Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Co Dziś Zrobiłem Dla Swojej Laluni


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
156 odpowiedzi w tym temacie

#141 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 388 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 31 lipiec 2017 - 20:58

No to masz prawie nowy silnik...i tak go też traktuj.

#142 November01

November01

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 31 lipiec 2017 - 21:08

no to teraz musi być 50 tys km spokoju i tego życzę.

 

a może to tryb eco psuje silnik :-P  ;-) ?



#143 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 632 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 31 lipiec 2017 - 21:15

No to masz prawie nowy silnik...i tak go też traktuj.

No teraz to mi zabiłeś ćwieka! :-D

no to teraz musi być 50 tys km spokoju i tego życzę.
 
a może to tryb eco psuje silnik :-P  ;-) ?

Też się nad tym zastanawiałem.

#144 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 388 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 31 lipiec 2017 - 21:29

Najciekawsze w całej tej naszej pasji motocyklowej jest to, że o stan zdrowia naszego motonga dbamy bardziej niż o siebie samego...

#145 November01

November01

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
  • Jestem zWarszawa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 31 lipiec 2017 - 21:35

Najciekawsze w całej tej naszej pasji motocyklowej jest to, że o stan zdrowia naszego motonga dbamy bardziej niż o siebie samego...

oj tak tak, a każde niedomaganie sprzęta to powód do natychmiastowych działań, o siebie często tak nie potrafię zadbać



#146 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 632 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 31 lipiec 2017 - 21:41

Święta racja! jak za godzinę masażu na moje lumbago 80PLN to drogo... a jak parę tysi na bieżącą eksploatację... to jakoś ujdzie :-D

#147 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 388 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 31 lipiec 2017 - 21:44

Yakoś...

#148 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3093 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 31 lipiec 2017 - 22:22

Gdy mi dodawano część której w PL "zabrakło" (ale to już inna historia) wymieniłem również uszczelkę bo ciekła (a była "nowa" w PL oczywiście kilka kilometrów wcześniej, - ale to już inna historia)  i przy okazji zrobiono mi zawory, kilometraż był chyba z 38 000 wtedy.



#149 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 632 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 31 lipiec 2017 - 22:35

W zeszłym roku przed urlopem miałem kontrolowane luzy właśnie przy 38kkm. 20kkm później i już są po regulacji. W sumie wyciek nie był groźny. Ot "ulało się dzieciątku" ;-) Za to był przyczynkiem do kontroli i regulacji zaworów, oraz wymiany łańcucha ( na co się uparłem, mimo, że na znakach było ok). Łańcuch może trochę na wyrost, ale przy tym przebiegu można no i spokojna moja rozczochrana ;-)

#150 thrillco

thrillco

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 108 postów
  • Jestem zMikołowa
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 01 sierpień 2017 - 18:48

Dziś wymiana napędu, poprzedni DID nie równo rozciagniety. Teraz wybór padł na CZ 530 sdzz i zebatki PBR. Żadnej japonii, produkty wyprodukowane w Europie ;) 862f346a8cd117d261c5f069d46e1e38.jpg

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 


Użytkownik thrillco edytował ten post 01 sierpień 2017 - 18:49


#151 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 223 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 02 sierpień 2017 - 19:49

Oj! Pałasz 2cm? 20mm! To chyba tym nabojem zatykasz :-D Zawsze mnie nurtowało ile takich nabojów trzeba zużyć na tylne koło w motocyklu? Ile gram CO2 potrzeba na wypełnienie opony 190/50ZR17 tak by osiągnąć ciśnienie 2-3 bar?

Thrillco, dzięki o takie info mi chodziło! Dopisz jeszcze czy to był tył?

 

Co za pech... we wtorek pisałem o tym zestawie naprawczym, a w czwartek wieczorem chcąc śmignąć po benzynę okazało się, że mam z tyłu laczka - znalazłem wkręta. Oponę zakołkowałem zestawem, napompowałem i na drugi dzień mieliśmy ruszać do Wałdysławowa pod namiocik z żonką.

Wszystko ładnie, pięknie - ciśnienie trzymało, ale tylko 10km... daleko nie zajechaliśmy - kołek dosłownie wypluło z opony... akurat spotkało nas to w ulewę... odczekałem chwilę i zainstalowałem kolejny kołek z tego zestawu, i tym razem pierwszy raz użyłem naboi CO2. Uwaga- koniecznie w tej żółtej szwamce, bo nabój w sekundę zamarza i nawet przez tą gąbkę czułem chłód. Dwa naboje Co2 dały wg wskazania GTRa 0.9 Bara ruszyłem w kierunku domu, żeby to dokładniej obadać i dopomopować koło. Niestety po 5km kolejny kołek wypluło :( brat odebrał żonę, zabrał 3 kufy, a ja te 5km jechałem na flaku... grat jeszcze stoi w garażu, w sobotę jak znajdę czas to obadam, czy opona się jeszcze nada, czy trzeba nową. Mam nadzieję, że nie będzie takiej konieczności, bo przed wakacjami to niepotrzebny wydatek...

Zastanawiam się teraz, czy to była wina starego kołka, czy może ja coś źle robiłem... bo kilka takich napraw wykonałem i wszystkie trzymały aż do całkowitego zużycia opony...



#152 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 632 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 02 sierpień 2017 - 20:15

Pewnie czas i temperatura uszkodziły kołek. Wozisz to pod siodłem lub w kufrze i temperatury dostał.



#153 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 223 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 02 sierpień 2017 - 20:57

No woze w kufrze już ponad 2 lata... Jego konzystencja była właśnie dziwna... Muszę nabyć nowe :)



#154 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 388 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 02 sierpień 2017 - 20:58

Pałasz, to masz w tym zestawie kołki czy sznurki bo widzę wyraźnie szydło (ale nie Beti... ;-) )



#155 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 223 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 02 sierpień 2017 - 21:04

To takie lepkie brązowe gluty, jakby gumowe, ale czy to kółek,  sznurek czy jak zwał nie wiem :) kilka razy dało radę, ale nie tym razem...



To takie lepkie brązowe gluty, jakby gumowe, ale czy to kółek,  sznurek czy jak zwał nie wiem :) kilka razy dało radę, ale nie tym razem...

 

 

Aaaa i finalnie autem pojechaliśmy nad to morze :( 



#156 ZYGZAK

ZYGZAK

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 388 postów
  • Jestem zZygzakowa - środkowa Polska
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2008

Napisano 02 sierpień 2017 - 21:26

Sznurek... odklejam dwie folijki, smaruje specjal cementem, wpierdzielam szydłem w opońsko,obcinam gluta przy oponie, czekam aż się zaklajstruje, moto stoi na central, potem jeśli opona nie odkleiła się od felgi zapodaję pompowanie pompeczką rowerową razem z modłami do szamana.... ;-)  :-D  



#157 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 223 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 03 sierpień 2017 - 20:00

No ja to samo, ale niczym nie smarowałem (specjal cementem) może za krótko czekałem?? No ale ten pierwszy trzymał kilka kilometrów i prawie dobę... może były faktycznie przestarzałe i przegrzane...






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych