Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Siedzenie Żelowe Do Gtr


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Daras

Daras

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 38 postów
  • Jestem zŚwiebodzice
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 lipiec 2016 - 16:44

Witam, przed zakupem chciałbym zasięgnąć waszej opinii w temacie Realnej poprawy komfortu jazdy? Zastanawiam się czy warte jest tej kasy taka zamiana z oryginalnego na właśnie żelowe. Sam nic nie wymyślę więc pozostaje mi opinia użytkowników. Dzięki

#2 Szalej

Szalej

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 171 postów
  • Jestem zLublina
  • Model:GTR1400
  • Rok:2015
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 lipiec 2016 - 21:05

I ja się podłączam do pytania 



#3 Daras

Daras

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 38 postów
  • Jestem zŚwiebodzice
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 19 lipiec 2016 - 21:34

Z jednej strony obniżone siedzenie to bardziej ugięte nogi w kolanach, zastanawia mnie czy przy dłuższych przelotach taka pozycja nie jest uciążliwa.

#4 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 20 lipiec 2016 - 05:30

Mam jedynie ok. 174 cm. wzrostu i chciałem zmienić kanapę na niższą. Dobrze, że w serwisie umożliwiono mi wypróbowanie akcesoryjnej, obniżonej, żelowej. Jeździłem jedynie ok. 40 minut i kanapa... dupy nie urywa. Szkoda kasy. Nie pamiętam ile wówczas kosztowała, ale chyba z 2 koła, i według mnie nie jest tego warta. Różnica do stockowej jest nieznaczna. Może troszkę wygodniejsza, ale nie za te pieniądze.



#5 Daras

Daras

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 38 postów
  • Jestem zŚwiebodzice
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 lipiec 2016 - 18:45

Dzięki za szczerą opinię👍

#6 Szalej

Szalej

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 171 postów
  • Jestem zLublina
  • Model:GTR1400
  • Rok:2015
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 lipiec 2016 - 19:10

Ja miałem plan kupić drugą i w tej środek na żelowy zmienić. Ciekawe jak 4 litery po 1000km na strzał by się czuły :)



#7 Bruce

Bruce

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Jestem zŁódź
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 lipiec 2016 - 20:39

Można swoją do Bagstera oddać i przerabiają za 1,5 tysia. Trzeba popytać w salonach może rzeczywiście udostępniają do testów.



#8 Daras

Daras

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 38 postów
  • Jestem zŚwiebodzice
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 lipiec 2016 - 20:44

No w tych pieniądzach najlepszą opcją było by potestować wcześniej a nie w ciemno brać.

#9 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 21 lipiec 2016 - 05:34

Można swoją do Bagstera oddać i przerabiają za 1,5 tysia. Trzeba popytać w salonach może rzeczywiście udostępniają do testów.

Nie udostępniają. Nawet nie ma ją bez wcześniejszego zamówienia. W mojej sytuacji, serwis zachował się bardzo w porządku (pozdrawiam MotoMoto z Łodzi, ten sam, z którym Tobie nie układała się współpraca). Poinformowano mnie, że serwisuje się u nich motocyklista, który ma taką kanapę. Jesienią ubiegłego roku, gdy zostawił motocykl na serwis, zapytali się właściciela, czy mogę wypróbować jego kanapę. Bez problemu się zgodził. Zadzwonili do mnie, podjechałem, założyłem kanapę na swoim motocyklu, pojeździłem przez 40 minut i oddałem.

Nie kupujcie tej kanapy, za nim sami nie wypróbujecie. Wiem, że to nie jest takie łatwe, ale wyrzucić 2162,98 zł nie ma sensu 

https://www.kawasaki...zone-33303.html

 

@Bruce, według mnie przeróbka w Bagsterze jest zbyt droga. Są co najmniej dwie sprawdzone przez motocyklistów firmy, które przerabiają w duuużo mniejszych pieniądzach. Wszywają wkładki żelowe i profilują pod Twój tyłek jeżeli podjedziesz na moto.


Użytkownik Senator edytował ten post 21 lipiec 2016 - 05:40


#10 otzi

otzi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2007

Napisano 21 lipiec 2016 - 08:40

Na jesieni będę przerabiał kanapę w pjii. Wypoziomowanie miejsca kierowcy i pasażera, dorobienie wałka za moimi plecami, materiał antypoślizgowy, zmiękczenie gąbką o grubości 1,5 cm i oczywiście nowe obszycie. Świadomie zrezygnowałem z żelu gdyż z opinii znajomych wiem, że szału nie ma a kosztuje swoje. Myślę, że taka przeróbka z profilowaniem lepiej się spisze niż kanapa żelowa made in Kawasaki.

Użytkownik otzi edytował ten post 21 lipiec 2016 - 08:44


#11 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2513 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 21 lipiec 2016 - 10:05

W zeszłym roku miałem demo z plecakiem na GTRku z 2010 i na nowym Versysie1000 który miał właśnie kanapę żelową i plecakowi o dziwo lepiej się siedziało na GTRku ze zwykła kamapą. Może to ogólna pozycja plecaka na siedzeniu pasażera miała wpływ na jej opinię-niemniej jednak Imho żel jest przereklamowany i na pewno przepłacany.

#12 Bruce

Bruce

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Jestem zŁódź
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 23 lipiec 2016 - 16:17

Swoją poprzednią kanapę zrobiłem w Pjii i latało się dużo wygodniej niż na seryjnej. Kosztowało to dużo mniej ale firma w ogóle nie miała w opcji kanap z wkładami żelowymi. Na forum VFR-oc dużo ludzi przerabiało kanapy w różnych firmach i jakieś pojedyncze oferowały wkłady żelowe a koszty były podobne do bagstera.

Załączone pliki



#13 otzi

otzi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2007

Napisano 23 lipiec 2016 - 16:20

Koszt jednej wkładki w pewnej firmie to 260 zł. Przy dwóch wkładach dodając koszt obszycia cena robi się nieciekawa.

#14 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 316 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 23 lipiec 2016 - 17:48

Tomek, ładną miałeś VFRkę, najładniejsze malowanie. Ja też miałem, 2001 r., i czuję sentyment do tego motocykla.



#15 Bruce

Bruce

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Jestem zŁódź
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 28 listopad 2016 - 18:50

Dzięki. Włożyłem w w nią dużo czasu i gotówki ale była taka jak miała być  :-D   Ostatnio oglądałem filmiki z Czech na VFR i przyznam że łezka się w oku kręci ale wszystkiego mieć nie można  ;-)  

 

Co do kanapy żelowej to sądzę że 260 zł za jeden wkład to nie jest dużo. z obszyciem i obiciem zmieścisz się w tysiaku. Bagster(przeróbka) kosztuje 1500 a w salonie gotowa 2200zł :) Kiedy robiłem kanapę w Pjii to zamówiłem dodatkową gąbkę żeby była wygodniejsza i dawała radę. Nie polecam  tylko tych czerwonych elementów dekoracyjnych bo pękają, wycierają się i psuje to ogólny wygląd kanapy. Natomiast materiał antypoślizgowy na środku siedziska jest ekstra pod warunkiem że się na kolanie nie lata. W szybkich naprzemiennych zakrętach ciężko jest tyłek przesunąć bo tak trzyma kanapa :-P

 

Mam kanapę Bagstera w GTR i powiem szczerze że dla mnie bomba. 1100km jednego dnia bez problemu. Moja druga połowa jest bardzo zadowolona z tej kanapy. Twierdzi że lepsza niż nawet ta z Pjii na podwójnej gąbce. Nic nie boli jedynie tyłek lekko drętwieje jeśli się do 300 km bez przerwy dobije lub po całym dniu jazdy ale na 15min przerwie przechodzi. Niestety nie mam porównania do stockowej kanapy Kawy więc nie mogę porównać ale może w sezonie będzie okazja.

 

Bagster daje możliwość obniżenia kanapy lub zakupu normalniej. Ja mam obniżoną co pozwala na dużo łatwiejsze operowanie na postoju/parkingu. Minusem jest to że podnóżki są trochę wyżej niż się tego oczekuje. Przy długiej jeździe a przecież do tego jest stworzony GTR czasami trochę ten detal doskwiera. Gdybym miał normalną kanapę podnóżki byłyby ok i do szczęścia zostałoby podniesienie kierownicy o 4cm. W momencie kiedy mam obniżoną kanapę temat lekko się komplikuje. Kierownice zawsze można podnieść o 2 cm ale podnóżki trzeba o 2cm opuścić. Z kierą nie ma problemu ale regulowane podnóżki to już duży koszt. :-?


Użytkownik Bruce edytował ten post 28 listopad 2016 - 19:25


#16 Bogdan

Bogdan

    Świeżak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów
  • Jestem zChrzanów
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016

Napisano 29 listopad 2016 - 23:28


Mam jedynie ok. 174 cm. wzrostu i chciałem zmienić kanapę na niższą. Dobrze, że w serwisie umożliwiono mi wypróbowanie akcesoryjnej, obniżonej, żelowej. Jeździłem jedynie ok. 40 minut i kanapa... dupy nie urywa. Szkoda kasy. Nie pamiętam ile wówczas kosztowała, ale chyba z 2 koła, i według mnie nie jest tego warta. Różnica do stockowej jest nieznaczna. Może troszkę wygodniejsza, ale nie za te pieniądze.



Ta kanapa idealnie nadaje się do długich podróży.na stokowej po 100 km robi się nie przyjemnie.znam temat bo mam obniżaną żelową oryginalną Kawasaki i oryginalną stokową.w tej chwili będe jeszcze przerabiał stockową na jak na najniższczą.zobaczymy co z tego wyjdzie gdyż sam jestem podobnego wzrostu co ty i najgorzej jest manewrować na parkingach itp.jak przerobię tą stockową to żelowa bedzie do sprzedaży




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych