Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Wydech tunigowy do zzr1400


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
158 odpowiedzi w tym temacie

#21 jackRM

jackRM

    zaangażowany

  • Moderator
  • 190 postów
  • Jestem zMakaronii
  • Model:inny

Napisano 24 marzec 2010 - 10:06

no to ja mialem szczescie juz kupic mojego bzyka z kompletnym wydechem LeoVince Factory Evo II jak na tej stronie : http://www.leovince...._1400_2006/9424
Dzieki temu mam tylko 1 komin co w korkach miejskich sie ceni i motocykl wazy ponad 11kg mniej :)

Dziwne tylko ze na stronie leovince.com nie ma w ofercie tych wydechow slip-on ktore sa na fotkach w postach powyzej...

#22 Rafał

Rafał

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 99 postów

Napisano 24 marzec 2010 - 10:40

Hubert

Dzięki za wyjaśnienie sprawy! Z drugiej strony myślałem że za wielką wodą jest większa samowolka pod względem wydechów.

jackRM

Na stronie leovinca jest bałagan i tyle, to jest carbon, ale zdjęcie nie te:
http://www.leovince...._i_e_2008/10565
Przed kupnem chyba z 3 razy dzwoniliśmy ze sprzedawcą do importera żeby się upewnić jak wyglądają te carbonowe i czy są na pewno w ofercie do zzr.
Do modelu też jest wersja carbonowa a na zdjęciach jest alu.

#23 bartoszr

bartoszr

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 208 postów
  • Jestem zPiaseczno
  • Model:inny

Napisano 25 marzec 2010 - 20:11

fajne ale ja wolę 2 kominy

#24 bolesław

bolesław

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 63 postów
  • Jestem zpolska

Napisano 13 kwiecień 2010 - 20:10

A ja bym się od kolegów dowiedział gdyż nie chcę eksperymentować czy nasze orginalne kominy są zamontowane na stałe do wydechów czy odczepiane chodzi mi o łączenie rury z kominem.

#25 Hubert

Hubert

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Jestem zŁódź

Napisano 14 kwiecień 2010 - 09:21

Oryginalne tłumiki można odłączyć dopiero pod silnikiem.

#26 bolesław

bolesław

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 63 postów
  • Jestem zpolska

Napisano 14 kwiecień 2010 - 10:07

Z kąd tu wyczesać takie rury ? Ciężko kupić takie osobno.

#27 Hubert

Hubert

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Jestem zŁódź

Napisano 15 kwiecień 2010 - 08:18

Pewnie się da (jako część zamienna) tylko ich koszt będzie wynosił z 1000zł.

#28 Kuba

Kuba

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 49 postów
  • Jestem zWarszawa

Napisano 27 czerwiec 2010 - 22:03

No to i ja się pochwalę :) Za namową Artura odwiedziłem Grandys duo w Łodzi czego skutkiem mój potwór uzyskał rasowe "Akrapowe" brzmienie... Koszt 840 euro zwraca się po pierwszych kilometrach - kosmos..! Dodatkowo dotleniłem serce przez zainstalowanie filtra BMC co uzupełniło pakiet. Bardzo polecam kontakt z kolegami z Łodzi - miło, profesjonalnie i w rozsądnej cenie :)

#29 jackRM

jackRM

    zaangażowany

  • Moderator
  • 190 postów
  • Jestem zMakaronii
  • Model:inny

Napisano 28 czerwiec 2010 - 07:07

gratulacje :)
wrzuć fotki tych kominków.
To teraz jak sobie zacznie strzelać przy zejściu z dwójki to będziesz szukał PC albo RapidBike3 :)

#30 doktorski

doktorski

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 287 postów
  • Jestem zNadarzyn

Napisano 30 czerwiec 2010 - 21:04

gratulacje :)
wrzuć fotki tych kominków.
To teraz jak sobie zacznie strzelać przy zejściu z dwójki to będziesz szukał PC albo RapidBike3 :)

Ciekawe czy wie gdzie moze znalezc Rapid Bike 3? :)

Przy okazji: dzieki ze mi podales do nich linka.

pzdr, dr
14/525

#31 Kuba

Kuba

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 49 postów
  • Jestem zWarszawa

Napisano 01 lipiec 2010 - 09:37

Wiem gdzie szukać RB3 - śledzę uważnie nasze forum :) Na razie jednak jestem w trakcie poszukiwania rezerw budżetowych na ten cel :) Do tego czasu napawam się akrapowym dźwiękiem, a strzały przy zejściu z obrotów są nawet kozackie... :)

#32 jackRM

jackRM

    zaangażowany

  • Moderator
  • 190 postów
  • Jestem zMakaronii
  • Model:inny

Napisano 14 lipiec 2010 - 19:55

Ciekawe czy wie gdzie moze znalezc Rapid Bike 3? :)

Przy okazji: dzieki ze mi podales do nich linka.

pzdr, dr
14/525



no problem :)

BTW.można tam do Ciebie podjechać na strojenie RB3 z hamownią ?
Będę w PL w sierpniu to bym się może wtoczył..

#33 bolesław

bolesław

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 63 postów
  • Jestem zpolska

Napisano 13 wrzesień 2010 - 20:25

No ok, ale chciałbym się dowiedzieć czy muszę koniecznie kupować do nowych kominów PCIII i czy bez tego mogę mieć jakiś problem związany z upalaniem zaworów itp i czy nie zamienie pięknego brzmienia na spadek mocy?
Strzelać sobie może :)

#34 jackRM

jackRM

    zaangażowany

  • Moderator
  • 190 postów
  • Jestem zMakaronii
  • Model:inny

Napisano 15 wrzesień 2010 - 16:41

No ok, ale chciałbym się dowiedzieć czy muszę koniecznie kupować do nowych kominów PCIII i czy bez tego mogę mieć jakiś problem związany z upalaniem zaworów itp i czy nie zamienie pięknego brzmienia na spadek mocy?
Strzelać sobie może :)

Teoretycznie zakladajac kominy i przelotowy filtr powietrza powodujesz dodatkowe zubozenie i tak juz ubogiej (normy spalin Euro) fabrycznej mieszanki.
Aby utrzymac rownowage mieszanki przydalby sie wiec PCIII jesli Twoja drynda to '06-'07 lub PCV jesli masz '08-'09. Albo RapidBike3 o ktorym juz sporo bylo na forum.
Niektorzy lataja po 50-80tys km bez PC czy RB3 i jeszcze nie slyszalem aby cokolwiek sie z silnikiem dzialo bo zalezy to od wielu czynnikow a przede wszystkim od pytania "o ile zubozyla sie moja mieszanka po wymianie kominow na xxx i filtra yyyy" i "czy obecna mieszanka jest zbyt uboga dla silnika na dluzsza mete czy nie". Ale to juz pytanie do specjalisty w tuningu danego silnika ktory po podlaczeniu sie do dryndy i po wykonaniu pomiarow bedzie w stanie rzetelnie Ci na te pytania odpowiedziec.

NB. Moj mech ustawil mi mieszanke na +/- 13,5:1 w calym zakresie obrotow i strzelanie znaacznie sie zmniejszylo.

#35 doktorski

doktorski

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 287 postów
  • Jestem zNadarzyn

Napisano 20 wrzesień 2010 - 13:19

No ok, ale chciałbym się dowiedzieć czy muszę koniecznie kupować do nowych kominów PCIII i czy bez tego mogę mieć jakiś problem związany z upalaniem zaworów itp i czy nie zamienie pięknego brzmienia na spadek mocy?
Strzelać sobie może :)

Ja nie slyszalem o jakichkolwiek problemach z silnikiem po zalozeniu akcesoryjnych filtrow i/lub wydechow. Ale:
- zmieniajac dolot i wylot zaklocasz przebieg spalania mieszanki poprzez zmiane jej skladu
- wiecej powietrza trafia do komory spalania
- spaliny latwiej i szybciej opuszczaja komore spalania
- silnik ma tendencje do przegrzewania sie (tym bardziej 1400, ktore ma z tym problem standardowo)
- silnik moze pracowac gorzej (nierowno, moze miec "czkawke", itp.)

Ja zalecam wywalenie motylkow - to zmienia ZZR1400 w nowy motocykl. Zajebisty motocykl. Niech Ozzi powie. :)

#36 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 wrzesień 2010 - 13:39

Ostatnio na wyspach i we Francji można dostać 14 wraz z kominami - "przykład" tu nie ma mowy o zmianach w zapłonie, tylko komplet tuningowy: kominy, owiewka, tylna cześć na rejestracje, i osłona kanapy. Rozmawiałem z mechanikiem, potwierdził, ze filtr powietrza jest oryginalny.

#37 doktorski

doktorski

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 287 postów
  • Jestem zNadarzyn

Napisano 20 wrzesień 2010 - 13:44

Ostatnio na wyspach i we Francji można dostać 14 wraz z kominami - "przykład" tu nie ma mowy o zmianach w zapłonie, tylko komplet tuningowy: kominy, owiewka, tylna cześć na rejestracje, i osłona kanapy. Rozmawiałem z mechanikiem, potwierdził, ze filtr powietrza jest oryginalny.

A soft w kompie? Sam wydech zmienia IMO najmniej.

#38 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 wrzesień 2010 - 14:33

Pytałem się czy są jakieś zmiany poza tymi widocznymi na oko, odpowiedz była kategorycznie NIE. Przypuszczam, ze model Akra jest bardziej akustyczny niż power, być może dla tego. Dorzuć jeszcze do tego, ze we Francji mamy normę 106 koników, czyli już jest wstępna kastracja przez mniejsze kanały dolotowe i inna kartografia zapłonu. Biorąc pod uwagę, ze sonda lambda da wystarczającą ilość informacji do ECU na temat spalanej mieszanki aby ten mógł to sam skorygować. Tak jak i w Polsce aktualnie można wykupić na 14, dodatkowa gwarancje, w sumie na4 lata, gdyby było jakiekolwiek ryzyko dla Kawy, wątpię, za by do tego doszło. Czyli zmiana samych kominów, przynajmniej tego modelu AKRA lub o podobnej charakterystyce jest możliwe bez stosowania PC5/RB3, ale z tego co się dowiedziałem i od was i od innych może być tylko plusem. W moim otoczeniu bardzo często modyfikacja wydechów jest bardziej spowodowana percepcja motocyklistów przez innych poruszających się po drogach (są stosunkowo za ciche i tyle), czyli w pewnym stopniu naszego bezpieczeństwa, niż Power lub Look (ale to również istotne). W Marsylii jeździ się cały rok w strasznych korkach i w pewnej dezorganizacji ruchu, moi znajomi w czasie ich wizyt często się mnie pytają "ale jak tu można do jasnej ch... jeździć ?", dużym problemem są przechodnie, którzy nie respektują zupełnie świateł na przejściach dla pieszych, idą kiedy im się wydaje to dobre i tyle. Trochę bardziej głośniejszy wydech powoduje, ze cie szybciej spostrzegają prowadzący i piesi. Ale Wy o tym wszystkim przecież tez znakomicie wiecie, nieprawdaż ?

#39 jackRM

jackRM

    zaangażowany

  • Moderator
  • 190 postów
  • Jestem zMakaronii
  • Model:inny

Napisano 20 wrzesień 2010 - 16:10

Ja zalecam wywalenie motylkow - to zmienia ZZR1400 w nowy motocykl. Zajebisty motocykl. Niech Ozzi powie. :)

Hehe ja tez polecam. Od razu inne moto.
Nie wyobrazam sobie roznicy w oddawaniu mocy w motocyklu Jakuba (obecnie udlawionym na 106kucy przez waskie doloty) gdy wsiadlby na niego po demontazu gardzieli i motylkow :mrgreen:

W Marsylii jeździ się cały rok w strasznych korkach i w pewnej dezorganizacji ruchu, moi znajomi w czasie ich wizyt często się mnie pytają "ale jak tu można do jasnej ch... jeździć ?", dużym problemem są przechodnie, którzy nie respektują zupełnie świateł na przejściach dla pieszych, idą kiedy im się wydaje to dobre i tyle. Trochę bardziej głośniejszy wydech powoduje, ze cie szybciej spostrzegają prowadzący i piesi. Ale Wy o tym wszystkim przecież tez znakomicie wiecie, nieprawdaż ?


W Rzymie jest podobnie z korkami - odkad mam zalozony kompletny wydech LeoVince SBK (4w1) poza oczywista roznica na plus w brzmieniu wydechu - zauwazylem znaczna roznice w odleglosci w jakiej mnie inni slysza (i ustepuja z drogi, tudziez nie wpierd..ja mi sie pod kola na przejsciach), malo tego, wyciagnalem rowniez DB-killera i z tego samego powodu nie zamierzam go z powrotem wkladac :mrgreen:
Na poczatku po zalozeniu wydechu piewsze moje wrazenie na ulicy bylo cos w stylu "o! jacy dzisiaj wszyscy kulturalni - jak ladnie mnie puszczaja" :-D

Stare przyslowie "loud pipes save lives" sprawdza sie dosc dobrze jak ma sie sportowy wydech ;-)

#40 bolesław

bolesław

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 63 postów
  • Jestem zpolska

Napisano 20 wrzesień 2010 - 19:28

Gdzie nie ide idą za mną cień w cień...............two brothers heh już czas założyć a krzyczą one przemile.[/hide]




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych