Skocz do zawartości

Forum Użytkowników ZZR 1400 i GTR 1400

Zdjęcie

Wymiana Baterii W Czujnikach Ciśnienia W Kołach.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#41 Senator

Senator

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 320 postów
  • Jestem zEL
  • Model:inny
  • Rok:2009

Napisano 06 luty 2017 - 07:29

Koledzy , to jak jest z tymi czujnikami. Po wymianie baterii trzeba programować je na nowo, czy nie ?

Jeżeli baterie wymieniasz w swoich czujnikach, to nie trzeba nic programować. Ja kupiłem dodatkowe, stare czujniki i w nich wymieniłem baterie. Dlatego musiałem je programować po zamontowaniu w kołach.


Użytkownik Senator edytował ten post 06 luty 2017 - 07:30


#42 besthorn

besthorn

    Świeżak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
  • Jestem zDE/PL
  • Model:GTR1400

Napisano 06 luty 2017 - 18:17

Zapytam inaczej.

Gdy wymienię baterie, powinny się zgłosić na zegarach ?

Czy muszą być założone na kolo pod jakimś ciśnieniem ?

Wymieniłem bateryjki, nie zakładając na kolo, miałem nadzieje na komunikat o słabym ciśnieniu, ale jest cisza :(



#43 PałaszD

PałaszD

    miotacz spamu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 226 postów
  • Jestem zWrześnia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2008
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 06 luty 2017 - 19:41

Dopiero jak zaczniesz jechać będą wysyłać komunikat o wysoosci ciśnienia w oponie. Na sucho nie będą wysyłać komunikatu.

#44 jodrobin

jodrobin

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Jestem zPolska, woj. śląskie, powiat będziński
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011

Napisano 06 luty 2017 - 21:43

Tak jak Pałasz prawi. Po kilkudziesięciu metrach dopiero wyświetla.

#45 besthorn

besthorn

    Świeżak

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
  • Jestem zDE/PL
  • Model:GTR1400

Napisano 07 luty 2017 - 21:03

I tak tez zrobiłem.

 

Trytytką ( chyba najlepszy wynalazek świata zaraz po kole ) do felgi zamocowałem czujniki.

Pojechałem jakieś 100 może 200 metrów i komunikat o braku ciśnienia w kole, czerwona kontrolka dopełniła reszty.

Czujniki znakiem tego działają. Teraz oponiarz .

 

Dzięki za rady, pozdro.



#46 thrillco

thrillco

    zaangażowany

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 120 postów
  • Jestem zMikołowa
  • Model:ZZR1400
  • Rok:2009
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 14 marzec 2017 - 18:49

chińczycy już podrabiają czujniki: cena 49 dolców 

 

https://pl.aliexpres...b8-45cc7837902e



#47 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3160 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 marzec 2017 - 10:02

No i pięknie ;-)



#48 Kawa

Kawa

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 16 postów
  • Jestem zPoznań
  • Model:GTR1400
  • Rok:2011
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 marzec 2017 - 11:26

U mnie wyświetla się ten komunikat o braku komunikacji, ale jak zrobię ok 20 km to jakby się czujniki ładowały od siły odśrodkowej... i zaczyna działać (czary.. ).
Ciekawe jest to, że jak zrobię ok 200 km to taki "naładowany" czujnik działa jeszcze po 3 dniach... a potem znowu 20 km... itd..



Bateria z końcówkami do lutowania znaleziona na Allegro 3.50zł... :)
http://allegro.pl/ba...6442800582.html



#49 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3160 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 20 marzec 2017 - 15:26

To nie jest od tego, lecz od temperatury rosnącej tylnej obręczy. Aluminium się rozgrzewa przez dyfer i tarcia wewnętrzne opony powodują wzrastającą temperaturę. U mnie jest identycznie, kompletnie przestałem na to zwracać uwagę.



#50 Riczi

Riczi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 26 postów
  • Jestem zWałbrzyszewa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016

Napisano 15 sierpień 2017 - 18:04

Odgrzeję kotleta, bo nie chcę otwierać nowego tematu. 
W moim GTR od przebiegu 1650km nie wyświetla ciśnienia w tylnym kole.
Żadnego komunikatu o bateriach nie ma - po prostu zamiast wskazania mam same krechy ---
Resetowałem parokrotnie guziorem w desce i przednie koło zaczyna po kilkudziesięciu metrach

wskazywać prawidłową wartość, a tylne niestety cały czas bez żadnych wskazań...
Mam teraz nalatane dopiero 3kkm więc moto nowe ale tym bardziej mam nerw, że coś nie działa,

a jak na złość najbliższy serwis pierdylion kilometrów ode mnie. Macie jakieś pomysły lub rady?



#51 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3160 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 sierpień 2017 - 21:24

Tył nie jest "sparowany" !



#52 Riczi

Riczi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 26 postów
  • Jestem zWałbrzyszewa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016

Napisano 15 sierpień 2017 - 21:32

Tył nie jest "sparowany" !

No domyślam się... Sądzisz że jest jakaś metoda żeby to samemu ogarnąć czy tylko ASO Kawasaki ?



#53 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3160 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 15 sierpień 2017 - 21:43

Osobiście nie znam metody "samemu", trzeba dojść do czarnej skrzynki, a tu bez odpowiedniego kabla i softu chyba nie ma jak. Czyli tylko ASO ! Ale mogę się mylić, ja personalnie bym na Twoim miejscu pogadał z mechanikiem u dilera: w końcu motorek jest na gwarancji to nie ma co samemu przy nim dłubać.  :->



#54 Riczi

Riczi

    obiecujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 26 postów
  • Jestem zWałbrzyszewa
  • Model:GTR1400
  • Rok:2016

Napisano 15 sierpień 2017 - 22:23

A wiesz może jaki scaner obsługuje Kawasaki takie jak nasze?

Serwis serwisem ale może dobrze by było kupić jakiegoś chińskiego clona diagnoskopu,

żeby podstawowe rzeczy ogarnąć samodzielnie  ;-)



#55 jakubtro13

jakubtro13

    Druga młodość na GTR !

  • Moderator
  • 3160 postów
  • Jestem zMarsylia
  • Model:GTR1400
  • Rok:2013
Garaż Zobacz Garaż

Napisano 16 sierpień 2017 - 12:48

Oj tu opadam, nie mam pojęcia !






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych