Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Wydech tunigowy do zzr1400


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
158 odpowiedzi w tym temacie

#41 bolesław

bolesław

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 63 postów
  • Jestem zpolska

Napisano 20 październik 2010 - 18:33

Właśnie ostatnio kontaktowałem się z kawasaki polska w sprawie tłumików akcesoryjnych i pytałem o to czy jak wypuszczają opcję z kawą i akrapami \bo jest taka opcja\ czy modyfikują elektronikę do przelotów oczywiście podałem przykład zubożenia mieszanki itd.Otrzymałem odpowiedż że nie ma żadnej modyfikacji w elektronice a upalanie zaworów i zubożenie mieszanki występuje w przypadku gażników a w tym układzie wtryskowym elektronika sama reguluje skład mieszanki. Co wy na to? Podejrzewam że coś musi być w tym co piszą ponieważ motocykl przerobiony nie zgodnie z zasadami nie mógłby być na gwarancji i jeżeli faktycznie miało by mu to szkodzić to chyba tego by nie robili.Czyli co hulaj dusza?

#42 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 22 październik 2010 - 08:49

Właśnie ostatnio kontaktowałem się z kawasaki polska w sprawie tłumików akcesoryjnych i pytałem o to czy jak wypuszczają opcję z kawą i akrapami \bo jest taka opcja\ czy modyfikują elektronikę do przelotów oczywiście podałem przykład zubożenia mieszanki itd.Otrzymałem odpowiedż że nie ma żadnej modyfikacji w elektronice a upalanie zaworów i zubożenie mieszanki występuje w przypadku gażników a w tym układzie wtryskowym elektronika sama reguluje skład mieszanki. Co wy na to? Podejrzewam że coś musi być w tym co piszą ponieważ motocykl przerobiony nie zgodnie z zasadami nie mógłby być na gwarancji i jeżeli faktycznie miało by mu to szkodzić to chyba tego by nie robili.Czyli co hulaj dusza?


Zgadzam sie z Kawasaki i z tobą oczywiście. Nie dawno czytałem wypowiedz jednego ze speców od elektroniki z zespołu F1 Renault, który jest motocyklista na co dzień. Jego wypowiedz była stanowcza na temat możliwości ECU nowoczesnych zapłonów; mówił ze porównać to można z możliwościami np Core i7 i DX364 w przypadku wszelkich kalkulatorów typu PC i RB. Oczywiście w tym samym momencie, ci, którzy tych modułów używają, mówią o wyraźnej poprawie. Jest wiec przeciwnie, pewnie tracisz gwarancje zakładając PC lub RB czy coś w tym rodzaju. Hej

#43 jackRM

jackRM

    zaangażowany

  • Moderator
  • 190 postów
  • Jestem zMakaronii
  • Model:inny

Napisano 22 październik 2010 - 17:57

Zgadzam sie z Kawasaki i z tobą oczywiście. Nie dawno czytałem wypowiedz jednego ze speców od elektroniki z zespołu F1 Renault, który jest motocyklista na co dzień. Jego wypowiedz była stanowcza na temat możliwości ECU nowoczesnych zapłonów; mówił ze porównać to można z możliwościami np Core i7 i DX364 w przypadku wszelkich kalkulatorów typu PC i RB. Oczywiście w tym samym momencie, ci, którzy tych modułów używają, mówią o wyraźnej poprawie. Jest wiec przeciwnie, pewnie tracisz gwarancje zakładając PC lub RB czy coś w tym rodzaju. Hej

Sorry jakub a troszke jasniej ?? :?:

#44 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 22 październik 2010 - 20:05


Zgadzam sie z Kawasaki i z tobą oczywiście. Nie dawno czytałem wypowiedz jednego ze speców od elektroniki z zespołu F1 Renault, który jest motocyklista na co dzień. Jego wypowiedz była stanowcza na temat możliwości ECU nowoczesnych zapłonów; mówił ze porównać to można z możliwościami np Core i7 i DX364 w przypadku wszelkich kalkulatorów typu PC i RB. Oczywiście w tym samym momencie, ci, którzy tych modułów używają, mówią o wyraźnej poprawie. Jest wiec przeciwnie, pewnie tracisz gwarancje zakładając PC lub RB czy coś w tym rodzaju. Hej

Sorry jakub a troszke jasniej ?? :?:


Chodziło mi o ... ; możliwości ECU. Np. w ZZR14, szybkość, wszelkiego rodzaju kalkulacji rożnych parametrów takich jak: jakość benzyny, ciśnienie atmosferyczne, wszelkie temperatury silnika: oleju, płynu chłodzącego; oraz powietrza, wilgotność, przeciążenie są nie porównywalnie doskonalsze w obróbce przez nasze ECU niż jakikolwiek inny aparat dołączony z zewnątrz w całość systemu. Poza tym mikroprogram czyli coś w rodzaju PRAM naszych komputerów jest pokryta prawem autorskim i przemysłowym oraz ma gwarancje konstruktora, jego wszelka modyfikacja na bezpośrednio była by ideałem ale z braku odpowiedniego i bardzo ciężkiego sprzętu nie do wykonania tzw droga domowa, lub inaczej mówiąc PREPAPRO. Raz w życiu widziałem katowany w regulacji silnik w firmie ORECA, nie daleko od Marsylii, nie było to ani podobne do Banc Fuchs albo DYNO tylko ogromna sala tortur z kilkoma kompami i co zaskakujące to była ilość czujników podłączonych ze wszystkich stron do silnika, Nie aż tak skomplikowany PRV 6 cyl. używanych przez francuska markę produkującą w małych seriach sportowe samochody Venturi był katowany niemiłosiernie. Nasze silniki przechodzą podobna mękę, pewnie znacznie uciążliwą. Kto by pomyślał 20 lat temu, ze motocykle przekroczą 200 KM i przy tym zrobią kilkadziesiąt tys kilometrów bez usterek. We wszystkich moich motorkach, po za DL1000, nie trzeba było nigdy robić regulacji zaworów, a luzy są znikome, po sprawdzeniu zawsze były w ścisłych tolerancjach. To świadczy o jakości. Stosowanie PC lub RB jak sam mówisz pomaga, ale to przez te normy europejskie emisji toksycznych i poziomu hałasu. Ale ich technologia to taki DX386 w porównaniu z naszym ECU. Moim zdaniem facet o którym wspominałem, reasumując jego wypowiedz ma racje porównując dokładność i szybkość kalkulacji ECU w porównaniu do PC ou RB, ale my chcemy aby nasze silniki już od samego dołu miały kopyto, tzn właśnie w tej granicy obciążeń i obrotów, które normy środowiskowe zwalczają. Zrozumieli to zaradni konstruktorzy, za spora kasa nam sprzedają nie wiadomo tam co a my kupujemy. Jeżeli to istnieje to znaczy, ze to działa ale to nie znaczy ze jest super dobrze. Inny przykład, gość kupił hayke, zamontował PC3, wyhamował całość z akra, wydal kupę kasy, pojechał ze mna na dwa dni by zaliczyć dla zabawy 5 przełęczy w Alpach i to w dwie strony, super zabawa, ale do 1200 m nad poziomem morza było super a powyżej ja z moimi biednymi 106 konikami dawałem mu rurę jak dochodziliśmy pod 1600-1800, tak było za każdym razem. W powrotnej drodze postanowiliśmy wszytko odłączyć i tu ja bylem jeszcze w przedsionku a on już w kościele. Podobno dopiero PCV ma "wbudowana stacje meteo". Ja na najwyższej drodze europy tzn 2850 m nie miałem żadnego problemu, mój ECU dawał sobie doskonale rade. A oczywiście gość miał wyhamowane wszystko na poziomie morza i przy 30°C, ale to tak miedzy nami. Nie mówmy już co się wtedy działo w silniku powyżej tych 1600 m, jak były dopalane zaworki, takie wtórne docieranie. Nie dziwie się, ze może być to powodem utracenia gwarancji. Teraz Ty np. jesteś zadowolony z RB, aj tez bylem jak miałem K1200S, albowiem u Niemca nie bardzo wyszło ECU. Ale pamiętam jedno, za każdym razem np. : dopinam moduł, odpinam sondę, zmieniam filtr i itp. przez pierwszy dzień przy nie zmiennej pogodzie wydawało mi się ze jest dużo lepiej, a następnie była jak przedtem tzn. tak sobie wręcz kiepsko. ECU po malutko korygował wprowadzone pod innym kontem parametry i się ich uczył aby je zmienić i przystosować do swoich standardowych rezultatów. Hej ;-) ;-)

#45 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 22 październik 2010 - 20:24

Zmówiłem oryginalne gardziele, czyli będę nielegalny totalnie.
U was strasznie pada bez przerwy. Niedługo: zamienię Motocykl ZZR14 w dobrym stanie na lodołamacz, spychacz, pojazd gąsienicowy, pełny bak i lusterka czyściutkie w zamian. Dobra ja wiem, ze w Rzymie cieplutko. Tego mi nie trzeba, u mnie korki za benzyna, i spychacz by się przydał ale do przesunięcia śmieci od dwóch tygodni nikt ich nie zbiera i zawalają drogi, wtedy te 106 marnych koników to za wiele. Nie wiedziałem jak bród może być tak śliski.

Mam pytanko czy któryś z was przymierzał albo kupił i jeździ w tym kasku HJC R-PHA 10 i oczywiście co o tym myśli?

#46 Tulok

Tulok

    Świeżak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 5 postów
  • Jestem zKonin

Napisano 30 październik 2010 - 12:01

Witam,

Założyłem nowe wydechy do ZX14 Two Brother gadają świetnie :)

#47 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 30 październik 2010 - 18:15

Cześć, TB są naprawdę extra, uważam je za najlepszy wybór do 14 w tej gamie cen, widziałem po około 560- 600 $ sprowadzając z US. Powiedz a ty jak je zdobyłeś. I jeszcze raz gratulacje super wyboru. Ja dziś w straszny deszcz pojechałem motorkiem na serwis po 12 500 km, wychodząc z domu założyłem na głowę mój stary XR1000, naprawdę super kask, po tylu latach (5) i prawie 100 000 km ani jedna kropla nie przedostała się do środka, ale to opowiadam tylko tak dla dygresji i dla tego aby się podzielić czymś pozytywnym. Po zdjęciach widzę, ze jest piękna jesień u Ciebie. Szerokiej i przez cały czas drogi. Hej

#48 bolesław

bolesław

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 63 postów
  • Jestem zpolska

Napisano 30 październik 2010 - 18:25

Ty no pięknie , powiedz jak gadają w porównaniu z innymi.Ja też już planuję brothersy tyle że w karbonie.Pozdro

#49 jacekxx

jacekxx

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 47 postów

Napisano 31 październik 2010 - 18:14

A tak wygląda moja kawa z tłumikami blue flame. Nie są zbyt głośne ale jak ktoś lubi głośniej to jest możliwośc wyjęcia db killerów.

#50 zzrr

zzrr

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 26 postów
  • Jestem zZielona Góra
  • Model:inny

Napisano 14 luty 2011 - 17:16

Panowie a co powiecie na coś takiego?

#51 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 14 luty 2011 - 20:30

Jak na mój gust to całkiem całkiem, ale ta łopata do śniegu na tyle wszystko popsuła. Hej :mrgreen:

#52 zzrr

zzrr

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 26 postów
  • Jestem zZielona Góra
  • Model:inny

Napisano 14 luty 2011 - 21:05

Masz rację, dobrze że nad Wisłą tablice nie są takie wielkie.

#53 marcin

marcin

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Jestem zKajetany/Warszawa

Napisano 05 marzec 2011 - 08:07

A tak wygląda moja kawa z tłumikami blue flame. Nie są zbyt głośne ale jak ktoś lubi głośniej to jest możliwośc wyjęcia db killerów.

a ja wczoraj zamonotowałem blue flame i od razu wyjąłem db :mrgreen: ... nie przeginają z głośnością , a mimo to jadąc po raz pierwszy w sezonie byłem przygotowany na nieuwagę ze strony kierowców , tymczasem kominy sprawiły , że czułem się jakbym jechał na sygnale - wszyscy zjeżdzali prawie w plener...ekstra ! :mrgreen: poza tym bardzo ładnie komponują się w sylwetkę zygzaka - ale to już oczywiście kwestia estetyki :lol:
chwalę się poniżej

#54 bolesław

bolesław

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 63 postów
  • Jestem zpolska

Napisano 05 marzec 2011 - 09:25

A odbiegając od tematu napisz kolego zkąd wziąłeś takie ładne obszycie na zbiornik.pozdro

#55 marcin

marcin

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Jestem zKajetany/Warszawa

Napisano 05 marzec 2011 - 12:55

A odbiegając od tematu napisz kolego zkąd wziąłeś takie ładne obszycie na zbiornik.pozdro

ponizej link
http://www.baglux.co...yword=&brand=48

#56 zzrr

zzrr

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 26 postów
  • Jestem zZielona Góra
  • Model:inny

Napisano 07 marzec 2011 - 14:02

a ja wczoraj zamonotowałem blue flame i od razu wyjąłem db :mrgreen: ... nie przeginają z głośnością , a mimo to jadąc po raz pierwszy w sezonie byłem przygotowany na nieuwagę ze strony kierowców , tymczasem kominy sprawiły , że czułem się jakbym jechał na sygnale - wszyscy zjeżdzali prawie w plener...ekstra ! :mrgreen: poza tym bardzo ładnie komponują się w sylwetkę zygzaka - ale to już oczywiście kwestia estetyki :lol:
chwalę się poniżej


witam, mam pytanie czy te tłumiki montuje się na oryginalnych rurach czyli demontuje się stare (czy to wg możliwe) czy trzeba wymieniać też rury?

pozdr

#57 doktorski

doktorski

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 287 postów
  • Jestem zNadarzyn

Napisano 07 marzec 2011 - 21:41

Sasiad, a masz w swoim motylki? Bo jesli tak to chyba warto je wyciagnac... Jakbys chcial pomocy to wal smialo. Ozzi przetrenowal na swoim....

#58 jacekxx

jacekxx

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 47 postów

Napisano 07 marzec 2011 - 22:13

a ja wczoraj zamonotowałem blue flame i od razu wyjąłem db :mrgreen: ... nie przeginają z głośnością , a mimo to jadąc po raz pierwszy w sezonie byłem przygotowany na nieuwagę ze strony kierowców , tymczasem kominy sprawiły , że czułem się jakbym jechał na sygnale - wszyscy zjeżdzali prawie w plener...ekstra ! :mrgreen: poza tym bardzo ładnie komponują się w sylwetkę zygzaka - ale to już oczywiście kwestia estetyki :lol:
chwalę się poniżej


witam, mam pytanie czy te tłumiki montuje się na oryginalnych rurach czyli demontuje się stare (czy to wg możliwe) czy trzeba wymieniać też rury?

pozdr

Ja te tłumiki kupiłem z rurami więc wymieniłem i rury, nie wiem czy by pasowały z orginalnych tłumików.

#59 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 07 marzec 2011 - 22:35

Rury od oryginalnych tłumików są solidarne z nimi i nie można ich rozłączyć inaczej niż tnąc owe rury. Co do obszyć na zbiornik są to produkty francuskiej firmy Bagster, znakomita jakość i cena około 100 euro. Gdy kupowałem moja zzr, robiłem próbną jazdę na modelu wyposażonym w bagstera i nie podobało mi się ze przez boczne naszycia pikowne gąbką za bardzo rozszerzały mi pozycje kolan, ale to pewnie sprawa morfologi, poza tym przesiadałem się z K1200s gdzie pozycja jest bardziej zwarta przez węższy zbiornik. Protekcja lakieru wyśmienita i prosty, szybki system mocowania tankbag-a jednocześnie. ;-)

#60 zzrr

zzrr

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 26 postów
  • Jestem zZielona Góra
  • Model:inny

Napisano 08 marzec 2011 - 10:21

[quote name="jacekxx"]Ja te tłumiki kupiłem z rurami więc wymieniłem i rury, nie wiem czy by pasowały z orginalnych tłumików.

Jeśli można spytać to gdzie kupowałeś i w jakiej cenie? Na stronie importera podają w granicach 2500 - 2900 PLN w zależności od modelu. Tylko nie wiem czy to koszt za parę i czy w cenie są rury.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych