Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Wymiana Baterii W Czujnikach Ciśnienia W Kołach.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#21 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 styczeń 2017 - 18:37

Qbuniu-zapamietam to sobie i kiedy w czerwcu bede sie pakował na wyjazd w Twoje rejony to sie głęboko zastanowie czy zabrać ze sobą kiełbase  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

O kurde flak. Rzyrzu Ty moim Cezarem, na zielonej żabce do mnie spiesz. Rydwan swój poganiaj i w drodze pieszczot mu nie żałuj. Tak jak wędzonki zapach rozsieje się po polach, górach, lasach, tak kiełbachy kierunek południa Ty uroczo wybrać musisz. Tylko Blask Twej zbroi dorównać może skarbom Egiptu, mój Faraonie. :-D

 

Przecież dobrze wiesz, czym chata bogata tym rada. :-D :-P :mrgreen:



#22 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2769 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 styczeń 2017 - 22:40

Hehehe Qba został trafiony strzałą....tzn kiełbasą w piętę Achillesa :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Oki ale nie róbmy śmietnika,bo nas zbanują ;-)



#23 Bruce

Bruce

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Jestem zŁódź
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 styczeń 2017 - 23:27

Producent i diler muszą na czymś zarabiać a na motocyklach zarabia się co raz mniej szczególne w naszym kraju więc zarabiają na serwisach. U mnie baterie padły i wymienię same baterie bo wymiana czujników to wg mnie chory pomysł.  Powiem więcej - nie zamierzam specjalnie ściągać opon do tego celu tylko zrobię to przy okazji wymiany. Nie sztuką jest generowanie sztucznych kosztów a  racjonalne podejście do tematu.

 

W połączeniu z huggerem z laminatu wysuwam się na pole position w kategorii największy sknera na forum :-P :mrgreen:

 

#24 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 236 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 25 styczeń 2017 - 23:43

Ja też planuję to zrobić przy zmianie gum :) po co przepłacać :)
Swoją drogą - mam auto z 2006 roku z czujnikami. Przez tyle lat ani razu nie było problemu z bateriami, gdzie auto robi wiele tysięcy rocznie, a w moto bateryjka styka ledwo na kilka lat...

#25 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 25 styczeń 2017 - 23:48

Bruce jak chciałem się podpiąć pod laminat i dać Ci zaoszczędzić 6 pln to mnie spóściłeś po brzytwie... i Ty śmiesz pretendować do miana sknery w ogóle i największego w szczególe? Niedoczekanie! :-P

Zresztą najbardziej dusigrosi Kuba. Zyzu nawt w gości do niego musi zabierać kiełbasę... ;-)

Użytkownik t_racer_ edytował ten post 25 styczeń 2017 - 23:51


#26 Bruce

Bruce

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Jestem zŁódź
  • Model:GTR1400
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 styczeń 2017 - 00:36

Bruce jak chciałem się podpiąć pod laminat i dać Ci zaoszczędzić 6 pln to mnie spóściłeś po brzytwie... i Ty śmiesz pretendować do miana sknery w ogóle i największego w szczególe? Niedoczekanie! :-P

Zresztą najbardziej dusigrosi Kuba. Zyzu nawt w gości do niego musi zabierać kiełbasę... ;-)

 

      

t_racer_ Gdybym na to pozwolił byłoby to już poniżej wszelkiej krytyki  :-P A Kuba ma całkowitą rację bo uczy wszystkich staropolskich tradycji a jak wiadomo prawdziwy Polak w gości na pustaka nie idzie  :mrgreen:   :-D  

#27 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 26 styczeń 2017 - 01:03

Prawdziwa sknera krytyki się nie boi... tytuł przeszedł Ci koło nosa :-P

Użytkownik t_racer_ edytował ten post 26 styczeń 2017 - 01:06


#28 Kazik

Kazik

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 124 postów
  • Jestem zBiałegostoku
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 styczeń 2017 - 01:42

ZYZU napisał:


Ano jakoś nie potrzebuje kontrolować ciśnienia w oponach kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt razy w ciągu dnia....tym bardziej podczas jazdy.”


nic takiego nie napisałem – przeczytaj ze zrozumieniem i zastanów się zanim coś napiszesz.


„I nie wyjeżdżaj mi, kogo na co stać.

....bo akurat wg cennika Kawasaki mój motocykl (bez czujników) jest DROŻSZY od tego z czujnikami.”


nic takiego nie napisałem – przeczytaj ze zrozumieniem i zastanów się zanim coś napiszesz

nie oceniałem „kogo na co stać” oraz nie chwal się DROŻSZYM motocyklem (bez czujników).

 

Jak motocykl (bez czujników) może być DROŻSZY od motocykla z czujnikami? :?:  :?: :?: Chyba, że to jakaś podróbka!!!

 

Pozdrawiam :-)



Senator napisał:

 

„A ja nie rozumiem, dlaczego płacić 800 zł, za coś co może kosztować 80.

 

Ja też nie rozumiem. Nic takiego nie napisałem – przeczytaj ze zrozumieniem i zastanów się zanim coś napiszesz.


Ale, to nie oznacza, że jeżeli można naprawić konkretny element, część - bez wpływu na prawidłowość działania całości, to po co wymieniać cały podzespół, tylko dlatego, że "konstruktor" tak przewidział.”


Też się z Tobą zgadzam i znane mi są prawa rynku oraz mechanizmy współczesnego  biznesu.

 

Pozdrawiam  :-)



jakubtro13 napisał

 

„Na całym świecie chłopaki ładują sami w te czujniki nowe baterie, nie ma takiego na ziemi co nawet gdy ma kasę to się nią rozrzuca, kaczor Donald najlepszym przykładem.”


 

I bardzo dobrze. Wynika to z prostego rachunku ekonomicznego „Skoro można naprawić konkretny element, część - bez wpływu na prawidłowość działania całości” to bezsensownym jest ponoszenie nieuzasadnionych kosztów.

Nic takiego nie sugerowałem - przeczytaj ze zrozumieniem i zastanów się zanim coś napiszesz.
 

 

Pozdrawiam  :-)



t_racer_ napisał:

 

„Jako ten, który zaczął ten wątek dziękuję, że sprowadziłeś mnie na ziemię w kwestii moich możliwości finansowych. Prawda jest taka, że Smoczyca w moim przypadku to spełnienie marzeń i spora ekstrawagancja, dla której poświęciliśmy z Natką wiele innych rzeczy, ale nie sprzedam jej i nie kupię też czujnika za 800 PLN. Nie jest dla mnie priorytetem. Jak będzie na to czas to spróbuję to naprawić, jak dotąd nie udało mi się znaleźć fachowca. Na razie dwa sezony przelecieliśmy bez pomiaru z tylnego koła i trudno. Choć jestem zwolennikiem nowoczesnych rozwiązań bez tego muszę żyć.
Co do typowo polskiej przywary, którą poruszyłeś. Moim zdaniem w tym przypadku jest zaletą, bo pozwala bronić się przed podstępnymi konstruktorami, którzy celowo stosują budowę modułową lub postarzanie produktu. To normalny element gry rynkowej o pieniądze. Linki z mojego postu prowadzą do tematów z zagranicznych portali, gdzie użytkownicy GTR też cwaniakują z naprawą czujnika. W moich oczach my Polacy jesteś przede wszystkim zbyt krytyczni wobec samych siebie i krytytkujemy nasze wady tak
jakby inne narody były bez skaz.”


 

Przyznaję, iż Twoja szczerość wypowiedzi wzbudziła mój podziw. Podzielę się chętnie swoimi odczuciami. Chyba rozumiesz, że nie miałem zamiaru obrażać Cię. Pisałem tylko o prostych zależnościach posiadania i użytkowania danej rzeczy. W chwili obecnej jestem w trakcie kupna motocykla. Wierz mi, iż jest to również spełnienie moich marzeń, ale spowoduje to wiele wyrzeczeń i niezrealizowania części naszych planów (moich i żony). Skoro jest to Wasza ukochana „Smoczyca” to powinniście o nią dbać. Uważam, iż sprawny czujnik ciśnienia nie jest zbędnym gadżetem. Jest to istotny element, który może wpłynąć na bezpieczeństwo Twoje, pasażera i innych użytkowników drogi. Wyraźnie pisałem o naprawie zepsutego elementu. Nie sugerowałem sposobu ani ceny tej naprawy. Przypisywanie mi namawiania do wymiany czujników u dealera po 800 zł. za sztukę jest nadużyciem. Jeżeli można to zrobić za cenę wielokrotnie niższą to zrób tak. Nie ma to nic wspólnego z cwaniactwem. Wynika to z prostego rachunku ekonomicznego.
Tak się złożyło, że jestem ekonomistą. Rozumiem co to jest budowa modułowa, postarzanie produktu, dążenie przez wytwórców dóbr do maksymalizowania zysków. Efekty tej filozofii odczuwamy finansowo wszyscy. Zgadzam się również z Tobą odnośnie postrzegania nas czyli Polaków przez samych siebie. Inne narody nie są idealne z gruntu rzeczy. Są takie i tak postępują tak, jak obowiązujące w danym kraju prawo oraz instytucje państwowe im pozwalają (w wielkim skrócie).

 

Pozdrawiam  :-)



Pozdrawiam i życzę Wszystkim bezpiecznego i pełnego wrażeń sezonu. :-)  :-)  :-)


Użytkownik Kazik edytował ten post 26 styczeń 2017 - 01:29


#29 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 styczeń 2017 - 02:44

@Kazik
Godzina późna jest wiem, ale u mnie burza i odrabiam klasy z symfony (coś mi tam nie wychodzi), - nie ważne, takie pierdoły. Dziękuję za pozdrowienia. Z mojej strony również czapkę uchylam !

Hm, o co mi chodzi. Pisanie wcale nie jest moim atutem. Wiem ile rożnych interpretacji jedno słowo może mieć, - na serio, wiele ! Wybacz, po piersiach się bije, następnym razem sto razy się zastanowię zanim napiszę.

Przy takim motocyklu standing by podpowiadał, nic sam przy nim nie robię, oddaje zawsze do garażu. Od 25 lat, cztery razy w roku lub więcej bylem na kawie (serwis) u mechanika. Kumpli sobie zrobiłem wielu, jak przywozisz "zielone" taczkami, nigdy inaczej nie jest.
Niemniej lubię również dłubać jak tu wielu innych. Wyrzucić latarkę, kupić nową gdy baterie wyparowały. Koledzy to potwierdzają jest nonsensem. Z motocyklami się nigdy nie cykałem, np. nasz Daniel lub Rzyrzu, ich pasja dłubania i upierniczania każdego detalu mnie powala.
Każdy ma tu swój styl, od kilku lat prawie wszyscy się znamy, taka mała wirtualna rodzinka. To co piszesz, właśnie te zależności, zrozumienia, zastanowienia, spełnienia marzeń, istotne elementy, rachunki, jesteś ekonomistą, ekstra, to ekstra. ;-)
 



#30 t_racer_

t_racer_

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 670 postów
  • Jestem zOlsztyn
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 26 styczeń 2017 - 10:35

Kazik, bardzo się cieszę z tego co napisałeś. Co najważniejsze dla mnie wynika z tego, że więcej nas łączy niż dzieli. Uwagi na to, że jestem z wykształcenia mechanikiem i ekonomistą, a zawodowo zajmuje się sprzedażą do serwisów samochodowych, nie jestem w stanie zaakceptować pewnych praktyk stosowanych przez producentów i serwisy. Stąd moje zainteresowanie alternatywnymi metodami naprawy czujnika. Co do ciśnienia powietrza w oponach, jestem bardzo skrupulatny i kontroluje je regularnie tak w motocyklu jak i w samochodzie. Ubolewam, że nie mogę sobie ułatwić tego z powodu tej awarii i obiecuję naprawę :-). Na razie muszę poprzestać na stosowaniu metody tradycyjnej z przyczyn logistyczno-organizacyjnych.
Cała ta dyskusja kolejny raz odsłoniła słabość komunikacji na forum. Brak bezpośredniego kontaktu, komunikacji niewerbalnej sprawia, że dochodzi do nieporozumień i wyciągania nieprawidłowych wniosków. Szczególnie gdy w krótkim komunikacie chcemy zawrzeć maksimum przekazu.
Właściwie to zgadzam się i z Tobą, że trzeba naprawić/ wymienić, i z Zyzem że te czujniki nie są absolutnie niezbędne ;-)

#31 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 26 styczeń 2017 - 11:34

Wpierdzilę swoją opinię. Ja czujniki chciałbym mieć. Jest to z mojego punktu widzenia bardzo istotny dodatek. Ciśnienie sprawdzam przed absolutnie każdym wyjazdem. Przy pomiarze uwzględniam temperaturę zewnętrzną pomiaru z prognozowaną w ciągu dnia.

System wymiany samej baterii jeśli jest możliwy do ogarnięcia uznaję, za w pełni uzasadniony.

A teraz - drapcie się dziewuchy dalej  ;-)



#32 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2769 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 styczeń 2017 - 12:42

ZYZU napisał:


Ano jakoś nie potrzebuje kontrolować ciśnienia w oponach kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt razy w ciągu dnia....tym bardziej podczas jazdy.”


nic takiego nie napisałem – przeczytaj ze zrozumieniem i zastanów się zanim coś napiszesz.


„I nie wyjeżdżaj mi, kogo na co stać.

....bo akurat wg cennika Kawasaki mój motocykl (bez czujników) jest DROŻSZY od tego z czujnikami.”


nic takiego nie napisałem – przeczytaj ze zrozumieniem i zastanów się zanim coś napiszesz

nie oceniałem „kogo na co stać” oraz nie chwal się DROŻSZYM motocyklem (bez czujników).

 

Jak motocykl (bez czujników) może być DROŻSZY od motocykla z czujnikami? :?:  :?: :?: Chyba, że to jakaś podróbka!!!

 

Pozdrawiam :-)

1.Pisząc ze nie potrzebuje sprawdzać cisnienia kilka,kilkanascie,kilkadziesiąt razy nawiązywałem ogólnie do tematu a nie konkretnie do Twojej wypowiedzi więć może jednak Ty się zastanów zanim coś odburkniesz.

2.Broń boże żebym się chwalił jakie to mam DROGIE moto-bardzo daleko mi od tego. To była tylko riposta na Twoje sugestie odnośnie co kto ma zrobić jeśli nie ogarnia motocykla z czujnikami.

3.Skoro uważasz że ZZR1400 PS (który nie posiada w standarcie czujników) jest jakąś PODRÓBKĄ to winszuje znajomości modeli Kawasaki

 

Tak się złożyło, że jestem ekonomistą. 

Gratuluje!!!

Niemniej jednak to forum motocyklowe i wszyscy są tutaj motocyklistami niezależnie czy ktoś jest właśnie ekonomistą,prezydentem czy jest operatorem łopaty na budowie.

 

 Uważam, iż sprawny czujnik ciśnienia nie jest zbędnym gadżetem. Jest to istotny element, który może wpłynąć na bezpieczeństwo Twoje, pasażera i innych użytkowników drogi. 

Idąc tym tokiem myślenia-jadę sobie gdzieś w Alach....powiedzmy atakuje Stelvio-czujniki odmawiają posłuszeństwa.Co robić??? Trzeba niezwłoczne przerwać jazde,powiadomić serwis i kombinować jakaś lawete.W przeciwnym razie narażamy na ogromne niebezpieczenstwo siebie,pasażera i wszystkich innych użytkowników drogi.

 

Imho-w/w czujniki to gadżet a nie konieczność-każdy kto ma najechane "pare" kilometrów w siodle od razu sie zorientuje że coś jest nie tak z oponami kiedy cisniesnie spadnie powiedzmy pow "pół kilo"



Wpierdzilę swoją opinię.  Ciśnienie sprawdzam przed absolutnie każdym wyjazdem. 

Czyli 3-4razy w ciągu roku  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Sorki Maniek-musiałem ;-)



#33 Mariusz

Mariusz

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Jestem zPraszki
  • Model:inny

Napisano 26 styczeń 2017 - 13:01

Uśmiałem się serdecznie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#34 Kazik

Kazik

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 124 postów
  • Jestem zBiałegostoku
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 styczeń 2017 - 13:17

1.Pisząc ze nie potrzebuje sprawdzać cisnienia kilka,kilkanascie,kilkadziesiąt razy nawiązywałem ogólnie do tematu a nie konkretnie do Twojej wypowiedzi więć może jednak Ty się zastanów zanim coś odburkniesz.

2.Broń boże żebym się chwalił jakie to mam DROGIE moto-bardzo daleko mi od tego. To była tylko riposta na Twoje sugestie odnośnie co kto ma zrobić jeśli nie ogarnia motocykla z czujnikami.

3.Skoro uważasz że ZZR1400 PS (który nie posiada w standarcie czujników) jest jakąś PODRÓBKĄ to winszuje znajomości modeli Kawasaki

 

Gratuluje!!!

Niemniej jednak to forum motocyklowe i wszyscy są tutaj motocyklistami niezależnie czy ktoś jest właśnie ekonomistą,prezydentem czy jest operatorem łopaty na budowie.

 

Idąc tym tokiem myślenia-jadę sobie gdzieś w Alach....powiedzmy atakuje Stelvio-czujniki odmawiają posłuszeństwa.Co robić??? Trzeba niezwłoczne przerwać jazde,powiadomić serwis i kombinować jakaś lawete.W przeciwnym razie narażamy na ogromne niebezpieczenstwo siebie,pasażera i wszystkich innych użytkowników drogi.

 

Imho-w/w czujniki to gadżet a nie konieczność-każdy kto ma najechane "pare" kilometrów w siodle od razu sie zorientuje że coś jest nie tak z oponami kiedy cisniesnie spadnie powiedzmy pow "pół kilo"

Zyzu Nie oburzaj się i nie napinaj. Nie burczę do nikogo. Do Ciebie również. Lubię sobie czasami ostro zażartować i to uczyniłem np: "podróba", "ładny rzepak" lub "za dożo modyfikacji genetycznych". Twój nowy motocykl jest śliczny i bardzo bogato doposażony. Jest to fakt oczywisty nie podlegający dyskusji ani negacji. Chciałem tylko wzbogacić spojrzenie osób postronnych na to "cudo." Skoro znasz jego walory i prawdziwą wartość to nie dawaj się podpuszczać na takie komentarze -jak np. moje.

Czy jestem motocyklistą? Sam nie wiem. Po ostatniej dyskusji na innym forum. Mam bardzo poważne wątpliwości. Nie jest również moją winą, że nie jestem mechanikiem. Zapewne zaraz znowu się zgorszysz, ale ja faktycznie w przypadku opisanym przez Ciebie powyżej wezwał bym serwis i nie kontynuował bym jazdy. W tym właśnie celu wykupuję różnego rodzaju ubezpieczenia oraz korzystam z gwarancji producenta. Muszę Ci również powiedzieć, Ze pomoc jest udzielana bardzo szybko i sprawnie łącznie z kawą którą bardzo lubię.

Pozdrawiam :-)


Użytkownik Kazik edytował ten post 26 styczeń 2017 - 13:19


#35 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 styczeń 2017 - 13:43

GTR jest strasznie wrażliwy na jakość opon i ciśnienia. Co do precyzji to się bardzo często przekonałem, że wskazanie oszukuje właśnie o tą pierońską wartość tzn. 0.2-0.3 Bar, przy niej motocykl kompletnie się zmienia. Czyli tak naprawdę nie zwracam na to uwagi, powiem nawet, że mnie to denerwuje. Wystarczy przejechać trzy winkle aby już było wiadomo, że powietrza jest za mało, kiera robi się ciężką i motocykl zapada się w łuku, traci precyzje w zakręcie. Trzeba z nim lekko walczyć, a trzysta parę kilo robi swoje. Widać to bardzo dobrze na moim wideo, szczególnie w dwóch ciasnych prawych. Widoczność zero, ja z lekką grypką i od początku czuje że nic mi tu nie gra, poza silnikiem. Opony są już stare, ponad 11 000 km. jak dla mnie to masakra, bieżnika od cholery jeszcze, ale to nie ta sama opona, wiele razy o tym pisałem. Ciśnienie po powrocie sprawdziłem, skalibrowanym ciśnieniomierzem elektronicznie, kupiłem go kilka lat temu aby używać na torze i jest perfekt, pokazywał mi 2.9, wskaźniki 3.1 i to jest to.

 

 

Jednakże dwa razy przebiłem oponę i natychmiast mi wyskoczyła anomalia na zegarach. Bylem w ruchu miejskim z korkami, zero jazdy wiec zero odczuć, pomogło mi to natychmiast pojechać i zrobić sobie wulkanizacyjnego grzybka. Inaczej pewnie bym wyskoczył na autoberk i dłubał na parkingu śmiecianymi kołkami. Nie jest to nieodzowne ale czasami praktyczne i przydatne dla mnie starego pryka. Wiem, że lekko oszukuje i wtedy przyciąga moją uwagę odbierając mi radochę z jazdy. Myślę, no kurde przeca wiem opony nowe ale stare, pompki nie mam, trzeba będzie szukać, no kurde wiem. Lubię jeździć na motocyklu gdy kompletnie o nim zapominam. GTR do takich należy, co prawda, ostatnio gdy jest zimno i zanim obręcze się nagrzeją ciągle mi to wypluwa, jest już 4 lata po produkcji, normalka.



#36 Zyzu

Zyzu

    miotacz spamu

  • Moderator
  • 2769 postów
  • Jestem zGdynia-UK
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2016
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 styczeń 2017 - 18:12

Qbuniu pytanko odnośnie filmiku-wydają mi sie znajome te winkle........Gemenos??? ;-)



#37 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 26 styczeń 2017 - 18:13

Qbuniu pytanko odnośnie filmiku-wydają mi sie znajome te winkle........Gemenos??? ;-)

Ano tak ! :->



#38 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 236 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 28 styczeń 2017 - 17:49

kurde ale winkle :) piękna trasa i ten równiutki asfalt!! Poezja :D



#39 besthorn

besthorn

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 10 postów
  • Jestem zDE/PL
  • Model:GTR1400

Napisano 05 luty 2017 - 15:43

Koledzy , to jak jest z tymi czujnikami. Po wymianie baterii trzeba programować je na nowo, czy nie ?



#40 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3307 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 05 luty 2017 - 18:13

Chyba NIE, z prostej dedukcji, że i tak wypluwa gdy bateria nie działa i jest zimno, następnie działają gdy sprawa się rozgrzeje.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych