Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Koniec Gtra I Co Dalej?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 15 styczeń 2017 - 07:10

Dział nie ten, ale .... Forum było ZZR. Dobrze że doszedł wątek GTR bo widzę, że 90% nowych wpisów dotyczy GTR. Nie wiem, ale coś mi się zdaje, że jest to odzwierciedleniem trendu rynku. Czyżby ZZR HyperSport był skazany na wymarcie? Podzieli los XXa? Chyba tak. Dla mnie to czarny scenariusz bo planuje powrót do następnego modelu, który cholera może nie nadejść. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#2 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2748 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 styczeń 2017 - 09:24

Predzej wypuszcza NOWEGO GTRka niż ZZRa. Nie po to zrobili Euro4 żeby za rok dwa wycofywać model. Euro5 wchodzi od 2020 więc sądzę że do tego czasu będą klepać to co klepią teraz-konkurencji na chwilę obecna żadnej. Hayka rzuciła ręcznik. U mnie od 2ch lat Hayka jest do kupienia w kredycie 0% do 5 lat a i tak cienko pierdzą. Dwa salony Suzuki niedawno zamknięte.

A jeszcze jedno-Napisałes Maniek że na Forum 90% wpisów dotyczy GTRa i jest to odzwierciedleniem trendu rynku. Przyjedź na nasz Sponton to zobaczysz to odzwierciedlenie :-) :-) :-) na 20szt z tego co nas było zameldowały się 4 GTRki więc wychodzi na to że nie jesteśmy TRENDY :-) :-) :-)

#3 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 15 styczeń 2017 - 09:45

Co byś Arek nie napisał to jednak trend jest taki że Z Z staje się mniejszością. Sponton to nie odzwierciedlenie rynku, A ilość pojawiających się wpisów świadczy o tym że ludzie więcej kupują GTRów. Hayabylusa ma wyjść nowa w 2018 roku wiec Suzuki nie skreślam.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#4 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2748 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 styczeń 2017 - 10:08

Nowy Gixx też miał być super hiper i co? Nie dorównuje do pięt 10tce czy R1 a teraz nowy Fajer.Co do sprzedaży ZZR/GTR to np mój dealerek wciąż sprzedaje więcej Zygzaków niż GTRów. I to nie jest różnica 1-2 sztuk.

#5 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 15 styczeń 2017 - 12:41

No może. Co do nowego GSXRa to tez jestem zaskoczony brakami, pomimo, że mieli naprawdę sporo czasu na ewentualne poprawki.

Arek, to watek na osobny topik, weź to wyodrębnij, bo się syf robi.



#6 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2748 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 styczeń 2017 - 17:19

Co do podążania za trendem to dwa dni temu mój koleżka który wie o co kaman w motocyklach postanowił zakupić na dalsze trasy (do tej pory pomykał solo i z plecakiem po EU na CBR1000rr!!!) właśnie ZZR1400PS z 2014r.

W kolejce jest nastepny mój koleżka (musi dozbierać kapuchy) i bedzie zamieniał K1300S tez na ZZRka.

Ostatnio jak byłem u dealerka i pytałem sie o uzywanego Z1000SX dla kolegi to w marcu bedzie miał 9szt w rozliczeniu za nowe ZX1000SX i ZZR1400.



#7 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 15 styczeń 2017 - 17:27

temat chyba powinien być koniec ZZra a nie GTRa.

....

Ale na forum prym wiedzie GTR i zainteresowanie nim.

Stąd moje spostrzeżenia co do "upadku" ZZR



#8 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2748 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 styczeń 2017 - 17:35

Celowo napisałem GTRa bo Zygzak ma sie dobrze ;-) 

 

 Czyżby ZZR HyperSport był skazany na wymarcie? Podzieli los XXa? Chyba tak. Dla mnie to czarny scenariusz bo planuje powrót do następnego modelu, który cholera może nie nadejść.

A że tak sie zapytam-dlaczego planujesz zamienić 10tke na HyperSporta? Zachciało się Alp?? ;-)



#9 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 15 styczeń 2017 - 17:37

Lubię zmiany.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#10 Tomex

Tomex

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 43 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 styczeń 2017 - 20:26

Panowie to jeszcze rzucę pytaniem czy wiadomo kiedy będzie nowy GTR?, bo już w Motocyklu Styczeń 2017 gdzie wybieramy najlepsze moto GTR-a juz nie zamieścili...) 



#11 kabuza1400

kabuza1400

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 70 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:ZZR1400

Napisano 16 styczeń 2017 - 01:43

Witam 😊a ja właśnie odebrałem nowego Zygzaka 1400 2014 w pięknym zielono czarnym malowaniu i cieszę się ogromnie, uff decyzja nie była łatwa , wcześnie latałem na 3 Haykach , już się zakochałem w zielonym latając po garażu hehe, fajna sprawa ze posiadam jeszcze Zrx1100 w malowaniu Edi Lawson. Pierwszy pomysł po niedawnej sprzedaży Hayki , kupić nowa 2016 ma brembo i abs.... ale poczytałem wasze forum i ZZR nie dawał mi spokoju , no i teraz Kawki dwie przytulone w garażu czekają na wiosnę 🤓pozdrowienia dla Jakuba ! miłe spotkanie w Barze 66 w Wawie ( byłem Hayka i gadaliśmy o zmianie na Zygzaka) pozdrowienia dla Mariusza ! jak sprzedawałeś swojego Zielonego to tez rozmawialiśmy tele,😊


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

#12 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 16 styczeń 2017 - 06:15

Kojarzę. Mówiłeś o forum i o Hayabusie. Czyli mieliśmy taką samą przeszłość.
Mam nadzieje ze z tej pojemności nie zrezygnują i norma E5 nie zabije tego modelu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#13 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3251 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 17 styczeń 2017 - 12:09

Witam a ja właśnie odebrałem nowego Zygzaka 1400 2014 w pięknym zielono czarnym malowaniu i cieszę się ogromnie, uff decyzja nie była łatwa , wcześnie latałem na 3 Haykach , już się zakochałem w zielonym latając po garażu hehe, fajna sprawa ze posiadam jeszcze Zrx1100 w malowaniu Edi Lawson. Pierwszy pomysł po niedawnej sprzedaży Hayki , kupić nowa 2016 ma brembo i abs.... ale poczytałem wasze forum i ZZR nie dawał mi spokoju , no i teraz Kawki dwie przytulone w garażu czekają na wiosnę pozdrowienia dla Jakuba ! miłe spotkanie w Barze 66 w Wawie ( byłem Hayka i gadaliśmy o zmianie na Zygzaka) pozdrowienia dla Mariusza ! jak sprzedawałeś swojego Zielonego to tez rozmawialiśmy tele,


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Ano widzisz, nie jestem zzrevangelista ale prawie tak wyszło. Spotkanie było bardzo fajne, kilku o tym może poświadczyć, czyli jeszcze raz witaj. ;-)



#14 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 660 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 11 luty 2017 - 16:25

Nie ma GTR 2017 w produkcji i nie będzie nowej odsłony :-(

#15 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 236 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 11 luty 2017 - 18:32

Piepszone europejskie normy... Ale może coś wykombinują na kolejne lata, byle nie była to 600 z kompresorem...

#16 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 660 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 11 luty 2017 - 19:09

Tak nisko z pojemnością w GTR chyba nie zejdą. Ale jakaś fajna sześćsetka z kompresorem to może być dobra rzecz. Ja prawie dziewięć sezonów przejeździłem dwoma FZ6S i gdybym nadal jeździł solo to niczego by mi nie brakowało,może bym się przesiadł na jakiegoś litra w stylu Z1000SX. Dopiero gdy zaczeliśmy latać 100% we dwoje to na poważnie poszukałem większej pojemności. A i tak Fazer wspaniale spisał się na wyjeździe do Barcelony. Objuczony dwoma osobami i trzema kuframi wspinał się na alpejskie serpentyny tylko gwizdało! :-D Stelvio wziął z marszu i bez zadyszki :-)
Aż miło pomarzyć jak by śmigał z doładowaniem.

#17 pawelp

pawelp

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 22 postów
  • Jestem zLUBLIN
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 13 luty 2017 - 13:17

Nie ma GTR 2017 w produkcji i nie będzie nowej odsłony :-(

Żal, wielki żal...........



#18 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3251 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 13 luty 2017 - 18:17

Przestańcie płakać. Ok, GTR to znakomity motocykl, niemniej może być ulepszony w miarę prosty sposób. Kawasaki patrzy na statystyki sprzedaży i nie jest głupi. Silnik zostanie. Popatrzcie, od lat się nam mówi, że wszystko pójdzie w stronę dowsaizingu, tak było w samochodach, z motocyklami jest odwrotnie. Z750 -> Z800 -> Z900 (a tak w zasadzie 940, czyli już prawie 1000). Rynek amerykański jest super chłonny na bigsize i jak na razie jest spory popyt, goldas nowy zostaje przy 1800, BMW K przy 1600 i wychodzi bager, jestem w 100% pewien, że 1440 cm3 u Kawasaki to coś w rodzaju tradycji i witryna technologiczna. Obiektywnie atakują teraz rynki azjatyckie i średnie pojemności są na razie priorytetem. Co ciekawe największy klub GTR jest w Indonezji. GTR ma co najmniej 35kg. nadwagi i nowy program użyty do obliczania wytrzymałości ramy w H2 lub Z900/Ninja6500 by się do tego przydał. Jeżeli na Z900 zaoszczędzili 18kg to w takim wypadku zero problemu aby tego nie dokonać w GTRze. Silnik jest oszczędny i respektuje normy spalin Euro4 w ZZR to co za problem, baza jest i tyle. Nowa centrala ABS-u to około 5-6 kg mniej. Felgi, na wahaczu tez można zaoszczędzić i rama z "nowych rur", jest cacy. Przy okazji niech Pan Kawasaki nam zrobi dostęp do świec jak trzeba i będzie jak tralala, mocy jest nawet za dużo i nie trzeba tu kombinować.


Załączony plik  Alpy_na_motocyklu-1-9.jpg   120,13 KB   17 Ilość pobrań



#19 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 660 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 13 luty 2017 - 19:16

Przestańcie płakać.


Ja tam już nie płakam... ;-) wręcz na przeciwko... :-) ja mam super radochę że już mam swoją Smoczycę :-D
A tych co nie kupią sobie nowego GTR w tym roku wcale mi nie żal... mogli się pośpieszyć :-P

A co do Twoich rozważań na temet ewentualnych kierunków rozwijania GTR to są ekstra. Pan Kawasaki powinien mianować Cię Głównym Wizjonerem projektu GTR 2018!

ps. pamiętaj że jak byś planował system bezkluczykowy... to zrób go bez kluczyka :-D

#20 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3251 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 13 luty 2017 - 19:57

Dziwne, przyzwyczaiłem się do tego interesu. Jako prawdziwy "menszczyzna" uprzednio zawsze szukałem kluczyków, teraz zero, nada, niente, nothing. Zapakowany w kieszeni kurtki transponder i jest cacy. Gorzej jak zmieniam kurtkę i przez kilka dni brykam ZX, wtedy jest jeszcze gorzej z tym szukaniem po wszystkich kieszeniach. :-P He podobny "guzik" miałem kiedyś w sokowirówce, była nie do zdarcia. Założę się, że Kawiarz z Japonii miał taką samą sokowirówkę co ja ! W BM jest inaczej rozwiązana blokada kierownicy i dla tego ładniej to wygląda.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych