na autostradzie jak wąż boa i jest taka do dzisiaj (Euro03 czyli podobny los co GTR). Teoretycznie z japońskich producentów tylko Yamacha i FJR są po ekologicznej diecie. państwowe administracje są bardzo chłonne tego typu motocykli, dla każdego producenta to pewnego rodzaju prestiż. PanEuro nie produkują od 2010 roku a nadal jest w sprzedaży, cena spadła tak jak u GTR-a, który dostał od europejskiej administracji pozwolenie do upłynnienia tego co na składzie w Holandii. Silnik 1440 jest zajebisty i zapewne zostanie jako jedyny i posłuży do bazy nowego GTR-a, tylko tam jest kilka milimetrów aby zrobić z tego prawie 1600 cm3. Wtedy padam na kolana. Co prawda bardziej mi chodzi o te zbędne kilogramy, które jako jedyne są dla mnie za tłuste i nowy wyższy kokpit z lepszą protekcją. Dzisiaj się przyzwyczaiłem ale kilka lat temu w porównaniu z PanEuro bardzo to mnie wkurzało. Jak widzę co KTM spłodziło w nowej 1290 Super Adventure S to wiem że można tylko "za ile" ?


Załączony plik  Col_de_la_Bonette-1.jpg   207,63 KB   26 Ilość pobrań



#28 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 14 luty 2017 - 16:51

Masa faktycznie niższa. Tylko bez kufrów, owiewek, szyby i elektryki do niej. Jak KTM zapewni przynajmniej taką protekcję przeciwwietrzną, pojemność kufrów, napęd kardanem i jednostronny (więc cięższy) wachacz to masą zbliży się do GTR. Cudów Austriacy nie zrobili. 215 kg SUCHEJ masy! Wypełnijmy trzewia tego monstruma i 250 kg pęknie! Dodaj dwa kufry... 260 kg? Owiewki i stelaże, szyba i mechanika... już 300? Myślę, że jak Pan Kawasaki podąży swoją drogą i podobną wizją do Twojej, to GTR może być jeszcze lepszy ;-)

#29 kawiarz75

kawiarz75

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 43 postów
  • Jestem zKieleckie
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 14 luty 2017 - 21:31

Pany są jeszcze ostatnie sztuki więc brać, jak kupiłem w styczniu i jestem meeeega zadowolony (kiedy się w końcu ta je&*((&#(@# zima skończy?). Z rejestracją nie ma problemu, importer ma papier z pozwoleniem na rejestrację ostatnich sztuk.



#30 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2769 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 10 marzec 2017 - 14:12

Nie wiem jak w PL i u Qby ale u mojego dealerka jest wyprzedaż GTRków tzn został się ostatni. Cena 1500funtów taniej niż cena katalogowa w 2016.



#31 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 10 marzec 2017 - 17:23

U mnie tez już od roku jest  800 euro mniej, ale trzeba jeszcze sobie zrobić full moc, to się nie opłaca w porównaniu do Twego źródła.
Ostatnio do Floride przyjeżdża jakiś gościu z Częstochowy i wykupuje Versysy, ciekawe.



#32 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2769 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 10 marzec 2017 - 17:31

U mnie stoi dokładnie za 12.300GBP a znjac zycie dałoby rade jeszcze coś skubnąć. Jakby liczyć piątaka za funta to wychodzi 60k PLN



#33 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 10 marzec 2017 - 18:16

No to piękna cena ! :-D



#34 JACK

JACK

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 58 postów
  • Jestem zCzę100chowa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2012

Napisano 12 październik 2017 - 15:21

Czyżby nowy GTR ? ;-)  Połączenie GTRa z H2 i ZetemSXem . Dla mnie bomba ;-)

Załączone pliki



#35 kabuza1400

kabuza1400

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 77 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:ZZR1400

Napisano 12 październik 2017 - 17:12

Dla mnie owszem tez 👍


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#36 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 12 październik 2017 - 18:51

Ale polew!:mrgreen: Szyba jeszcze sprzed ostatniego liftu i ten sam reflektor, górna czasza i kufry zostają ze starego gtr? Poważnie?

#37 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 512 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 12 październik 2017 - 23:11

Wspaniale rozpracowałeś. Aczkolwiek ten model i inne opracowane przez kar nie wyglądają źle a nawet w miarę ładnie... ;-)



#38 belkot

belkot

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Jestem zCzestochowa
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2007

Napisano 13 październik 2017 - 07:38

Dowiemy sie na EICMA za kilka tygodni



#39 Koodlaty

Koodlaty

    ZZR 1400 :)

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 125 postów
  • Jestem zPodzamcze
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 13 październik 2017 - 09:05

Ale polew! :mrgreen: Szyba jeszcze sprzed ostatniego liftu i ten sam reflektor, górna czasza i kufry zostają ze starego gtr? Poważnie?

Może zostało im trochę części po magazynach i nie mieli co z nimi zrobić :P ale na poważnie to mi się super podoba, z chęcią bym się zamienił za mojego zygzaka :)



#40 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 13 październik 2017 - 12:53

Aktualny zygzak ładniejszy niż te fantasmagorie ;-)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych